Onko mulla palstan huonoin yo-todistus?
Kommentit (28)
Kompensaatiopisteitä tuli muista aineista niin hyvin, että pääsin I:stä huolimatta yo:ksi. Uusimassa en enää käynyt.
Ihmeesti nämä muistaa, vaikka aikaa on mennyt jo 25 vuotta...
Tuo vimppa tuli matikasta. Ja tämä on vanhan ajan todistus.
Mutta ne on niitä vanhanaikaisia älliä, ei voi verrata nykyälliin. Ihan kiva se oli silloin saada hyvät paperit lukiosta, mutta ihan luuseri minusta kuitenkin tuli.
BBCM (englanti,reaali,ruotsi,äidinkieli) ja juu, lähihoitaja olen eli luuseri tällä palstalla :(
LLLLEE, jotka vanhan systeemin mukaan olisivat olleet L. EIkä mustakaan mitään tullut, av-mamma vaan.
Mutta ne on niitä vanhanaikaisia älliä, ei voi verrata nykyälliin. Ihan kiva se oli silloin saada hyvät paperit lukiosta, mutta ihan luuseri minusta kuitenkin tuli.
MMMM. Mistä ihmeestä sait A:n?:D
Ruotsista :D
LEEC
...mutta samalla palstalla roikutaan eikä minusta tullut MITÄÄN :D
Mikäs tässä, tukevasti AV-palstalla nököttäessä.
Eipä noita papereita kukaan ole aikoihin kysellyt. Ja samalle palstalle olen päätynyt monen paremmin (ja yhtälailla huonommin) menestyneen kanssa, joten...
Mihin ap päätyi tällä huonolla toikkarillaan? Eli pilasiko se tulevaisuutesi. Jos ei pilannut, niin mitäpä sillä enää väliä...
ja olihan se silloin kiva, mutta eipä siitä nykyään mitään iloa ole.
AAAA + että tätä nykyä olen valmistunut yliopistosta ja mulla on hyväpalkkainen työ. Yo todistus on vaan numeroita.. Ei Se kerro mitään...
ruotsi ja enkku huonoimmat... huonot paperit, ei pääse kouluun minne haluais
KTM pääaineena rahoitus, gradu E vaikka yo-todistuksessa matikka A (ja sekin rimaa hipoen). Saksa ja äidinkieli taas ällät.
Eli se yo-todistus ei kerro mitään tulevaisuudesta!!