Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monelta heräät jos töihin meno klo 8.00

Vierailija
01.04.2012 |

Olen kait aika nopea naiseksi kun herään 7.20. Kahvit kiehuun, pikameikki ja menoksi klo 7.45. (ja lapsi jo sen ikäinen ettei tarvi aamulla passata). Työkaverini, jolla niinikään jo vanhemmat lapset herää 6.30 ja työmatkaan meillä menee sama aika. Mites muilla?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vie lapsia niin herätyskello soi 6.20. Ja työmatkan kuljen Helsingin julkisilla, matka kestää ruuhkista riippuen 1h-1h20min.

Vierailija
22/70 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätin itseni: herätys 6.30 töissä 6.50 matkaan meni omalla autolla noin 7-10 min (yleensä pyöräilen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku, hiusten laitto ja nopea meikki. Kuppi kahvia ja hedelmä. Lähtö 7.52.

Vierailija
24/70 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin matkaa 3 kilsaa minkä meen omalla autolla.

Tarvitsen aamulla aikaa ja rauhaisaa oloa.

Kahvia, tupakkia, hiukset, meikkaus jne.

Vierailija
25/70 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en selviäisi ylös sängystä ja ulos ihmisten ilmoille ilman kunnon suihkua ja pesua! Mä oon suihkussa yleensä noin 10min-vartin. Muutenhan sitä olisi ihan yönnihkeä ja unentahmainen ihmisten ilmoilla... yh.

Eiko tosiaankaan kenenkään muun aamurutiiniin kuulu suihku ja pesu???

En lähde ikinä ihmisten ilmoille käymättä suihkussa. Siksi tätyykin herätä aamulla varsin aikaisin.

Vierailija
26/70 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatkaan menee puoli tuntia, toinen puoli tuntia olisi mun omiin aamutoimiini.

Nyt pienten lasten kanssa heräisin tuntia aiemmin.

Vierailija
27/70 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

työt alkaa klo 8.00, mutta olen töissä jo 7.20, koksa olen aamulla tehokkain ja aikaansaavimmassa tilassa

Vierailija
28/70 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kastelen hiukset, vaahdotan samppoon, huuhtelen, laitan hoitoaineen, huuhtelen, enkä saa tähän menemään kuin ehkä kolme minuuttia.

Hiusten kuivaaminen onkin sitten ihan toinen asia, siksi käyn suihkussa illalla.

Vierailija
29/70 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka aamu suihkussa ja haluan aamulla rauhassa juoda kahvia ja syödä aamiaisen. Lähden töihin 7:40. Jos mulla kasin aamu mies vie lapset. Mennään vuorotellen miehen kanssa toinen kasiin ja toinen ysiin ja ysiin menijä hoitaa lapset aamulla ja kasiin menijä hakee.

Vierailija
30/70 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kastelen hiukset, vaahdotan samppoon, huuhtelen, laitan hoitoaineen, huuhtelen, enkä saa tähän menemään kuin ehkä kolme minuuttia.

Hiusten kuivaaminen onkin sitten ihan toinen asia, siksi käyn suihkussa illalla.

Vierailija
31/70 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisin 7.30 ja olisin 7.55 töissä

Vierailija
32/70 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen kasvot, kainalot ja haarovälin sekä varpaat myös.

Vierailija
33/70 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupuuron keitto mulle ja miehelle. Lapsen aamutoimet ja tämän kuskaaminen päiväkotiin n. puoli kasiksi. Pyöräilen työmatkat, joten "laittaudun" vasta työpaikan pukkarilla, teen työkseni labrahommia ja se laittautuminen on lähinnä hiusten laitto. ;) Harvemmin jaksan meikata, varsinkin kun pitää välillä työskennellä puhdastiloissa (suihkun kautta sinne).

Vierailija
34/70 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen kasvot, kainalot ja haarovälin sekä varpaat myös.

Lasken myös kuivaamis- ja rasvaamisajan suihkussakäyntiin. Sekä pitäähän tota jotain pukea päälleenkin.

Kun menen kasiksi herään vähän milloin sattuu. Jos on lasten vienti ja suihku, herään klo 6.20-6.40, miten nyt illalla sattuu kellon laittaan herättään. Jos olen lähdössä yksin, eikä tarvi käydä suihkussa (illalla käynyt, tai käyn salilla kesken työpäivän), voin herätä 7.15. Matkaan menee n. 20-25min.

Mutta koska meillä on liukuva työaika, en tietenkään ole läheskään koskaan tasan kasilta paikalla.

Vierailija
35/70 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

herään 5.45. Lapsen herätän vähän yli 6. n. 6.45 lähdetään päiväkodille päin jolloin ehdin 7.20 junaan ja ajoissa töihin. :) Jos ei tarvi viedä lasta päiväkotiin niin silloin herään tunnin myöhemmin.

Vierailija
36/70 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa. Herätän lapset. Autan lapsia aamutoimissa. Syödään aamupalat. Meikkaan ja laitan hiukset. Aletaan pukemaan ulkovaatteita 7 aikoihin. Siitä sitten kävellen päiväkodin kautta työpaikalle. Työpaikalla oon yleensä jo viistoista-kymmentä vaille, ettei tarvi kiireellä vaihdella työvaatteita päälle. Klo 8.00 pitää olla valmiina työpisteellä.

Vierailija
37/70 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla samaan aikaan omat kellot herättämässä.

Molemmat lapset meillä koululaisia niin osaavat itse laittaa aamupalan ja valmistautua lähtöön.

12v ja 8v ovat lapset.

Vierailija
38/70 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa 8.30 ja herään klo 6. Suihku, aamiainen, Hesarin lukeminen, lasten herätys, eväät...hyvä kun pääsen lähtemään klo 8, joka on takaraja.

Vierailija
39/70 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

herään klo 6.30 ja laitan itseni kuntoon. Miehen ja pojan herätän klo7. Sitten laitan poitsun valmiiksi. Viimeitään puol 8 pitää olla autossa.

Vierailija
40/70 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita aikoja yhtään :O

Mä herään 6.30-6.45 ja torkutan n. 10 minuuttia. Menen suihkuun ja olen siellä n. 20 minuuttia (pitkät hiukset, peseydyn muutenkin kunnolla, hampaiden pesu ja lankaus samalla). Syön aamupalan ja luen lehden. Puen. EN meikkaa, EN kuivaa hiuksia. Lähden kello 7.50.

En mitenkään voisi lähteä jossain 20 minuutissa ulos :O Kyllähän nyt pelkkä hampaiden harjaus ja lankaus vie viitisen minuuttia ja aamupala vartin. Pukeutuminen viisi ainakin ja hiusten harjaus pari minuuttia. Muutenkin TÄYTYY peseytyä vaikka ei suihkussa kävisikään, ainakin 5 min siihenkin! Ollaan jo reilussa puolessa tunnissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi