Montako serkkua lapsillasi on?
Kommentit (58)
tällä hetkellä kolme kappaletta. Ehkä joskus neljä. Toisaalta suru, kun niin vähän, mutta enpä itsekään ole tekemisissä kuin kahden serkkuni kanssa (vaikka niitä olisi ainakin 20).
Lapset valittavat, kun heillä ei ole ikäisiään serkkuja. Omat tyttömme ovat 15v, 14v ja 12v. Miehen veljenpojat ovat 30v ja 27v, mun siskontytöt 10v ja 6v.
Tosin näistä 3 puolisisarusteni lapsia, mutta läheisiä yhtä kaikki!
Ellei minulta tai mieheltä löydy salattuja sisaruksia, meidän lapsilla ei tule koskaan olemaankaan serkkuja.
Onneksi on pikkuserkkuja, niitäkin huimat 4 kpl. Ollaan kyllä tekemisissä :-)
Säälittää lapset, joilla ei ainuttakaan serkkua!!
ja 12v - 3kk omiani vanhempia. Oletettavasti ainakin jompikumpi siskoistani saa lapsia, joten serkkuja tullee vielä muutama lisää.
ja uskoisin, että tulevaisuudessa tulossa ainakin saman verran lisää, ellei jopa muutama enemmän. :))
Kuusi minun puoleltani ja 6 miehen puolelta.
2 tällä hetkellä. Tulevaisuudessa mahdollisesti enemmänkin, onhan meillä miehen kanssa vielä yhteensä kolme lapsetonta sisarusta.
Kuuden vuoden sisällä syntyneet kaikki serkukset, joten ovat hyvää seuraa toisilleen.
Kaikki 3 miehen siskon lapsia, 2. sisko ei tehnyt lapsia ja minä olen ainut lapsi eli enempää ei ole eikä tule ;)
ja 3. tulossa :) Minusta tulee loppukesästä täti :D
eikä kai tule koskaan olemaankaan :( Mä olen ainoa lapsi ja miehen sisko jo neljäkymmentä, eikä lapsia suunnitelmissa. Harmi. Onneks heillä on toisensa! Meillä on kolme lasta.
Toivon hartaasti että täysserkkuja ei tule koska sekä mun että miehen täyssisarukset on täysin sopimattomia vanhemmiksi.
syntyy tulevan serkussarjan ensimmäiseksi. Pikkuserkkuja on kyllä ainakin 3, saattaa olla enemmänkin mutta en tunne toista puolta suvustani.
lapsilla on viisi serkkua mun puolelta ja
isänsä puolelta 12 serkkua eli
17 serkkua
jotka kaikki siis ainoan sisarukseni lapsia.
Sisaruksia meillä yhteensä kolme ja toivottavasti pian tulee serkkujakin.
Sisaruksia yhteensä 13, joten jos kaikki hankkivat edes kaksi lasta, tulee jo 26. Ja todennäköisesti moni saa yli kaksi lasta.