Monelta heräät jos töihin meno klo 8.00
Olen kait aika nopea naiseksi kun herään 7.20. Kahvit kiehuun, pikameikki ja menoksi klo 7.45. (ja lapsi jo sen ikäinen ettei tarvi aamulla passata). Työkaverini, jolla niinikään jo vanhemmat lapset herää 6.30 ja työmatkaan meillä menee sama aika. Mites muilla?
Kommentit (70)
työmatkaan menee 25min. Lapset herättäisin seiskalta, jos eivät ole hereillä jo.
Työmatkaan menee tunti.
Aamu-unisena henkilönä herääminen kestää pitkään, enkä ole kunnolla toimintakykyinen ennen kuin tunnin päästä heräämisestä.
Mies vie lapset päiväkotiin, ja hakee heidät myös, etteivät joudu päiväkodin sulkemisaikaan asti olemaan hoidossa.
noita aikoja yhtään :O
Mä herään 6.30-6.45 ja torkutan n. 10 minuuttia. Menen suihkuun ja olen siellä n. 20 minuuttia (pitkät hiukset, peseydyn muutenkin kunnolla, hampaiden pesu ja lankaus samalla). Syön aamupalan ja luen lehden. Puen. EN meikkaa, EN kuivaa hiuksia. Lähden kello 7.50.
En mitenkään voisi lähteä jossain 20 minuutissa ulos :O Kyllähän nyt pelkkä hampaiden harjaus ja lankaus vie viitisen minuuttia ja aamupala vartin. Pukeutuminen viisi ainakin ja hiusten harjaus pari minuuttia. Muutenkin TÄYTYY peseytyä vaikka ei suihkussa kävisikään, ainakin 5 min siihenkin! Ollaan jo reilussa puolessa tunnissa.
ne hampaas illalla jo, vai syötkö yöllä? Muutenhan tuo on ihan turhaa.
niin pitäisi herätä viim. 6:45 ja liikkeelle 7:15 ruuhkan takia. Yleensä menen töihin klo 6 jolloin ylös 5 ja rauhassa kahvit yms. ja liikkeelle 5:40
taidatte asua kerrostalossa? En ikinä raaskisi roikkua noin kauaa suihkussa ja vielä jotain hampaita pestä siellä.
heräisin 6.50.
-Kasvojen ja hampaiden pesu n.10min
-pukeutuminen ja meikkaus n.15min
-aamupala plus rööki 20min
-hiustenlaitto n.5min
-työmatka on n.20min eli lähtisin kotoa n. 7.40
Pesuihin, meikkeihin yms valmistautumiseen menee puolisen tuntia, kahvitteluun lehden tai aamutv:n kera toinen puolikas, joskus 45min. Saatan myös silittää vaatteet vasta aamulla tai puuhata jotain muuta.
Työmatkaan menee vain vartti, eli 7.40 pitää olla menossa.
Tykkään lähteä rauhassa.
Suihku, hiustenlaitto, meikkaus, aamupala. Lapset nousee viimeistään 7.00, heille aamupala, vaatteet, hampaidenpesu. Lähdemme kotipihasta 7.45, vien lapset tarhaan ja kouluun. Oma työ alkaa klo 8.10.
aiemmin jos on pakko olla siellä jo kahdeksalta.
Noin tunti menee pikku joogaan, peseytymiseen, pukeutumiseen ja aamupalaan ilman hoppuilua.
Jos lähden noin aikaisin, niin herätän vain lapsen, mies hoitaa loput.
Käyn pesulla, meikkaan ja laitan vaatteet. Lapset 6 ja 7 heräävät noin klo 6.30 tai herätän heidät viimeistään silloin. Käsken heidän laittaa vaatteet ja aamupalalle (tähän menee jonkun verran aikaa, kun asiat eivät tapahdu tod. heti).
Syödään yhdessä aamupala, jonka jälkeen klo 7.15 mun pitää olla kuopuksen kanssa ulkopukeissa ja lähdössä päiväkotiin. Esikoinen lähtee itsekseen kouluun.
Juna lähtee töihin klo 7.43 ja olen töissä 8.15.
Jos työt alkaa kasilta, niin 6.15-6.30.
kello soi kuudelta, matkaan pääsen puoli kahdeksan maissa, joskus menee vähän myöhäisempäänkin.
6.20 soi minun herätyskello, nousen heti ja menen kasvojen- ja hampaidenpesulle,
6.30 vaatteet päälle, jotka olen edellisenä iltana laittanut valmiiksi, keitän kahvit
6.40 juon kahvikupillisen lukien samalla teksti tv-stä uutisia
6.50 herätän 9-v koululaisen
7.00 herätän 5- ja 1-vuotiaat, puen heille vaatteet, jotka pinoissa valmiina (tai siis isompi pukee yksin)
7.10 ulkovaatteet päälle
7.15 lähtö
7.20 hoitopaikassa
8.00 työpaikalla
haluan hetken hiljaisuuden aamulla itselleni. 6.20 lapset ylös ja siitä se härdelli alkaa, n. klo 7 lähdetään päiväkodille ja sieltä lähden 7.30 ja kieli vyön alla poljen kesät talvet duuniin.
Herätyskello soi 7.00 tai 7.15. Suihkuun, meikki, hiukset, aamupala itselle ja koululaisille. Kuopus kainaloon ja päiväkotia kohti. Työmatkaan menee pari minuuttia.
Klo 6.45 herään, syön ja puen. Klo 7.00 herätän lapset, pesen heiltä hampaat ja puen heidät. 7.15 lähden ajamaan, koska mies vie lapset tarhaan. Olen työpaikalla 7.50.
aamuina, kun lasta ei tarvitse viedä eskariin nousen 7.30.
Vessareissu, hampaiden pesu, suihku, pukeutuminen, hiusten kuivaus ja pikameikki = 20 minuuttia ja lähden töihin 7.50.
Vaatteet laitan illalla valmiiksi, samoin puhelimet, avaimet yms.
Aamukahvit juon sitten töissä ja syön hedelmän, jugurtin tms.
Käyn myös joka aamu suihkussa ja pesen hiukset.