Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ns. " viivan paikka" mammaksi.fi testeissä

18.11.2005 |

Näkyykö mammaksi.fi tilatuissa testeissä " viivan paikka" ?

En sitten malttanut odotella testaamisen kanssa, kp 32/30 ja nega tuli... :( Testissä näkyi kyllä ns. viivan paikka, sellainen hyvin, hyvin haalea, kuin pieni painauma liuskassa... Vähän toiveajattelin, että jos se olis haamu kuitenkin, hautaanko toiveeni, onko muilla näkynyt noissa testeissä viivan paikka?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa sanoa? Kovasti toivon että se olisi haamu, mutta en ole noita testejä ennen käyttänyt, niin en tiedä tuosta viivan paikasta... Auttakaa! :) Täytyy varmaan ylihuomenna tehdä uusi testi, ellei menkat ala siihen mennessä...

Vierailija
2/7 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans kerran pistänyt silmään se viivan paikka, kun oikein tarkasti tiirasin, että josko näkys edes haamu. Eli luulen, ettet ole raskaana, jos testiin ei tullut viivan kohdalle minkään punaista viivaa.

-Muppeli-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon kans testannu samaisilla liuskoilla, enkä ole viivan paikkaa huomannu (vaikka kuinka oon käännelly=)) eli sinuna en vielä toivoa menettäisi. Testaat parin päivän päästä uusiks jos täti ei oo ehtiny paikalle! Pidän peukkuja että viivan paikka muuttuisi viivaks!!! bd bd bd

Vierailija
4/7 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tosiaan uusia testi parin päivän päästä ellei menkat ala... Mieskin testiä katseli tuossa ja sanoi myöskin näkevänsä sen " painauman" , ehkä siinä ihan pikkuisen voisi olla väriä... No, toivossa on hyvä elää, kuitenkin yritetään pitää jalat maassa, ettei tule liian iso pettymys, jos ei kuitenkaan vielä. Kiitos vastauksista, kerron miten tilanne etenee!

Vierailija
5/7 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan siis plussaa :)

Vierailija
6/7 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tiedoksi vaan kaikille, kyllä siinä testissä pikkuinen painauma on, " viivan paikka" , jonka tarkkasilmäisimmät (ja vauvakuumeisimmat) saattavat huomata. :) Toivotaan seuraavaan kiertoon parempaa onnea!

Vierailija
7/7 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että sulle tuli aikainen keskenmeno jos viivan näit.

Pupu_04:

Että tiedoksi vaan kaikille, kyllä siinä testissä pikkuinen painauma on, " viivan paikka" , jonka tarkkasilmäisimmät (ja vauvakuumeisimmat) saattavat huomata. :) Toivotaan seuraavaan kiertoon parempaa onnea!