Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan turhaan täällä roikun. Jos kommentoin jotain, ei

Vierailija
01.04.2012 |

siihen kukaan vastaa. Jos teen avauksia, saan ihan muutaman vastauksen vain. Taidanpa pikkuhiljaa vähentää, sillä olen ilmiselvästi niin tylsä tyyppi, ettei mun mielipiteet kiinnosta! Olen puhunut, tavalliseen tapaan jättäkää kommenoimatta! Kiitos.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdat täällä vietetyn ajan musiikin kuunteluun, ompeluun, lukemiseen, neulomiseen, ulkoiluun. Hyvä päätös.

Vierailija
2/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos haluat useita vastauksia, kannattaa kirjoittaa mahdollisimman provosoivasti.

Ei tuo nyt ole niin kummaa, mitä kirjoitit. Jotkut aiheet vaan kirvoittavat mielipiteitä ja keskustelua, jotkut ei..Itse teen aloituksia, jotka saavat joskus nolla vastausta, joskus pari, joskus niistä tulee suositumpia ketjuja. Sellaista se on.:)

En edes odota, että jokainen aloittamani ketju kerää kymmenittäin vastauksia. Eivätkä kaikki kirjoittamani mielipiteetkään herätä mitään kaikua. Ei se silti tarkoita sitä, etteikö joku niitä lue. Yleensä itse yritän välillä laittaa jostain hyvistä puheenvuoroista, että olen samaa mieltä tai kirjoittaa jonkun kommentin, että "hyvin sanottu" tms., koska on toki välillä kivaa että joku niitä juttuja lukee myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdat täällä vietetyn ajan musiikin kuunteluun, ompeluun, lukemiseen, neulomiseen, ulkoiluun. Hyvä päätös.

Pitäisi itsekin yrittää vieroittautua.

Vierailija
4/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja tuosta provosointiasiastakin olen samaa mieltä. Täällä harvemmin mikään normaali ja järkevä keskustelu ketään kiinnostaa, mutta kirjoitapa provo makaronilaatikosta niin vastauksia tulvii :D

Ei siis välttämättä kerro mitään negatiivista susta, jos ei sun aloituksiin tartuta :D

4

Vierailija
5/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus on harmittanut, kun on ollut mielessä joku polttava puheenaihe, josta on halunnut tehdä avauksen, koska itseä aihe mietityttää ja toivoo keskustelua. Ja sitten kukaan ei kommentoi.:) Vaikka niin on syvällinen aihe jne.

Vierailija
6/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. Eikä mua huomioida muuallakaan, edes säälistä facessa jne. Myötätuntoni on puolellasi, ap.

Vierailija
7/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lupaan joko kommentoida ainakin jotain niistä tai kertoa, että joo ei se kommentointi nyt kiinnosta (ehkä mainitsen syynkin).

Tiedän tuon tunteen myös itsekin. Olisin kovasti halunnut erääseen minua nyt paraikaa hyvin vaivaavaan asiaan kommentteja (lakiasia), niin eipä tullut (järkeviä) kommentteja yhtään :-(

Tsemppiä!

Vierailija
8/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lupaan joko kommentoida ainakin jotain niistä tai kertoa, että joo ei se kommentointi nyt kiinnosta (ehkä mainitsen syynkin).

Tiedän tuon tunteen myös itsekin. Olisin kovasti halunnut erääseen minua nyt paraikaa hyvin vaivaavaan asiaan kommentteja (lakiasia), niin eipä tullut (järkeviä) kommentteja yhtään :-(

Tsemppiä!

on aika ymmärrettävää, ettei tänne satu paikalle ketään joka juuri lakiasioista tietää.

Vierailija
9/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään lakikiemuroista halunnutkaan kommenttia, vaan siitä, oliko ihmiset ollut samanlaisessa tilanteessa ja mitä tapahtui.

Vierailija
10/12 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään lakikiemuroista halunnutkaan kommenttia, vaan siitä, oliko ihmiset ollut samanlaisessa tilanteessa ja mitä tapahtui.

tilanteita, ettei oo ihme, jollei kukaan ole ollut samanlaisessa tilanteessa, luulisin, viestiäsi näkemättä.

Vierailija
11/12 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteita, ettei oo ihme, jollei kukaan ole ollut samanlaisessa tilanteessa, luulisin, viestiäsi näkemättä.

Mutta, mikä se on, kognitiivinen dissonanssi oli niin vahvan erilainen, kun yhdessä ryhmässä asiasta puhuttiin, ja täältä ei tullut oikein mitään...

Vierailija
12/12 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, mikä se on, kognitiivinen dissonanssi oli niin vahvan erilainen, kun yhdessä ryhmässä asiasta puhuttiin, ja täältä ei tullut oikein mitään...

ja tähän mä en enää osaa sanoa mitään:) t. Av-mamma:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi