Suosikki tuotteitasi Lidlissä?
Meillä vaipat. Ainoita kertakäyttövaippoja jotka sopi meidän lapselle. Muista tuli karmea ihottuma.
Lisäksi joskus herkuttelen suklaavanukkaalla. Sellanen puolen litran purkki.
Kommentit (34)
Kreikkalainen jogurtti, pähkinäjäätelö, vanulaput, Nobelaner-olut, luomumaito, useat vihannekset, pakasteet (esim. kana cordon bleut, ranskalaiset, vihannessekoitukset), mozzarella ja juustot yleensäkin.
joita käyn hakemassa silloin tällöin vaikka yleensä shoppailenkin k-kaupassa
-kreikkalainen jugurtti
-paistotiskistä vaalea hiivaleipä ja croissantit
-mantelisuklaa
-halvat siiderit
-rahka-kuivakakku
eli lähinnä herkkuja siis...
rosvopaisti, jugurtit, "tiikeri"minirahkat, paistopisteen tuotteet ja pähkinäsekoitus pussi.
hyviä tuotteita mm. vaipat ja se vihreässä paketissa oleva vessapaperi. maidot edullisia.
Mutta mistä sen rotanmyrkyn tunnistaa?
Saskia-kivennäisvesi
Alkoholiton olut, normioluet
Saksanpähkinäjäätelö
Mansikkavalkosuklaa
Joskus lastenvaatteita ja urheiluvaatteita
jotain suklaita, kermajuusto (prisman x-tra kermajuusto on samanlaista), kahvia- hinnan takia,
maustamaton rahka-edullisempi kuin prisman
hedelmiä en sieltä osta- laatu on huono ja
Näin kerran kun joku mies avaimen kanssa riipi kukkakaalista lehtiä oikein voimalla- ei tee mieli ostaa mitään pakkaamatonta enää
jotain suklaita, kermajuusto (prisman x-tra kermajuusto on samanlaista), kahvia- hinnan takia,
Näin kerran kun joku mies avaimen kanssa riipi kukkakaalista lehtiä oikein voimalla- ei tee mieli ostaa mitään pakkaamatonta enää
joita saa vain Lidlistä, vai oliko. No, itse ostan sieltä esim. Floraa, Minilättaa ja Flora Culinessea koska ovat niin paljon edullisempia kuin missään muualla.
Mun suosikit muuten ovat kreikkalainen jogurtti, suolapähkinät ja tuoremehut, ne myös muita kauppoja edullisempia vaikka merkit ovat samat kuin muuallakin.
On suklaahippujogurtti? Haluaisin maistaa!
joita saa vain Lidlistä, vai oliko. No, itse ostan sieltä esim. Floraa, Minilättaa ja Flora Culinessea koska ovat niin paljon edullisempia kuin missään muualla.Mun suosikit muuten ovat kreikkalainen jogurtti, suolapähkinät ja tuoremehut, ne myös muita kauppoja edullisempia vaikka merkit ovat samat kuin muuallakin.
Ei ollutkaan vaan suosikkituotteista, niistä osaa nyt vain saa muualtakin.
kantokahvallisessa 1 kg "ämpärissä". Törkeen hyvää..
Vichyvesi (sininen pullo)
lasten vaatteita
leluja (askartelu-ja piirustuskamaa, palapelejä jne)
pesuaineita, paitsi pyykkipulveria,koska ei löydy hajusteettomia
ruokaa emme juuri osta koska suosimme luomu ja lähiruokaa
edullinen. Pidän myös varrasleivästä ja 1,19 e/kg banaaneista.