Mä haluun töihin!
Olen laittanut hakemuksia vaikka kuinka, mutta suurin odotus on kolmeen isoon firmaan joihin kaikkiin on nyt haku päällä.
Mulla on alalta useamman vuoden kokemus ja muut tarvittavat taidot vuoden sisällä päivitetty + hätäensiapu, työturvallisuuskortti, tulityökortti kaikki voimassa. Enkä ihan ikäloppukaan vielä, 35v. Miks ne ei jo soita...
Tuskin olen paras hakija, muta en kyllä huonoinkaan ja paikkoja on useampi vapaana.
Kommentit (4)
Nippu hakemuksia lähetetty, vastauksena eioota. Ei oo helppoo kun ei oo kokemusta eikä sitä näytä tätä menoa tulevankaan.
Voi hyvän tähen sentään! En voi uskoa, että tästä maasta ei osaavalle työtä löydy. Osaamisestasi päättelen, että olet hakemassa ns. duunarityötä. Ei siinä hakemukset auta. Täytyy mennä suoraan paikan päälle lakki kourassa ja kysyä, olisiko vastaavaa mestaria tai työnjohtajaa paikalla, ja häneltä kysyä, löytyykö osaavalle miehelle/naiselle työtä, kun olisi tuo perhe elätettävänä ja asuntolainakin painaa päälle. Käyt 50 kilometrin säteellä ihan jokaisen työpaikan läpi, missä suinkin voisi tarvita sinun taitojasi. Uskon, että saat töitä! Minun ukkoni on duunarialalla, jossa on kausiluonteisesti lomautuksia, mutta kertaakaan ei ole joutunut kauan työttömänä olemaan, kun on ihan itse omin jaloin mennyt työtä kysymään lomautuksen ajaksi jostain vastaavasta paikasta. Uskoa ja voimia sinulle ja nyt heti alat tehdä listaa mahdollisista paikoista ja heti huomenna menet käymään niissä!
Virat ovatkin sitten kinkkisempiä, niihin kun on pakko hakea hakemuksella. Mutta niissäkin usein auttaa paikan päällä käynti ja yhteystietojen omakohtainen antaminen, helposti saattaa lohjeta vaikka jokin sijaisuus. Tsemppiä sinulle!
Ja uusia töitä mulla on tarjolla 3 paikkaan.
Mun ongelma on se, että pitäisi osata päättää mihin niistä menen.
Ei ole helppoa tämäkään osa näin.
Toivotan sulle kaikkea onnea!
Joka tapauksessa varaudu siihen, että joudut meidän pitkäaikaistyöttömien joukkoon. Sitä työtä ei yksinkertaisesti oo niin paljon.
Tsemppiä!