Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä miehelle, joka halajaa Thaikkuihin 2 viikoksi sinkkukavereiden kanssa?

Vierailija
03.04.2012 |

Ei siinä kai mitään, jos täällä ei olisi taaperoa ja kuukauden ikäistä vauvaa..

Nyt mies mököttää, leikkii marttyyriä ja sanoo mun olevan ilonpilaaja. Tosiasia vain on se, etten halua jäädä noin pienten kanssa yksin. Mies on muuten hyvä ja kiltti, mutta sanoinkuvaamaton itsekkyys nostaa välillä rumaa päätään, eikä miehen käsityskyky riitä millään ymmärtämään tilannetta. Yritin ehdottaa viikon tai viikonlopun matkaa, mutta ei kelpaa, kun pitää olla kaksi viikkoa ja juuri hänen ainoalla kahden viikon lomallaan. Seuraava loma on ensi vuonna.. Ja kun hän on tottunut, että jonnekin pitää päästä kaksi kertaa vuodessa ja kun "pertsa ja jamppa nyt pettyy ja rupee kuittailemaan et äijä ei pääse kotoota".

Ikää on miehellä yli 30, että siitä ei ole kyse. Tämä lapsi on meidän ensimmäinen yhteinen ja yritetään tässä kehitellä jonkinlaista suhdetta suunnittelemattoman raskauden jälkeen.

En nyt kaipaa mitään jätä se sika-kommentteja tai haukkumista. Tilanne nyt on tämä ja etsin ratkaisua selvitä tästä. Jos onnen hinta on matka Thaimaahan, niin annanko vain mennä ja nielen katkeruuden?

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin etten velvoita häntä mihinkään. Mutta hän halusi itse osallistua ja tulla toiseksi huoltajaksi. Mies oli tästä enemmän innoissaan kuin minä.

Ap

Tää kertoo kaiken. Ap on ollut vauvan yh, tullut vahingossa tai "vahingossa" raskaaksi ja mies on nyt puolipakolla isä ja isäpuoli. Tottakai se kaipaa kaveriporukan reissuja.

Vierailija
42/123 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin etten velvoita häntä mihinkään. Mutta hän halusi itse osallistua ja tulla toiseksi huoltajaksi. Mies oli tästä enemmän innoissaan kuin minä.

Ap

Tää kertoo kaiken. Ap on ollut vauvan yh, tullut vahingossa tai "vahingossa" raskaaksi ja mies on nyt puolipakolla isä ja isäpuoli. Tottakai se kaipaa kaveriporukan reissuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nyt ymmärrä että on olemassa lapsi ja vaimo, joita pitää pitää huolta, niin laittaisin kyllä kiertoon mokoman paskasäkin.

Mitä sä teet tuollaisella ukolla, joka vaan jatkaa sinkkumiehen elämää lapsesta ja puoliosta huolimatta. Ei onnistu toi yhtälö!

Vierailija
44/123 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että komppaa mies -78:a... Mun mies oli muuten pari vuotta sitten Thaimaassa kaverinsa (mies) kanssa lomalla. Ottamassa arskaa, sukeltamassa ja katselemassa maisemia.

Naiset on niin naiveja. Tuo herran 78:kin puhuu vain konditionaalissa. Mutta pistetään se sinne sinkkumiesporukkaan tai ihan mihinkä tahansa miesporukkaan ja kallistetaan vähän kuppia. Sataprosenttisella varmuudella tämänkin kirjoittajan mies on siellä jotain thaikkutyttöä pannut.

Vierailija
45/123 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämiset, ihmiskauppa, prostituutio, seksuaalinen hyväksikäyttö ja pedofilia sukupuolitauteineen asia erikseen, mutta on todella kypsymätöntä jättää juuri synnyttänyt äiti pienen vauvan kanssa kotiin ja lähteä itse lomailemaan.

Mitä ap voi tehdä? Ei kukaan pakolla kypsy. Ei alistuakaan kannata. Eikö miehellä olisi jotain kokeneempaa isää, jolta voisi nyt kysyä neuvoa? Että mikä on miehen teko nyt?

MÄ esittäisin nyt ton kysymyksen miehelle. Mitä tosimies tekee, kun esikoinen on 1 kk vanha? Pertsa ja kaverit vai vaimo ja lapsi...kas siinä se kysymys.

Vierailija
46/123 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että komppaa mies -78:a... Mun mies oli muuten pari vuotta sitten Thaimaassa kaverinsa (mies) kanssa lomalla. Ottamassa arskaa, sukeltamassa ja katselemassa maisemia.

Naiset on niin naiveja. Tuo herran 78:kin puhuu vain konditionaalissa. Mutta pistetään se sinne sinkkumiesporukkaan tai ihan mihinkä tahansa miesporukkaan ja kallistetaan vähän kuppia. Sataprosenttisella varmuudella tämänkin kirjoittajan mies on siellä jotain thaikkutyttöä pannut.

