Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähtisi selluliitti takareisistä, BMI 18,5 ja sellua on!!

Vierailija
02.04.2012 |

Käyn kuntosalilla kerran vkossa ja lenkillä 5-10km samoin kerran vkossa. Aika ei riitä enempään urheiluun, mutta oiskos muita keinoja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..minä sain sellun pois jutan gfg diettiä noudattamalla. :)

163cm ja 58kg nyt

Vierailija
2/8 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten saan paidon pidettyä vähintäänkin entisessä diettailemalla.

t. ap 168cm, 51,5kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan rasvat ei auta mitenkään. Ja tosiaan näkee laihoja naisia joilla on selluliittinen iho. Miten siitä enää laihdutat?? Luu ja nahka vastakkain, niin ei mahu pahkurat väliin.

Vierailija
4/8 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolan ja heikkolaatuisen ravinnon välttäminen. Lihasmassan lisääminen, eli missään nimessä älä tähtää laihtumiseen, vaan treenaa isoilla painoilla ja syö paljon proteiinia. Energiaylijäämää saa ja pitää tulla, jotta lihakset kasvaa, mutta tärkeää on ruoan laatu, ts. älä kerää lisäkaloreita huonosta hiilarista kuten sokerista ja vaaleasta jauhosta, vaan täysjyvästä, maitotuotteista, kasviksista huomioiden erityisesti ne proteiinit! Ja ennen kun ensimmäinen mamma alkaa huutelemaan, ettei halua kasvaa miksikään epänaiselliseksi bodariksi, niin se ei ole edes mahdollista kun ollaan liikkeellä pelkällä harrastelumentaliteetilla. Sitä lihasta on turha pelätä, kellekään ei ne muskelit vahingossa kasva yhdessä yössä. Mutta selluliitti on rasvaa ja kun saat lihasta tilalle, se vähenee. Tsemiä, tässäkään ei siis oikotietä onneen ole..

Vierailija
5/8 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osittain ruoka-alalla töissä, eli ihan mielettömiin ditteihin en aio hurahtaa, sillä työhöni kuuluu hyvä ruoka, mutta myös ravitsemusluennot ym. Ruoka on niin iso ilo ja samalla olen aika monelle mallina ruokailussa, eli hörhöilyt on syytä unohtaa. Sen sijaan tuo proteiinien lisääminen on käynyt mielessä ja juuri isoilla painoilla treenaan, mutta kestävyyslajit on mulle se henkireikä ja sitä ei ilman hiilareita oikein pysty tekemään. Sellua ei todella ole pahasti, mutta takareisissä muutama muhkura erottuu. Kevytlimuja ym. kevyttuotteita en käytä, mutta karkkia ja suklaata syön n.3 kertaa vkossa ja enpä kyllä siitäkään kokonaan haluaisi luopua, vaan elää normaalia elämää syömisten suhteen. Ehkä se on sitten tuo vedenjuonti ja varmaan jotain kosmetologin hoitoja voisi kokeilla, proteiinien lisäksi...

ap

Vierailija
6/8 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu ennen suihkua!

Vierailija
7/8 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni hiilareita ei tarvitsekaan välttää, kiinnitä vain huomiota niiden laatuun. Mutta voimaharjoittelua kannattaa lisätä ja niillä ruokavaliomuutoksilla on varmasti suurin merkitys.. Ikävä kyllä, jos et ole valmis pihistämään yhtään tästä, tuosta tai sieltä, ei niitä tuloksiakaan sitten tule. Jos tosiaan haluat eroon siitä sellusta, niin on pakko tulla vähän pois sieltä mukavuusalueelta..:/

Vierailija
8/8 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa kehon nesteet liikkeelle. Toimi oikeesti mulla. Ei tietenkään ihan kaikki lähtenyt, mutta auttoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän