Esitäytetty veroilmoitus saapui
Kommentit (34)
Meille tulee vasta huhtikuun lopulla mutta me asutaankin täällä pks:lla eli ilmeisesti susirajan takana.
Oikeesti; voiko joku aikuinen oikeasti olla niin tyhmä ettei teidä että ne jaetaan ihmisille eri aikaan? =)
tule jakoon. Ystäväni on ilmoituksen saanut ja hänen sukunimi alkaa s-kirjaimella, minä en ja sukunimi alkaa k-kirjaimella.
Meille tulee vasta huhtikuun lopulla mutta me asutaankin täällä pks:lla eli ilmeisesti susirajan takana.
Oikeesti; voiko joku aikuinen oikeasti olla niin tyhmä ettei teidä että ne jaetaan ihmisille eri aikaan? =)
Miksi ne eri aikaan jaettais. Mitä järkeä tuossa olisi
Miksi ne eri aikaan jaettais. Mitä järkeä tuossa olisi
päivänä ne kaikki...
ja aakkosten alkupäässä ollaan. Mutta tosiaan tuleehan se aikanaan toivon mukaan
Ei meillä vaan vielä ollut laatikossa. Ehkä sitten tällä viikolla? Ehkä eri verotoimistojen alueella jaetaan eri aikaan...
Saanko avata miehen ehdotuksen, kun se ei ole kotona? (Jos siis se ehdotus tulee tällä viikolla). Kun meillä on yhteiset rahat, niin ei kai kirjesalaisuus tätä koske?
Palautusta tuli 300e. Olen hieman pettynyt, että olen noinkin pieleen laskenut ennakkoperinnän itselleni. Aikaisempina vuosina on pyörinyt summat -50 ja +50 välillä.
Ja sama on sukunimi meillä.
Saan 500e takaisin, ihan kiva kun tähän asti summa ollut aina max100-200e.
Sukunimi alkaa A:lla ja asutaan Helsingissä
Ootteks kuullu et joskus ne voiki alottaa aakkosten loppupäästä?
Oma sukunimeni alkaa K:lla ja ei ole tullut. Miehen S:llä ja ei ole tullut.
Ystävän R:llä ja toisen K:lla ja on tullut! Kaikki asutaan samassa kaupungissa.
eikä ole ilmoitusta vielä näkynyt. Tarvis varmaan muuttaa...