+++++ENSIKOT PERJANTAINA+++++
Kommentit (29)
Mun kannattaa näköjään pysytellä täältä pois aina välillä pari päivää, kun aina silloin joku plussaa!!! Siis, olkaa valmiina viikonlopun piinailijat: en varmaan paljon pääse koneelle, kun veljentyttö tulossa yökylään huomenna! Joten odotan lisää plussia siihen mennessä kun palaan! ;)
Luinkin kyllä parin päivän pinot huolella, mutta enpä enää taidakaan muistaa juuri mitään lukemastani.
No jotain sentään eli Jessicalle synttärionnittelut! Samoissa vuosissa mennään, mäkin syksyllä oon täyttänyt. Se on kiva, kun täällä on muitakin 3-kymppisiä, kun meinaa välillä tuo ikäkriisi vaivata! :)
Ja kukas kyselikään lasten lukumäärästä? No mä toivoisin ainakin kahta lasta, ehkä kolmeakin (jotka mulle on ennustettu). Mies on ainoo lapsi ja sille saattaisi riittää yksikin lapsi, ite oon isommasta perheestä.
Jos saisin valita, niin tyttö tulisi ekaksi (ennustuksen mukaan tuleekin 2 tyttöä ja 1 poika). Mun on jotenkin vaikea kuvitella itseäni pojan äidiksi, mutta kunhan sitä nyt tulisi eka raskaaksi, niin luulen että kumpi vaan kelpaisi!!
Sekoileeko muuten muillakin nää viestit, kun esim. keskiviikkona en nähnyt ollenkaan kahta vikaa viestiä ja joku oli tänään hukannut 9:nen?
Nyt en yhtään muistakaan kuka piinailee, joten lähettelen plussasäteitä tasaisesti joka suuntaan!!
Itsellä menossa kp 19/29-46, ovistestit näyttäneet negaa ja lämmöt vähän sekoilleet, kun oon nukkunut huonosti, joten en oo joka päivä viittinyt edes mittailla. Ilmeisesti ovat alhaalla vielä. Mies on reissussa viikonlopun, joten toivottavasti ei ovisplussaa tulekaan nyt, se voisi vähän ketuttaa!
Ai niin...
vielä [color=red]tervetulotoivotus kaikille uusille Ensikoille[/color], joiden nikkejä en (yllätys-yllätys) vielä muistakaan!
Mukavaa viikonloppua ja pupuiluintoa! Mä lähden tästä litkimään sitä greippimehua, jota multakin kaapista löytyy. Vai korkkaiskohan itsekseen yhden sidukan ja rentoutuisi tv:n ääressä, kun kerrankin saa kattoa mitä haluaa kuuntelematta miehen kommentointia ohjelmien tasosta... :)
+++++++++++++onnea Justagirl++++++++++++++++++
Vaaaveja enskoilleeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voi miten ihana uutinen näin perjantain piristykseksi! *lähettää ison onnittelurutistuksen*!
Kivakiva, samoissa päivissä mennään Jessica, Mii ja Marinda. Ja mennään aikalailla samoissa ikävuosissakin- mä 28v. :)
Fiolle pahoitteluja tädin inhoittavista visiittivaroituksista!!! Ja Naksulle peukkuja lääkärivisiittiä odoteluun.
Tarttis varmaan munkin käydä ostamassa tota greippimehua. pahaa, mutta jos tehoaa niin alashan se on saatava! Omaa napaa sen verran, että kp 21/28-32 ja vointi normaali. Pah, tätiä siis odottelen ensi viikon lopulla kestittäväksi.
Mukavaa perjantai-iltaa kaikille!
Piti ihan teiltä tulla kysymään yhtä juttua! ;) Kuinka paljon ootte kertoneet miehillenne tästä palstailusta? Mun avooki nimittäin yks ilta seuraili mun kirjottelua vierestä ja nyt se leikillään kiusaa vähän väliä " tädistä" : Onko täti kylässä? Jokos täti on tullut? ymym. Leikilläänhän se ja oon kyl itekin sen pelleilyä saanu nauraa! Mahdetaan me noitten miesten silmissä olla aika hurahtaneita! =) Sanoin miehelle äsken että tuun teille kielittelemään että se kiusaa mua!!!!! =o)
Plussa-aalto on siis alkanut - kiitos siitä PauliNealle!!!
Pepsis-kulta, täällähän minä!!! Kiva, että olet saanut jo hailakan viivan ovistestiin - jatka testailuja ahkerasti!!!!!! Minä tulin just kaupungista kotiin, miehuus jäi kavereiden kanssa juopottelemaan. Saanpahan nyt korkata kuoharin ihan ykkin ja naatiskella siitä...
tää on hassu kierto, kun olen kp:istä ihan pihalla - oisko jotain 22-24, en tiedä. Tuhrua tulee, mulla ei koskaan yleensä tule. Maha on turvonnut ihan tätimäisesti. Eiköhän se tässä viikonlopun aikana tai viimeistään alkuviikosta tule! Pääsispä uuteen YRITYSkiertoon, tää kun on ollut niin surkee.
Marinda; kiva, kun muistit, tsemppiä sulle piinailuun (musta et saa p-kamua:=( +++++++++++++++++säteitä!!
Ja fiolle halauksia***
-m-b
Ihan mielettömästi onnea sinulle ja miehellesi, nyt teillä alkaa suloisen vaavin odotus!
