Suhteessa parin kuukauden breikki ja miehellä silloin
muutaman viikon suhde. Nyt päätettiin vielä yrittää mutta tuo miehen suhde jotenkin häiritsee tosi paljon (siis minua) ja se on koko ajan ns. takaraivossa. Ja aika nopeastihan tuo uuden emännän löysi.. Miten asiaa voisi työstää ja pääseeköhän tästä ikinä eteenpäin? Muita samassa tilanteessa olleita?
Kommentit (2)
Meillä oli sama juttu, tosin taukoa oli reilu puoli vuotta. itse olin ihan paskana ja en ois voinu kuvitellakaan deittailevanii heti ketään. Mies taas löysi "lohduttajan" melko pian.
Tästä on nyt tovi aikaa ja vieläkin se mielessä kummittelee. Vaikka me silloin oltiin tauolla, oli meillä kuitenkin ns. juttu päällä kokoajan ja soiteltiin paljon. Siinä sitten yritin esittää reipasta jos sanoi, että "soitellaan maanantaina, lähen nyt viikonlopun viettoon "minnan" kanssa"...
olisin tietty voinu itsekin aiemmin avoimemmin kertoa tunteistani ja toiveistani, mutten osannut.
Juu mutta, vaikka olisi kuin vapaa tahansa, niin loukkaa se. Ajan kanssa helpottaa ja oikeasti helpottaa jos pystyt kumppanillesi kertomaan, että se on sulle kipupiste.
Ja teillä oli tauko ja silloin molemmat ovat vapaita tekemään mitä haluaa ellei toisin ole sovittu.
Turha sitä on enää kelata, tehty mikä tehty ja älä toiste yritä selvittää parisuhdeasioita pitämällä taukoa...ei sovi sulle ;)