Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian aikaista kiinnittymisvuodolle?

12.09.2009 |

Ongelmani on seuraavanlainen. Menkat alkoi 31.8. ja syön pillereitä. Olen syönyt niitä nyt tästä liuskasta 8pv, josita kahtena jättänyt ottamatta pillerin ja kaksi ottanut aika myöhään. "Ovulaatio" pitäisi olla vasta maanantaina, mutta tänään tuli ihan selvästi nähtävää vaaleanpunaisen sekaista paksuhkoa limaa pyyhkiessäni. Kaiken järjen mukaan en vielä voisi olla raskaana, mutta voiko pillerit ja niiden syömättä jättäminen sekoittaa kiertoa näin pahasti?

Ja lapsi ei olisi odotettu, mutta rakastettu kyllä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, nyt alkoi vuotamaan vähän lisää, siis ruskehtavan punaista verta niin, että huomaa kyllä selkeästi, ehkä niukkojen menkkojen verran. Vielä en osaa sanoa, kuinka kauan vuotoa kestää.

Voiko ovulaatiovuoto olla näin voimakasta?

Vierailija
2/4 |
15.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan jos joku tästä kostuisi. Oli ilmeisesti ovulaatiovuotoa. Se alkoi tosiaan lauantaina ihan pienenä liman sekaisena ja eilinen päivä vuoti ruskeaa ja punaista sekaisin, tänään ei mitään. Osuisi kohdalleen, kun eilen piti olla vuolaatio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun käytin pillereitä niin mulla ainakin meni kierto sekaisin jos jätin pillereitä ottamatta (tuli siis "tiputteluvuotoa" kesken kierron jne). En tiedä voisiko sinulla olla tällaista. Oviksen aikaan ei (tietääkseni) yleensä tule verta (minulla tuli tässä kierrossa oviksesta kahden päivän päästä vähän rusehtavaa verta mutta muuten ei ole tullut koskaan oviksesta veren vuotoa)..

Vierailija
4/4 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos unohdin paljon pillereitä laatan aikana tai söin kaksi laattaa yhteen, itselleni tuli rusehtavaa vuotoa, mikä oli siis välivuotoa.