Minä menen lasten kanssa virpomaan ja pukeudun itsekin, mitä mieltä?
Kommentit (27)
kivaa kun 10 lasta kolkuttaa ovelle ja yksi oksa ja kaikille palkka. Menkää sukulaisten ja ystävien oville lastenne kanssa. Siten voi ne pienimmät virpoa. Noloo jos äitee menee virpomaan asussaan vieraille ihmisille.
Lasten juttu ja jos ei pärjää ilman aikuista, niin ei tarvi tulla.
käsi äiti ja lapsensa. Nähtävästi 3v niin kamalasti halusi virpomaan, että äiti lähti mukaan. Tosin se 3v ei kyennyt lausumaan lorua eikä suostunut antamaan oksaa, joten ehkä pari vuotta lisää ikää olisi auttanut. Ja kun äiti ojensi minulle oksan, annoin suklaamunan äidille. Lapsi siitä parkumaan...
Kiva homma! Kunhan olet vain taustatukena lapsia auttamassa etkä osallistu "saaliinjakoon" sitten kotona :)
En todellakaan pannut 3-6 vuotiaita yksin kiertämään edes naapurustoa. Itselläkin oli huivi päässä ja luuta matkassa ja vähän muuta rekvisiittaa. Varsinkin vanhemmat ihmiset kiittelivät kun olin matkassa. Sanoivat, että saisi monella muullakin olla, koska osa lapsista on todella huonokäytöksisiä.
ei ole mitään mieltä, että vanhemmat kuljettavat pikkulapsia virpomassa pukeutuneina tai arkivaatteissa. Virpomaan mennään perinteisesti vasta siinä iässä, ettei aikuisia tarvita mukaan eli noin 4-5v:sta ylöspäin.
isosiskon/-jen kanssa. Virpimisalueena siihen aikaan oma taloyhtiö ja sielläkin vain "tutut" taloudet.
Isompana laajempi alue ja kavereiden kanssa.
Nyt kuopuskin jo 12v eikä enää virvo.