Olen niin helvetin väsynyt
mulla on kolme lasta ja olen käytännössä niiden yksinhuoltaja. isänsä on kirjoilla täällä, mutta käytännössä olen aina yksin. Lapset on vaativia ja äänekkäitä ja olen todella väsynyt. Ei olisi varaa mihinkään MLL:n lastenhoitajaan vaan sellainen täyty nyt kai pariksi tunniksi hankkia. Edes hetki ilman sitä huutoa ja tappelua. Sukulaisilla on alko yms ongelmaa, heitä ei nämä lapset kiinnosta, eivät kai kykene siihen.
Kotihoidossa ovat ja harrastuksia on, hyvin pärjätään noin muuten. Olen vaan niin täynnä tätä huutoa ja teppelua :( joka päivä samaa paskaa.
Kommentit (4)
tai laita lapset hoitoon ja mene töihin. etsi apua!
tai laita lapset hoitoon ja mene töihin. etsi apua!
sitten teen vuorotyötä ja etsin epätoivoisesti lapsille hoitopaikkaa.. lähellä ei ole vuoropäiväkotia eikä nämä kaikki sinne edes pääsisi ja tosiaan kukaan ei maksutta auta. Sitten työpäivän jälkeen samat rallit edessä, hirmuisen teraputtista ajatella että töihin vaan, se helpottaa...
Mitähän 'apua' saisin? Meillä ei ole kotona 'oikeita ongelmia', en käytä päihteitä, ei ole mt-ongelmaa tai muita sairauksia, olen aina hoitanut asiani kunnolla. Tietysti jos menisin töihin nyt, voisin ostaa enemmän hoitoapua. Ai ei kun joo, yövuoropäivinä lapset joutuivat olemaan hoidossa 19.30-14.00 niin että sain nukkua 6h, ei siinä enää lisähoitoja hankita.
Kakkoselle kiitos.
Sotkua, huutoa, tappelua, samaa päivästä päivään. Tukiverkostoa ei ole, maksettuun apuun ei rahaa. Aika usein todella toivoton olo.
Voimia sulle.