vedin n 1000 kaloria vartissa :(
ja laihdutan :(. Vähän ku alkaa ahdistaa niin alan ahmia. Nyt hirveä morkkis ja harmitus :(
Kommentit (8)
jugurtin ja välipalapatukan. Nyt on huono olo ihan fyysisestikin :(. ap
1000 kcal ei ole vielä mikään ihan järkyttävä määrä. Laihduttaessakin saa syödä yleensä noin 1500 kcal päivässä joten jos nyt tulee vetäisseeksi 1000 kcal niin voi vielä pysyä päivän kaloreissa kunhan syö hyvin keveästi loppupäivän. Vaikka jonkun kasvissosekeiton ja pari hapankorppua.
Noin 1000 kcal vartissa saa täyteen vetämällä vaikka Hesen kerrosaterian isolla colalla ja kyllä minä ainakin välillä laihduttaessa semmoisen vedin, ihan suunnitellusti ja ilman syyllisyyttä, söinpä sitten vaan Painonvartijoiden "0 pisteen ruokia" sinä päivänä muuten.
ja vedin pussillisen Dracula Piller salmiakkeja. Mmmmmmmmm
1000 kcal ei ole vielä mikään ihan järkyttävä määrä. Laihduttaessakin saa syödä yleensä noin 1500 kcal päivässä joten jos nyt tulee vetäisseeksi 1000 kcal niin voi vielä pysyä päivän kaloreissa kunhan syö hyvin keveästi loppupäivän. Vaikka jonkun kasvissosekeiton ja pari hapankorppua.
Noin 1000 kcal vartissa saa täyteen vetämällä vaikka Hesen kerrosaterian isolla colalla ja kyllä minä ainakin välillä laihduttaessa semmoisen vedin, ihan suunnitellusti ja ilman syyllisyyttä, söinpä sitten vaan Painonvartijoiden "0 pisteen ruokia" sinä päivänä muuten.
eipä sille enää mitään mahda. tästä hetkestä eteenpäin jatkat sitä laihduttamista, kuten normaalistikin.
Älä koskaan osta isoa määrää karkkia kotiin. Kaikki menee kuitenkin. Jos himottaa suklaata, niin osta vain yksi patukka. (Paljonko sulla sitä suklaata meni?)
On niissä 0 pisteen ruoissakin kaloreita
On toki mutta aika vähän, eli jos jää 500 kcal syömisvaraa herkuttelun jälkeen niin kyllä niitä 0 pisten ruokia saa jonkunverran syödä. Ainakin hyvin onnistui mun laihdutus vaikka herkuttelin noin 1000 kcal aterioilla (pizza, kebab, hampurilaisateria tai vaikka 4 isoa olutta) pari-kolme kertaa viikossa, kunhan sitten vaan söin vähän niinä päivinä muuten.
mitäs söit?