Kuinka kauan yhdessä? Kuinka monta kertaa seksiä kuluneen viikon aikana?
Voin aloittaa:
Yhdessä 13 vuotta, seksiä yhden kerran tällä viikolla.
Kommentit (208)
Hyvin huomaa että on yksinkeskustelua.
Viime viikolla ei kertaakaan
N 46
Se taitaa olla minimimäärä viikossa, pois lukien menkka-aika. Silloin olen liian kipeä seksiin.
seksiä ollut yhteensä 3 kertaa ja yhdessä oltu 7 vuotta.
16 vuotta kimpassa, seksiä 2 kertaa kuluneen viikon sisällä. Namia on edelleen.
Milloin on oikeus hakea läheisyyttä ja erotiikkaa kodin ulkopuolelta? Tuo kysymys pyörii mielessä usein.
ja seksiä ollut yhes viimeks 2 v. sitten ja olen jo käynyt vieraissa ja meinaan mennä uusiksikin;)!
Seksiä n.6 kertaa viikossa. Välillä pitkiäkin aikoja ilman, mutta nyt raskaus on saanut himot nousemaan!
Ei seksiä kuluneeella viikolla. Tänä vuonna olisko ollut 1-2 kertaa...
N42
viimeisen viikon aikana seksiä yhdeksän kertaa.
ja muutamaan vuoteen ei kertaakaan
yhdessä ja seksiä ei nyt ole ollut tällä viikolla (kuukautiset), yleensä on kerran pariin viikkoon tai kolmeen viikkoon. Pihtaaja on meillä mies ja kieltäytyy seksistä keskimäärin 3 kertaa viikossa, joten hoitelen itse itseni yleensä. Vonkaan kuulemma liikaa ja olen seksiaddikti.
Tämä siis vastauksena myös tuolle miesparalle, joka vihjaa, etteivät miehet osaisi pihdata myös.
Miehet eivät harrasta sellaista. Heitä ei vain huvita se sama vanha haahka/kurppa, joka luulee olevansa kuumempi pakkaus kuin on.
Tämä siis vastauksena myös tuolle miesparalle, joka vihjaa, etteivät miehet osaisi pihdata myös.
Ei seksiä kuluneeella viikolla. Tänä vuonna olisko ollut 1-2 kertaa...
N42
epäilisin että olet vaimoni...
meillä tosiaan avioliittovuosia 12 ja seksiä tänävuonna 2 kertaa.
Surullista, hyvin surullista
Yhdessä 21 vuotta, viimeksi heinäkuussa v. 2009. Tänä vuonna en ole edes sormella koskenut sängyssä vaimoon, on kuulemma hyvin tyytyväinen tilanteeseen. Minä ?
viikon sisällä kerran/tällä viikolla ei vielä kertaakaan.
Seksiä kuluneella viikolla 4 kertaa. Yleensä seksiä on joka päivä, joskus kahdesti.
ja rakastellaan nykyisin pari kertaa, joskus 3 kertaa viikossa.Joskus menee
yli viikkokin ilman, sitten taas useammin...
Viimeisen viikon aikana 2 kertaa muistaakseni.