Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitää itse rakentaa talo, jos sen voi joku muu tehdä??

Vierailija
02.04.2012 |

Tätä en ole tajunnut. Miksi ihmeessä haluan palkkatyöni lisäksi rehkiä vapaa-ajat rakennuksilla, kun voin maksaa siitä että joku muu tekee sen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meillä. Aiemman elämän kokemuksen mukaan luotto ammattilaisiin minimi, joten näin iso hankinta haluttiin tehdä kunnolla ja huolella. Lisäksi ei tarvii maksaa työkuluja.

Vierailija
2/15 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meillä. Aiemman elämän kokemuksen mukaan luotto ammattilaisiin minimi, joten näin iso hankinta haluttiin tehdä kunnolla ja huolella. Lisäksi ei tarvii maksaa työkuluja.

minä sairaanhoitajan tutkinnolla =) =) Ja kyllä sitä laatua saa ostamalla kun tietää mistä ostaa. Rahastahan tuo on siis kiinni vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sairaanhoitajan tutkinnolla =) =) Ja kyllä sitä laatua saa ostamalla kun tietää mistä ostaa. Rahastahan tuo on siis kiinni vai?

Kuka sitä omaa vapaa-aikaansa mitenkin arvottaa. Toinen nauttii siitä, että pääsee mittailemaan ja sahailemaan, toinen taas haluaa vapaa-aikanaan lekotella netin ääressä tai vaikka käydä aerobicissä.

Vierailija
4/15 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies rakensi talopaketin talosta itse (se ei ollut mikään avaimet-käteen paketti)

135 neliöisen talon 86 000 eurolla.

Tehtiin niin paljon itse kuin voitiin. tietysti putkimies ja sähkömies oli lisänä.

Tuohon hintaan tuli kaikki kodinkoneet ja huonekalut.

Miettikää nyt, kannattaako katsoa vierestä, kun toiset tekee vai tehdä itsekin jotain?????

Lainaa meillä ei talosta ole tippaakaan :)

Vierailija
5/15 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakentaminen ole todellakaan mitään ydinfysikkaa. Pitää vaan tietää mitä tekee ja huolellinen, huolellinen ja huolellinen. ( jälkimmäiset kolme puuttuu monelta prolta.) sitten peitetään..

Vierailija
6/15 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies rakensi talopaketin talosta itse (se ei ollut mikään avaimet-käteen paketti) 135 neliöisen talon 86 000 eurolla. Tehtiin niin paljon itse kuin voitiin. tietysti putkimies ja sähkömies oli lisänä. Tuohon hintaan tuli kaikki kodinkoneet ja huonekalut. Miettikää nyt, kannattaako katsoa vierestä, kun toiset tekee vai tehdä itsekin jotain????? Lainaa meillä ei talosta ole tippaakaan :)

Jos ei osaa eikä halua itse tehdä, en halua viettää vapaa-aikaani rakennuksilla. Mieluummin maksan siitä

Vierailija
7/15 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa maksaa about 100 000 euroa siitä, että muut tekee niin mikäs siinä. Itse teen mielummin itse sen minkä voin ja säästän rahaa.

Meillä kun maksaa se tonttikin jo sen 100 000 euroa.

Vierailija
8/15 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakentaminen ole todellakaan mitään ydinfysikkaa. Pitää vaan tietää mitä tekee ja huolellinen, huolellinen ja huolellinen. ( jälkimmäiset kolme puuttuu monelta prolta.) sitten peitetään..

Vierailija
9/15 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vapaa-ajalla on muuta tekemistä. En osaa käyttää työkaluja eikä sellaisia ole meillä varasaa lukuunottomatta. En todellakaan tietäisi mitä pitää tehdä.

Vierailija
10/15 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa maksaa about 100 000 euroa siitä, että muut tekee niin mikäs siinä. Itse teen mielummin itse sen minkä voin ja säästän rahaa. Meillä kun maksaa se tonttikin jo sen 100 000 euroa.

Vierailija
11/15 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en ole tajunnut. Miksi ihmeessä haluan palkkatyöni lisäksi rehkiä vapaa-ajat rakennuksilla, kun voin maksaa siitä että joku muu tekee sen.

Miksi ihmeessä pitää tehdä ruokaa kotona tai siivota ihan itse kun voi mennä ammattilaisen ravintolaan sekä teettää siivoukset kotona?

Vierailija
12/15 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitää tehdä ruokaa kotona tai siivota ihan itse kun voi mennä ammattilaisen ravintolaan sekä teettää siivoukset kotona?

muuten noin 2 x viikossa perheen kanssa.

Vierailija
13/15 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivooja käy jo kerran viikossa. ohis

Vierailija
14/15 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä omaa vapaa-aikaansa mitenkin arvottaa. Toinen nauttii siitä, että pääsee mittailemaan ja sahailemaan, toinen taas haluaa vapaa-aikanaan lekotella netin ääressä tai vaikka käydä aerobicissä.

vain oman työn jäljestä voi olla 100% varma, samoin valitukset ja kehut voi toimittaa kivasti perille peilin edessä:) Monta ikävää "ammattilaistarinaa" sivusta seuranneena ja kuulleena en maksa sellaisesta minkä voin tehdä itse. Mielummin käytän senkin n 100k€ perheen kanssa matkustamiseen tai muuhun mukavaan...

Meille rakentaminen on lisäksi mukava harrastus päivätyön ohessa. Kun painaa päivisin tukka putkella 8-10 tuntia toimistolla tai asiakkaalla omalla raksalla on kiva nähdä asioiden valmistuvan... näkee oma kädenjäljen ja ideoiden toteutumisen.

t 3:tta taloa aloitteleva

Vierailija
15/15 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tekijät ovat niin harvassa, että jos haluaa hyvää, niin pitää tehdä itse.

Toisaalta meilläkin oli sen verran tiukka budjetti, että sekinkin vuoksi piti itse nikkaroida melkoisesti.