Sulle on varmaan oltu joskus tosi ilkeitä:(

Vierailija
47/123 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miesporukat ei yhtään lähempää tai muualta ole löytäneet lämmintä talvella. Että aina pitää sinne (lapsi)prostituution kuningaskuntaan tehdä asiaa.

Vierailija
48/123 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee takaisin paremmalla mielellä kun on päässyt panemaan 12-vuotiasta. Ehkäpä jopa leikkinyt isukkia hälle. Kato, se on varmaan opintomatka.

Vierailija
49/123 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi teidän ajattelutapa on kyllä niin huhhuh.. Ette anna miestenne mennä mihinkään ja sitte ihmettelette että miks se jätti mut, byäääh!

Eri asia tietysti jos on noin pieni vauva, sillon en itsekkään varmaan "antaisi" lähteä mutta kyllä jokaisella on kuitenkin omakin elämä!! ei toista voi sitoa loppuelämäks sen takia että on avoliitossa tai naimisissa!!! Ja Thaimaaseen mennään esim talvella sen takia että siellä on kuuma ja ihanat maisemat ja meri yms!! Aina kaikki ajattelee ensimmäiseks jotain HUORIA. Lapsellista.

Vierailija
50/123 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsellisten ja itsekkäiden i***ttien kanssa te meette lapsia tekemään...?

Vierailija
51/123 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johonkin muualle, niinkuin vaikka laskettelemaan tms voisin päästääkin mut kyllä pahoilla mielin jos itse jäisin vauvan kans kotiin.

Mun mies ei ois kirveelläkään lähteny meidän vauvojen luota noin pitkälle lomalle, edes viikonloppureissulle ei ole halunnut vaikken kyllä panis hanttiin laisinkaan.

Tuo lomakohteen valinta, sinne ei kunnollisella miehellä oo mitään asiaa.

Vierailija
52/123 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti jaksatko tuollaista pidemmän päälle. olettaisi tuossa tilanteessa olevan vähän empatiakykyä, kun teillä 2 pientä lasta. mun mies on vähän samanlainen, keskustelut ei mene perille ja kun aikuista ei voi kieltääkään.

Vierailija
53/123 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän mies siihen sanoo ?

Vierailija
54/123 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö olisi helppoa jos nämä asiat olisi sovittu jo ennenkuin muutetaan yhteen?

Ei sitä lomaa/rahaa niin paljoa ole, että ehtisi/haluaisi olla 2 vkoa erossa perheestä. Me lomailemme ulkomailla aina perheenä eli mies ei tasan taatusti lähde 2 viikoksi thaimaahan ja minä en myöskään lähde tyttöjen kanssa.

Perheenä voisimme mennä mutta se loma olisi taatusti erilainen kuin "sinkkuloma"...

Vierailija
55/123 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee sinne vaan panemaan ja ilman kumia! Tästä ketjusta opin...

Vierailija
56/123 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee sinne vaan panemaan ja ilman kumia! Tästä ketjusta opin...

Eikä siinä vielä kaikki! Juuri saamamme tiedon mukaan hän panee pääasiassa pikkupoikia (jotka näyttävät tytöiltä).

Vierailija
57/123 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun prostituoidut tyrkyttävät palveluksiaan joka nurkalla. Miehellä joka sinne menee ei todellakaan ole puhtaat jauhot pussissa.

Itse en lähtisi suurin surminkaan Gambiaan tai turkkiin ym naisten seksilomakohteeseen,missä ukot roikkuisivat länsimaisen rikkaan lihan kimpussa, Yäkkk!!!!

En todellakaan ole mikään pulmunen mutta epätasa-arvoinen prostituutioasetelma ei todellakaan vastaa käsitystäni hauskanpidosta (johon muuten saattaisi toki pieni romanssi kuuluakin).

Vierailija
58/123 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetät vielä, niin muista että HIV ja hepatiitti tarttuu äidinmaidon välityksellä vauvaan!

Vierailija
59/123 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet lähtevät miesporukalla Thaimaaseen vain ja ainoastaan seksin takia. Joka ei tätä tajua, on aika yksinkertainen. Kumit unohtuu ja taudit leviää, vaimolle/tyttöystävälle tuliaisiksi hiv.

Sinuna teettäisin kiireesti sterilisaation, ettei tartte jokaisen vastaantulijan kanssa pamahtaa paksuksi ja sitten ihmetellä miten saa miehen pidettyä. Näin käyttäytyy white trash.

Vierailija
60/123 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan niiden tautien takia.

ja sen takia kun kaverit tärkeämpiä kuin perhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi