Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

v***n anoppi, haluaa joka perjantai lapsemme yökylään.

Vierailija
01.04.2012 |

viime kerralla pyysi 3v lapsemme puhelimeen ja kysyi lapselta, että tuletko mummulle yökylään. menetin hermoni täysin! vanhemmilta se kuuluu kysyä eikä noin pieneltä lapselta. joka perjantai anoppi haluaa lapsen yökylään. räjähdin totaalisesti miehelleni(voi reppanaa) hänen äidistään..nyt kaduttaa. ei ole kyllä ensimmäinen kerta, kun annan hänen kuulla kunniansa äidistään. olen sanonut anopille suoraankin monet kerrat, mutta ei näytä akka tajuavan. olen ihan loppu siihen miten tuo kyseinen nainen yrittää hyppiä varpailleni. kerran kuukaudessa riittää yökyläilyt ja harvemminkin. eikä se kerran viikossa edes riitä, kun pitäisi nähdä lasta..ämmä keksii kaikenmaailman syitä, että saisi lapsen luokseensa. asumme vain noin 5km päässä toisistamme. olen jo vakavasti harkinnut muuttoa parin sadan kilometrin päähän. kiitos, kun luit. tekipä hyvää avautua :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vois auttaa.

Vierailija
2/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei onneksi ainakaan vielä vongu yökylään, mutta muuten "ahdistelee" ihan tarpeeksi. Ja juuri tuo vanhempien ylitys asioissa ärsyttää eniten. Meillä lapsi reilu 2v. että silleen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisen anopin haluaisi moni saada itselleen, kun bilettäminen on tärkeämpää kuin oma lapsi.

Vierailija
4/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo nyt niin paha? Voi, mummut on kautta aikojen itse kyselleet lapsia kylään ja sehän on vaan hellyyttävää! Miksi ihmeessä teet siitä ongelman? Voit sanoa lapselle, ettei nyt pääse, jos siltä tuntuu. Ja voithan lapsen joskus päästääkin.

Hirviö miniä olet ja karmiva puoliso. Kestäisitkö itse, jos miehesi saisi sinulle vanhemmistasi hepuleita noin naurettavista asioista???? MENE ITSEESI!!!

Vierailija
5/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttui välimatka 2km => 200km juuri siksi, kun isovanhemmat ei tunne mitään rajoja. Muuten ois menny välit kokonaan

Vierailija
6/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tuo olla aika yleinen ongelma. Aika usein ne henkilökemiat vaan ei käy yhteen. Mekin muutettiin kauemmaksi. Ennen oli välimatkaa vajaa kilometri. Nyt on välimatkaa 45 kilometriä.

Helpotti paljon!!

Vierailija
7/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole muuttunut mihinkään. se, että yritetään hyppiä vanhempien varpaille saa minut raivoihin. koita kuule itse kestää tätä vuodesta toiseen. ja anoppi suuttuu kuin lapsi ja lyö puhelinta mieheni korvaan jollei tehdä niinkuin hän haluaa. minäkö niitä lääkkeitä tarvitsen.. ap

Vierailija
8/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi jos anoppi pyytäis edes joskus yökylään

lapset niin sais joskus kelliä ja helliä oikein huolella edes yhen kerran piitkästä aikaa.

Jos ottaisit tilaisuuden käyttöön ja palauttaisit

kunnon sessiot päivä järjestykseen ei olis pipo noin tiukalla sullakaan ja ilo palaisi silmäkulmaan miehelläsikin.

Toki tuo suoraan lapsilta kysyminen tietty

voi kieltää epistä.

Vierailija
9/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat sympatiat ap =)

Vierailija
10/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jois mummo vetoaa siihen että sopi jo lapsen kanssa ja lapsi pettyy, niin sanot että se on todella harmi ja jotta mummo ei toista kertaa aiheuttaisi pettymyksiä, niin olisi parempi kysyä ensin äidiltä, käykö kyläily sillä kertaa vai onko muita suunnitelmia. Jos mummo kyselee että mitä suunnitelmia, niin ei tarvitse tarkemmin aina selittää, jotain ympäripyöreää vain "vähän menoja sovittuna koko perheellä" tai "perheen yhteisiä touhuja valmiiksi jo suunniteltu", "vieraita tulossa" jne. jne. Vaikka olisitte vain kotosalla ja mummo tekisi yllärihyökkäyksen että täällähän te olette, niin se ja sama. Yhteinen suunnitelmahan on voinut olla vaikka yhteinen ateria, yhteinen elffa, yhteinen peliheti, muuten vaan perheenä rauhoittuminen, mitäs se mummolle kuuluu. Kantsii sanoa silti aina kohteliaasti, mutta tiukasti.

Vierailija
11/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anoppi on epäilemättä ajattelematon, huonosti käyttätyvä ja vaikeita tilanteita aiheuttava ihminen. Tietääkö hän olevansa roisto vai ei, on toinen kysymys.

Itse olen päätynyt sille linjalle, että pitää vaan kommunikoida suoraan ja aggressiivisesti. Eli ei mitään pieniä vihjailuita tai pyyntöjä vaan suoraan selitystä isovanhemmille missä mennään ja mitä haluan. Mielellään monet kerrat. Ei vihaisesti mutta hyvin voimakkaasti. Suomessahan semmoinen ei ole tapana mutta säästää, uskoisin, monet itkut.

Vierailija
12/12 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia 3kpl, mutta se ei anoppia haittaa. Haluaa hoitaa heitä, koska on yksinäinen. Saa kyllä pitää heitä 1-2 kertaa kuussa. Onneksi asuu 50km päässä, vähän hillitsee. Nyt lapset isompia, on ongelmaa saada heitä sinne. Haluisivat olla kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi