Oikein äänekkäät, vahvoja mielipiteitä viljelevät ihmiset saavat mut täysin lukkoon
Isossa porukassa mä muutun ihan hiljaiseksi tämmöisten ihmisten seurassa. Sitten taas joidenkin kanssa pystyn olemaan ihan rento ja juttelemaan niitä näitä
Kommentit (3)
sulla on hyvä pers.häiriö tutka. Pidät tasapainoisten ihmisten seurasta.
yhellä samalla kurssilla tällaisen ihmistyypin kanssa ja jotenkin myös minä vetäydyn kuoreeni.
En usko, että tällä tyypillä on pers.häiriö, on vaan muuten kovaääninen maailmannapa, omasta mielestään "sähikäinen".
Kuoreen vetäytymisen aiheuttaa valtava myötähäpeän tunne kun kuuntelen ja katselen hänen juttujaan. Häiritsee luennolla, viljelee kirosanoja ja seksipuheita, flirttailee jokaiselle, jne jne. Huomioaddikti. Ja salaa mietin, että enhän minä olen tuollainen, enhän??
Ko. henkilöitä on mm. ex-appi, joka on kuulemma aina vihannut mua (en kerta kaikkiaan osannut olla mitenkään päin samassa huoneessa).
Myös työpaikalla on yksi tuollainen pauhaaja, jännä juttu että kahden kesken tää mesoaja on ihan asiallinen ja "normaali". Tarviiko yleisöä showlleen vai mitä?