Ja mooli, oletko ihan varma, että ei olisi sittenkin tärppi käynyt? Teillähän oli pupuilua vissiin nippa nappa oviksen aikoihin... entäs jos pikkukaverit oliskin vielä ehtinyt kyytiin??? Voi vitsi, peukutan sullekin ihan täysillä bdbdbdbddbdbdbdbdbdbddb ja +++++++++++++++++++++++++++
Pepsikselle intoa ovispongailuun! Kyllä ne viivat sieltä vielä tulleepi. Tässä kuussa onkin hassua, kun me mennään kerrankin melkein samoissa kp:issa, mulla on nyt siis kp 5 ja olikos sulla kp7? Onneksi tätsy älysi pakata kamppeensa ja häipyä jo eilen, joten nyt saadaan taas nauttia perhe-elämästä miehuksen kanssa :)
Naksun kysymykseen: meilläkin mies naureskelee mun palstailulle, mutta taitaa vaan olla tyytyväinen, että päästän edes osan höyryistä tähän pinoon :) Mies ei tykkää tätijutuista, vaan hänen suosikki-ilmauksensa on punainen ferrari, hihii :D
Mulla ei onneksi ole loppujen lopuksi ollut mitään oireita clomeista, toimiikohan ne siis ollenkaan??? No, ens keskiviikkona ultrassa selviää edes jotain... En tiedä miten päin tässä pitäisi olla, kun tuntuu, että olisi ihana olla innoissaan ja positiivisella mielellä, mutta en uskalla olla niin luottavainen, kun sitten tipun todella korkealta, jos clomit ei tehoa tai jotain muuta menee mönkään niin, ettei inssiä voidakaan tehdä. Mutta toisaalta, jos ajattelee koko ajan negatiivisesti, kaikki menee varmasti pieleen! Mutta rakkaat ystävät, en vaan pysty olemaan koko ajan niin neutraalisti, kuin pitäisi! Välillä tulee ihan pala kurkkuun...
Tänään esimerkiks,ioltiin siskon kanssa kaupungilla kiertelemässä ja ostamassa tulevalle kummilapselleni kaikenlaisia pikkuruisia vaatteita ja sen sellaista. Voi että kun ne vauvojen tavarat ja vaatteet on niin hellyyttäviä, ja onnelliset isomahaiset äidit siellä vaihtoi kuulumisia keskenään. Siskokin sovitteli itselleen äitiyshousuja. Hetken tuntui vähän pahalta, kun tajusin, että en ehkä itse koskaan saa kokea tuota mahajuttua ja olla ihan vastasyntyneen äiti... Mutta sitten kyllä voitti taas onnellisuden tunne siitä, että siskon masussa on se pieni ihminen ja saan osallistua ainakin hänen elämäänsä!
Menispä nopsaan tää aika ennen inssiä, poksahdan kohta kaikista näistä tunteista. Ehkä clomit sittenkin saa jotain aikaiseksi...
-Q-
...kun en muista, että minkälainen teillä oli se simppatulos? Ja sulla oli muistaakseni tiputteluun jotain dopingia? Toivottavasti näet tän ja jaksat vastata, kun kovasti kiinnostaa tää teidän plussaus! Se valaa taas uskoa tähänkin risukasaan!
-Q-
justagirl:
Tänään tein sitten elämäni ensimmäisen raskaustestin. Viivat ovat hyvin vahvat. Jos kaikki menee hyvin, meille tulee heinäkuussa oma pieni käärö. Mä oon itkenyt ja tärissyt, en voi uskoa tätä! Simppatulosten jälkeen lähes kaikki toivo oli mennyt. Mutta näin vain kävi. Kunpa kaikki vaan olisi hyvin..
Kiitos:) Juu, siis mullahan oli tiputtelua parisen vuotta ja alkoi aina kp 21-24. tässä kuussa jäi vaan sitten tulematta ja siitä aloinkin aavistelemaan jotain:) Miehen simppatestistä oli lausunto, että " hedelmöityskyky jonkin verran alentunut" . Näyte vietiin syyskuussa. Liikkuvuus ja tiheys olivat alle viitearvojen ja normaalimuotoisten määrä lievästi alentunut. Tuosta hetkestä lähtien alkoi massiivinen simppojen piristys operaatio:sinkkiä+seleeniä+foolihappoa, e-vitamiinia ja lyko-c:tä. Toi lykopeeni on mieletön tuote, siitä on tehty tutkimuksia, että parantaa miesten hedelmällisyyttä. Yhdessä tutkimuksessa 20:stä hedelmällisyydeltään heikentyneestä miehestä ,6 oli tullu isäksi muutaman kuukauden lykopeenikuurin jälkeen! Mies myös lakkasi pitämästä tiukkoja boksereita ja nukkui yöt ilman:) Tsemppiä teidän yritykseen:) Kyllä se pieni sieltä tulee!
uskomaton juttu, plussauksen jälkeen oireet on vahvistuneet älyttömästi. aloitin aamuni yökkimällä ja jotain raikasta on pakko olla koko ajan saatavilla. Suussa on ihmeellinen tunkkainen tunne..Ai ai tätä onnea..parin viikon päästä menen kuitenkin yksityiselle ultraan, on niin epätodellinen olo tästä vielä:)
on kp 31/ 27-30..oireita ei oo hirveesti, ni en mitenkään uskonut olevani raskaana..siks mietinkin, että voinko tosiaan olla..Mutta vahvaakin vahvemmat viivat on tossa testissä.
Oireet (jotka aika lieviä):
-tiputtelun ja menkkojen puuttuminen:)
- pissattaa koko ajan (vahvin oire, käyn pissalla vajaan kahden tunnin välein)
- janottaa
- tekee mieli napostella/nälkä
-hyvin lieviä menkkamaisia jomotuksia silloin tällöin
Vähän mietityttää kun ei ole yhtään pahoivointia, kuvotusta eikä tissit kipeät. Rinnat on kylllä täyteläiset, mutta ne on aina sellaset tähän aikaan kierrosta. Kahden viikon päästä nähdään, onko siellä ihan oikeasti joku!