Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toiko Persujen äänestäminen sinulle uuden, paremman elämän?

Vierailija
02.04.2012 |

Nyt vuosi kulunut vaaleista, on välitilinpäätöksen aika.

Kannattiko?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tepi Hakkaraisesta on mulle tullut jonkintasoinen idoli.

Tero

Vierailija
2/4 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

tosiaan noita "hakkaraisia" on näkynyt ja kuulunut kaduilla enemmänkin. Tuskin heidän elämästä kovin ihanaa tuli kun pitää julkisesti toisia haukkua. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

tosiaan noita "hakkaraisia" on näkynyt ja kuulunut kaduilla enemmänkin. Tuskin heidän elämästä kovin ihanaa tuli kun pitää julkisesti toisia haukkua. ;)

poliitikolta, kun Hakkarainen pätti ryhtyä auttamaan Jussi Halla-ahoa soluttautumalla ns. liivijengiin. Siten olisi varmaan saanut hyvää, luotettavaa ja ajantasaista tietoa hallintoasiain valiokunnan puheenjohtaja Halla-aholle, joka käsittelee mm. valtion alue- ja paikallishallintoa, alue- ja rakennepolitiikkaa, yleishallintoasioita, valtion henkilöstöpolitiikkaa, poliisi- ja pelastustointa, onnettomuustutkintaa, rajavartiolaitosta, ulkomaalaisasioita sekä kunta- ja kirkollisasioita.

Harmi vaan, että Hakkaraisen hyvin alkanut soluttautuminen meni pieleen, kun puoluetoverit laittoi Tepan veronmaksajien rahoilla katkolle :(

Tero

Vierailija
4/4 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaduttaa. Nyt ei ole enää ketään äänestettävää, joten minun äänestysurani on lopussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi