Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kanssa 5v yhdessä ja ehdotti

Vierailija
01.04.2012 |

anaalipanoa kokeilun vuoksi. Inhottaa ajatuskin ja en aio suostua. Ellen kelpaa näin, etsiköön uuden puolison.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen miehen kanssa seurustelleena tiedän että joidenkin mielestä kaikki naisen tai miehen pyllyyn liittyvä on ihan kauheaa, sairasta ja homoa. Mitä paremmin koulutettu mies, sitä paremmin on yleensä suhtauduttu peppujuttuihin.

Itse tykkään pyllyyn panemisesta, kunhan mies on aluksi varovainen ettei satu. Nykyisen miehen kanssa on nyt nautittu peppujututuista tämän kanssa: http://www.seksikutsut.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode… Itse saan tuolla yleensä orgasmin miestäni pannessa, ja mies saa orgasmin myös.

Vierailija
2/36 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salamaorgasmi!:)

se vaan tuntuu hyvältä. Samoin jos mies pistää seksin aikana sormen pyllyyn, niin fiilikset nousevat heti kattoon. Ja siis en minäkään orgasmia pelkästään sillä saa että pyllyyn survotaan jotain, tarvitsen sen klitoriksen stimuloinnin kuten aina muutenkin.

En saa orkkua kuin klitan kautta ja senkin helpoiten yksin.

Meillä oli miehen kanssa anaaliseksiä viimeksi pari päivää sitten. Aivan ihanaa, joskin täytyy olla tosi varovainen kun miehen peniksellä on sitä kokoa, mutta aijai kun tekee hyvää... Salamaorgasmi!:)

se vaan tuntuu hyvältä. Samoin jos mies pistää seksin aikana sormen pyllyyn, niin fiilikset nousevat heti kattoon. Ja siis en minäkään orgasmia pelkästään sillä saa että pyllyyn survotaan jotain, tarvitsen sen klitoriksen stimuloinnin kuten aina muutenkin.

täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä, että paskaa tulee miehen kaluun.

Ei mies ole kyllä ehdottanut panoa anaaliin ja hänenkään peräreikää ei saa kosketella.

Olemme ilmeisesti sopivat toisillemme ja nautimme "perinteisestä" seksistä molemmat useita kertoja viikossa.

Vierailija
4/36 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suhteessa voi ja saa kokeilla uusia juttuja. Sit tiedät sopiiko teille.

Älä ole noin ahdasmielinen.

Vierailija
5/36 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suhteessa voi ja saa kokeilla uusia juttuja. Sit tiedät sopiiko teille. Älä ole noin ahdasmielinen.

Vierailija
6/36 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä anaaliin, jos se kerran hänelle on niin tärkeää.

Vierailija
7/36 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä vieraisiin. Nainen joka ei täytä miehensä jokaista toivetta on surkea luuseri ja itsekäs paska. Hyvin voit sitä persettä antaa, ei se siitä miksikään mene ja paskaa sieltä nyt muutenkin vaan tulee.

Vierailija
8/36 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoisin miehelle, että herrasmiehet tarjoutuu hoonattavaksi ensin, jos hän saa siitä hirmuiset orkut niin ehkäpä sitten minäkin suostun kokeilemaan. Ei voi vaatia naiselta sellaista mihin ei itse valmis.

Vierailija
9/36 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhtaudut fistaukseen?

Vierailija
10/36 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sitä anaalipanoa kokeilla, ei sitä miestä nyt heti tarvi jättidildolla sen takia rangaista.

Miksi ei parisuhteessa voisi edes yrittää toteuttaa toisen toiveita, kyllä munkin mies tekee asioita mitä minä haluan, MUN nautinnon vuoksi, sama toisin päin ja usein ne on kyllä sitten yhteistä nautintoa ;)

Vierailija
11/36 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sitä anaalipanoa kokeilla, ei sitä miestä nyt heti tarvi jättidildolla sen takia rangaista.

Miksi ei parisuhteessa voisi edes yrittää toteuttaa toisen toiveita, kyllä munkin mies tekee asioita mitä minä haluan, MUN nautinnon vuoksi, sama toisin päin ja usein ne on kyllä sitten yhteistä nautintoa ;)

rankaisemista se on, jos haluaa miehen vähän kokeilevan miltä se mulkku siellä anaalissa tuntuu? Siis jos se on naiselle lähtökohtaisesti yhtä vastenmielinen ajatus kuin suurimmalle osalle miehistä?

itse tykkään siitä, mutta todellakaan kenenkään ei tarvitse kokeilla toisen mieliksi yhtään mitään, mikä itsestä tuntuu lähtökohtaisesti pahalta ja väärältä.

Vierailija
12/36 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaditko sinä mieheltä asioita, jotka aiheuttavat hänelle kipua, ovat epämiellyttäviä, ja mahdollisesti ajan mittaan vaurioittavia? Mä en vaadi, enkä sellaisiin ala.

Vierailija
13/36 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mies vaan innostuisi jos ehdottaisin dildoa sen persiiseen, sitä on siis jo kokeiltu ;)

rankaisemista se on, jos haluaa miehen vähän kokeilevan miltä se mulkku siellä anaalissa tuntuu? Siis jos se on naiselle lähtökohtaisesti yhtä vastenmielinen ajatus kuin suurimmalle osalle miehistä?

itse tykkään siitä, mutta todellakaan kenenkään ei tarvitse kokeilla toisen mieliksi yhtään mitään, mikä itsestä tuntuu lähtökohtaisesti pahalta ja väärältä.

Vierailija
14/36 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes kokeillut anaaliseksiä!!

Oikein tehtynä se ei todellakaan aiheuta kipua, päin vastoin.

Kannattaa kuitenkin ottaa selvää asioista MITEN eri juttuja tehdään, ettei tule tuollaisia kipeitä kokemuksia.

Miehelläkin on anaalissa sellainen mukava rauhanen, ja aktin aikana jos nainen työntää varovasti liukkarin kanssa sormen miehen (pestyyn) peppuun, se tuottaa todella äärimmäistä nautintoa. Harma mies edes sitä tietää.=)

Vierailija
15/36 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhtaudut fistaukseen?

niin jos laittaisin fistauksesta oman ketjun tyyliin:

"Nainen oletko kokeillut saada (vaginaalista) fistausta (ilman kumikäsineitä)?

Ikäsi, kyllä/ei

Kommenttisi

"

Nimittäin kiinnostaa.

Vierailija
16/36 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksi kiinnostaa monia. Peräaukko ja sen seutu ovat erogeenisiä alueita ja niiden koskettelu on seksuaalisesti kiihottavaa. Kaikki eivät tietenkään pidä anaaliseksistä, mutta suhtautuminen voi olla ennakkoluuloinen turhaankin. Monen mielessä anaaliseksi tarkoittaa vain peräaukkoon penetroimista, mutta se on paljon muutakin. Myös peräaukon hieronta ja hyväily ovat anaaliseksiä.

Anaaliseksistä tuntuu olevan muitakin harhakäsityksiä. Toisin kuin urbaanilegendat väittävät, anaaliseksi ei aiheuta peräaukon sulkijalihasten löystymistä. Silti anaaliseksissä on hyvä muistaa puhtauteen ja turvallisuuteen liittyvät asiat. Kondomin käyttö on suositeltavaa. On myös syytä muistaa, että peräaukko on tarkoitettu ulostamiseen, joten sotkun mahdollisuus on aina olemassa.

Anaaliseksi tulisi aloittaa rauhallisesti. Tilanteen turvallisuus, kumppanin herkkyys ja taitavuus sekä hyvä liukuvoide varmistavat, että seksistä tulee mahdollisimman miellyttävä kokemus. Ensimmäisellä kerralla ei kannata penetroida peräaukkoa, vaan nautiskella peräaukon koskettelusta.

Anaaliyhdyntään ei siis ole syytä lähteä kylmiltään. Ennen anaaliyhdyntää kannattaa harrastaa esileikkejä, jotta molemmat osapuolet ovat kiihottuneita. Esimerkiksi sormet, kieli ja anaalitapit sopivat lämmittelyyn. Itse penetraatio tulee tehdä rauhallisesti niin että sisäänpainuminen tapahtuu hitaasti, asteittain ja varovaisesti.

Lämmitellessä kuten myös anaaliyhdynnässä, suositellaan käytettäväksi runsaasti laadukasta liukuvoidetta. Hyvä ja kestävä liukaste onkin tärkeä osatekijä jotta anaaliseksi olisi miellyttävää. Vastaanottavalle puolelle on myös erittäin tärkeää olla rentoutunut silloin kun ryhdytään anaaliyhdyntään. Jännittäessä ihminen vaistomaisesti supistaa sulkijalihaksia jolloin yhdyntä voi olla kivulias. Sulkijalihasten on siis oltava rentona kun kumppanin penis, anaalitappi tai sormi työnnetään sisään.

Vinkkejä:

1. Älä jännitä lihaksia. Jos et pysty rentouttamaan lihaksiasi yritä myöhemmin uudelleen.

2. Jos pelkäät sotkua niin suolihuuhtelupusseja saa apteekista edullisesti. Vedellä etukäteen huuhdeltu suoli tekee anaaliseksistä siistimpää.

3. Hyvä anaaliseksiin tarkoitettu liukuvoide on välttämättömyys. Itse suosin silikonipohjaisia liukuvoiteita niiden riittoisuuden vuoksi.

4. Anaalitapit ovat liukastettuina kivoja pepussa myös muun seksin yhteydessä.

Vierailija
17/36 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoisin miehelle, että herrasmiehet tarjoutuu hoonattavaksi ensin, jos hän saa siitä hirmuiset orkut niin ehkäpä sitten minäkin suostun kokeilemaan. Ei voi vaatia naiselta sellaista mihin ei itse valmis.

Vierailija
18/36 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kiihottavaa tuo fistaus on aidosti.

Vierailija
19/36 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on musta taas kivun ja nautinnon rajalla. Hyvin kiihottavaa ja tosiaan pitää koko ajan pitää mielessä, että ei satu liikaa.

Itse vetelisin mielelläni myös miestä dildolla pyllyyn mutta mies ei taas halua, että sinne kosketaan. Anaaliseksiä voisin harrastaa silloin tällöin piristeenä.

Anaaliseksi ei ollut minusta mitenkään makeeta ensimmäisellä kerralla. Itse asiassa monta kertaa se oli pelkkää säätämistä. Ja sitä harrastaessa pitääkin sopia että lämmittelyt on kunnossa ja että saa keskeyttää, jos tuntuu pahalta.

Alkoikin tehdä mieli seksiä..

Vierailija
20/36 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pari kertaa kokeillut ja se riittää mulle.

En halua sitä sotkuisuuden ja seksin jälkeisen kivun ja verenvuodon vuoksi. Teoriassa voisinkin tykätä mutta en käytännössä. Ei mun paikat sitä kestäisikään, olen tainnut saada pysyvät ongelmat tuonne anaaliin.

Mitään helvetin suolihuuhteluja nyt en ainakaan rupeisi tekemään sen takia että pääsisi kärsimään vielä lisää :D