Jos saisit vaikeasti vammaisen lapsen, voisitko antaa hänet pois?
Kommentit (35)
mielipiteen vapaus ja mä olen todella raa ast sitä mieltä ja toivon, että hyvin pian ei enää vammaisia lapsia syntyisi, joko geenimuokkauksella tai selkeästi abortoinilla.
Maailmassa on muutenkin ylikansoitus ja täällä hyysätään vaikeasti vammaisia kuin jotain kissanpentuja, joilla ei aidosti ole mitään osaa eikä arpaa tässä maailmassa.
Sorry.
autismista vaikka raskasta sekin on.
tunteet varmasti olikin ristiriitaisia.
ulkoisesti voi olla täysin normaali, mutta ei kehity 3 ikävuotta pidemmälle..
Kaikki vammat eivät ilmene synnärillä.
Natsiäitikin voi kummasti heltyä kun vasta 3 v iässä lapsi todetaan vammaiseksi.
mielipiteen vapaus ja mä olen todella raa ast sitä mieltä ja toivon, että hyvin pian ei enää vammaisia lapsia syntyisi, joko geenimuokkauksella tai selkeästi abortoinilla.
Maailmassa on muutenkin ylikansoitus ja täällä hyysätään vaikeasti vammaisia kuin jotain kissanpentuja, joilla ei aidosti ole mitään osaa eikä arpaa tässä maailmassa.
Sorry.
Sikäli olen samaa mieltä, että kukaan ei varmasti tietentahtoen halua vammaista lasta. Useimmat ihmiset varmasti suostuisivatkin mieluummin jonkinlaiseen "geenimuokkaukseen", jos vaihtoehtona olisi saada vakavasti vammainen lapsi. Sitähän tehdään nyt jo.
Tota mä en taas allekirjoita, etteikö jo syntyneistä ihmisistä täytyisi pitää huolta. Mitä sä tarkoitat vammaisten hyysäämisellä?
Päteekö tämä vain syntymävammaisiin ja -sairaisiin?
Esim. Jos Stephen Hawkingia ei olisi yhtään hyysätty, olisi annettu vaan kuolla heti kun sairastui ALS:aan,
väitän että maailma olisi tosiaankin jäänyt aika paljolti paitsi
tietyistä viisauksista.
miten natsiäiti siihen suhtautuu?
että maailma muuttuu ja AJATUKSET muuttuu post-apokalyptiseen maailmankuvaan.
Se on vääjäämätöntä, koska ihmiskunta ei voi jatkaa kauan näin.
jo syntymästään vaikeasti vammaisia lapsia eikös?
Ja ei se omankaan lapsen elämä olisi mitenkään elämänlaadultaan hyvää, jos joutuisi koko lopun ikään makaamaan letkuissa halvaantuneena.
oikeasti.... Georgia Guidestones
Oletteko edes kuulleet? Tuskin, mutta avartakaa maailmaanne edes joskus.
1.Pitäkää ihmiskunnan koko alle 500 miljoonassa ja jatkuvassa tasapainossa luonnon kanssa.
2.Ohjatkaa lisääntymistä viisaasti – parantakaa terveyttä ja monimuotoisuutta.
3.Yhdistäkää ihmiskunta elamään ja puhumaan yhdellä kielellä.
4.Hallitkaa intohimolla – uskolla – perinteellä ja maltillisilla syillä.
5.Suojatkaa ihmisiä ja kansoja reiluilla laeilla ja oikeudella.
6.Antakaa kaikkien kansojen hallita sisäisesti ja ratkaiskaa ulkoiset erimielisyydet maailmanoikeudessa.
7.Välttäkää mitättömiä lakeja ja turhia virkamiehiä.
8.Tasapainottakaa henkilökohtaiset oikeudet sosiaalisilla velvollisuuksilla.
9.Arvostakaa totuutta – kauneutta – rakkautta ja etsikää kaikkeuden harmoniaa.
10.Älkää olko maapallon syopä – jättäkää luonnolle tilaa elää ja olla.
joitakuit kiinnostaa vaan sellainen joka on salonkikelpoista, kaiken ikävän ja epätäydellisen voi lakaista pois silmistä?
Miten sen vammautuneen muksun sitten käy jos ei enää kelpaa?
Ja tiedoksi: vammaisiakin lapsia adoptoidaan.
autismista vaikka raskasta sekin on.
vaikeasti vammainen ja äärimmäisen raskas hoidettava. Hyvällä ystävälläni on syvästi autistinen lapsi, ja häntä ei voi ikinä jättää hetkeksikään valvomatta. Hän ei puhu, hänellä on todella paljon aistiyliherkkyyksiä ja itseä vahingoittavaa käytöstä. Hän ei pysty/tahdo pitää käsiä ikinä paitojen hihoissa, vaan kulkee aina kuin pakkopaidassa, ja nyrkkeilykypärä pitää olla päässä, jotta ei hakkaa leukaansa mustaksi.
niin voisin antaa erittäin pahasti vammaisen lapseni pois. Tilanteessa että olisin sidottuna hänen hoitamiseensa seuraavat 40 vuotta. Tässä tilanteessa ajattelisin jo olemassa olevia lapsia (hekään ei kaikki terveitä), omia ja koko perheen voimavaroja. laitoshoito voisi olla kaikille paras vaihtoehto.
Lapseni ovat nyt siinä iässä, että kyllä antaisin pois jos vain joku suostuisi huolimaan ne.
tämä on hyvä maa elää.
t. kahden autistin äiti