Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Mielipiteitä kustannustoiminnasta!

Vierailija
31.03.2012 |

Aion lähettää käsikirjoitukseni kustantamoihin ja haluaisin tietysti maksimoida mahikseni, että kässäri kiinnostaisi jotakuta.

Ongelma on vain se, että pari tuttuani on muutaman pienkustantamon listoilla ja ilmeisen hyvää pataa ko. paikkoja kustannustoimittajan-/-jien kanssa. En todellakaan haluaisi, että nämä tutut saisivat tietää, että minulla on kässäri, ja minua siis pelottaa, että toimittajat kysyvät heiltä, tuntevatko minut, jne.

Olemme siis kaikki aika pieneltä paikkakunnalta ja suht saman ikäisiä, joten yhteyden keksii kysyä vähän hölmömpikin toimittaja.

Mitä mieltä olette? Olenko vainoharhainen? Lähetänkö myös näihin paikkoihin, vai unohdanko?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin älä lähetä niihin pelottaviin kustantamoihin.

nimim. Vuosikausia alalla

Vierailija
2/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäammattimainen? Totta ihmeessä olen, kun ei tässä mistään ammatista ole kyse, viimeksi omastani.

Toimittajatkin on ihmisiä, enkä haluaisi heidän puhuvat noiden tuttujen kanssa minusta, kun vielä lisäksi on enemmä kuin todennäköistä, että kässärini hylätään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtänyt, että mikä ongelma siinä on että nämä tutut saisivat tietää kässäristäsi? Etkö ole ylpeä tuotoksestasi? Ellei ole, miksi lähetät sen ja oletat että joku siitä kiinnostuisi? Edellisen tavoin suuresti ihmettelen kantsiiko sun lähettää yhtään mitään...

Vierailija
4/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksikö, että olet lähettänyt moneen paikkaan ja pelkäät että se tulee ilmi? Vai nolosteletko kässäriäsi? Usko itseesi ja tuotokseesi, jos haluat menestyä!

Vierailija
5/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat että käsikirjoituksesi julkaistaan, mutta asia ei silti saa olla julkinen, koska muutenhan voi kauhistus jotkut epämääräiset tuttusikin saisivat tietää että olet käsikirjoituksen kirjoittanut..????

Hei pitäisikö sinun keksiä jotain ihan muuta puuhaa.

Vierailija
6/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat että käsikirjoituksesi julkaistaan, mutta asia ei silti saa olla julkinen, koska muutenhan voi kauhistus jotkut epämääräiset tuttusikin saisivat tietää että olet käsikirjoituksen kirjoittanut..????

Hei pitäisikö sinun keksiä jotain ihan muuta puuhaa.

Vierailija
7/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähetät käsikirjoituksen, jos et halua että siitä tiedetään?

Eikö sinusta saa puhua selkäsi takana? Aika kontrolloivaa ja rajoittavaa.

Mikä tekee sinusta niin tärkeän? (edelliseen kysymykseen liittyen)

Mikä käsikirjoituksessa on vialla, jos siitä muut eivät saa puhua??

Vierailija
8/9 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olettepa kivoja...

Kyllä, mua hiukan hävettää, koska en tiedä, mitä kässäristäni ajatellaan. Jännittää, mutta sellainen varmaan ei av:laiselle ole sallittua, kun jos täällä jotain tehdään, se pitää tehdä sääntöjen mukaan ja ammattimaisesti.

Haluan, että käsikirjoituksesta tiedetään, jos se on tarpeeksi hyvä. En ole puhunut siitä kavereilleni tai perheelleni.

Kyllä, minusta saa puhua selkäni takana, mutta en haluaisi, että lähtökohta sille olisi edellä mainitsemani.

Minä en ole tärkeä, mutta tuollaiset asiat nyt aika helposti tulee esille ihmisten välisissä keskusteluissa (esim. jos tuttuni sattuu toimittajan huoneeseen samana päivänä, jolloin tämä on alkanut selata kässäriäni).

Kässärin (kaikista) vioista en tiedä, mutta toivoisin siitä puhuttavan noille tutuille ihmisille vasta sitten, jos se päätyy julkaistevien listalle.

Vaikka tuskin nyt tälläkään mitään synninpäästöä täällä saa.

ap

Vierailija
9/9 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oppisit suhtautumaan objektiivisemmin omaan kirjoittamiseesi ja tekstiisi ja tajuaisit, että kirjoittajia on paljon, kritiikin ja palautteen antaminen arkipäivää ja vaikka juttu on sinulle vuosisadan pamaus, se ei kustannusmaailmassa ole ehkä kuitenkaan yhtä ihmeellinen.

Voisi myös rentouttaa ihan sitä itse kirjoittamista sellainen asenne.