10-vuotias tyttö kuollut kuorma-auton alle naantalissa
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/tytto-kuoli-suojatiella-kuorma-auton-…
ihan järkyttävää :(
Kommentit (20)
Kakara on kuollut eikä henkiin herää vaikka miten vatkaatte tätä asiaa. Johtaako tämä johonkin? Ei yhtään mihinkään! Kuuluuko tämä asia teille jotenkin? Ei mitenkään! Hankkikaa elämä!
itse usein tuosta risteyksestä ja siinä täytyy aina katsoa vasemmalle, koska sieltä usein kaahataan eikä varota vaikka heidän pitäisi väistää minua eli oikealta tulevaa. Jos siitä sitten jatkaa matkaa oikealle päin ei välttämättä huomaa, että suojatielle onkin tulossa joku. Ihan suojatien vieressä on vielä p-paikkoja Valintatalon edessä, joten pieni tyttö voi yllättäen tulla jostain auton takaa eteen :(
Kyllä surettaa kuskikin.
Sä saat itse vielä tuomion jonkun kuolemasta jos et suojatien eteen pysäytä vaan ajat miettien miten muut ajaa!!!
Sinähän se vaaran aiheutat. Koskaan ei noin saa kukaan missään ajaa! Suojatielle PITÄÄ päästää.
Omalle lapselleni jo tuosta kerroin, sillä hän käy koulua aivan onnettomuuspaikan lähellä olevassa koulussa. Mikäli uhrikin kävi, saattaa lapseni tuntea tämän uhrin. Kauhunsekaisin tuntein odotan tietoa siitä, että kaikkien läheisten lapset ovat kunnossa. Järkyttäväähän tuo on joka tapauksessa, mutta henkilökohtaisella tasolla se on vielä järkyttävämpää, jos on jonkun tutun lapsi kyseessä. En voi käsittää, miten suuri suru on tänään tullut tuon tytön perheeseen. Musertavaa :,(
Varmaan tiedätkin jo ettei tämä lapsi käynyt tapahtumapaikan lähellä olevaa koulua. Oma lapseni käy. Nythän siellä koulussa on tästä tapauksesta jo puhuttukin. Kuulin tapauksesta lapseltani, kun hän meni juuri tapahtumapaikan ohi, silloin siinä oli ambulanssi ja poliisi. Lapsenikin oli järkyttynyt, sanoi, että maassa makaa joku tyttö... voi miten musertavan surullista tämä on. Ja niin vältettävissä. Asenteet tarkistukseeen liikenteessä. Isomman oikeudella ei pidä mennä posottaa vaan näitä pienempiä pitää varoa. Jalankulkijoita yleensäkin pitää väistää, ei heillä ole paljon mahdollisuuksia jos autolla mennään yli. Lapseni tätä miettii vieläkin,pelkästään tapahtumapaikan näkeminen järkytti syvästi. Voi pientä menehtynyttä tyttöä ja voi hänen kaveriaan,joka varmasti järkyttyi syvästi,kun kaveri kuoli vierestä. Nämä ovat niin turhia tapahtumia. Surettaa syvästi.
kun ei enää suojatielläkään ole turvassa? kannattais ottaa oppia vaikka täältä belgiasta, missä jalankulkijoita kunnioitetaan ihan toiseen malliin. aina lomilla suomessa ollaan sydän syrjällään ja pelätään, että joku jää auton alle. en uskalla päästää itse autoilijana suojatietä ylittämään, kun toista kaistaa saattaa tulla joku vitun urpo, joka ei pysähdy. joku, joka ei ole käynyt autokoulua?
kunnon rangaistukset varmaan siistis suomenkin jalankulkijaonnettomuustilastoja.
Mitähän on tapahtunut? Tuossa kohtaa ei nimittäin voi mitenkään ajaa lujaa, eli nopeutta ei ole voinut olla paljon mitään. Liukkaus? Vai onko tyttö horjahtanut tms?
Nyt on suru jossain perheessa, ja meillä muillakin Naantalissa.
kun ei enää suojatielläkään ole turvassa? kannattais ottaa oppia vaikka täältä belgiasta, missä jalankulkijoita kunnioitetaan ihan toiseen malliin. aina lomilla suomessa ollaan sydän syrjällään ja pelätään, että joku jää auton alle. en uskalla päästää itse autoilijana suojatietä ylittämään, kun toista kaistaa saattaa tulla joku vitun urpo, joka ei pysähdy. joku, joka ei ole käynyt autokoulua?
kunnon rangaistukset varmaan siistis suomenkin jalankulkijaonnettomuustilastoja.
Olepa hiljaa siellä.
Kyllä 10-vuotiaan pitäisi jo tietää miten tie ylitetään turvallisesti.
tällaiset uutiset riipaisee syvältä. itselläni samanikäinen tyttö ja asutaan lähellä Naantalia. niin surullista. osanotot perheelle!
Olepa hiljaa siellä.Kyllä 10-vuotiaan pitäisi jo tietää miten tie ylitetään turvallisesti.
Omalle lapselleni jo tuosta kerroin, sillä hän käy koulua aivan onnettomuuspaikan lähellä olevassa koulussa. Mikäli uhrikin kävi, saattaa lapseni tuntea tämän uhrin.
Kauhunsekaisin tuntein odotan tietoa siitä, että kaikkien läheisten lapset ovat kunnossa. Järkyttäväähän tuo on joka tapauksessa, mutta henkilökohtaisella tasolla se on vielä järkyttävämpää, jos on jonkun tutun lapsi kyseessä.
En voi käsittää, miten suuri suru on tänään tullut tuon tytön perheeseen. Musertavaa :,(
kuulostat kusipäiseltä kuskilta ja ihmiseltä yleensä
Minähän sanoin että 10-vuotias osaa varmasti ylittää tien turvallisesti ja tuossa on varmasti tapahtunut jotain ennakoimatonta. Miksi sanot minua kusipääksi???
ajanut pysähtymättä tai liian lujaa. suomeen pitäis ottaa kans käyttöön sivistymaissa käytössä oleva heikomman laki.
Autoilijan syy aina jos ajaa suojatiellä päälle, ei mitään epäselvää!