temperamenttisen, topakan tytön nimiä?:)
Veikkaan, että tyttövauvani on synnyttyään perinyt äitinsä temperamentin ja tulisuutta löytyy (nyt jo sellainen touhuaminen vatsassa). Mietin minkälainen nimi sopisi hänelle ja kaipailisin ehdotuksia. Minkälaisista nimistä tulisi tällainen luonne mieleen...?
Kommentit (48)
Jännää miten eri mielikuvia voi nimistä olla... mun mielestä nuo jonkun mainitsemat Tytti ja Ella on todellisia hissukkaharmaavarpusen nimiä.
Alma, Vilma, Iita, Elsa, Miina (tämmöisiä "emäntä itte" -henkisiä!! :))
Jännää miten eri mielikuvia voi nimistä olla... mun mielestä nuo jonkun mainitsemat Tytti ja Ella on todellisia hissukkaharmaavarpusen nimiä.
Ronja, Raisa (vähän ku raisu), Reija, Katri, Riina
Pitää olla ärrä, niin on asennetta.
Toivottavasti pystyt hyväksymään lapsen sellaisena kuin hän on. etkä aseta odotuksia jo ennen syntymää.
Muita hmm...
Ronja, Reetta, Hilda, Vilma, Oona, Alisa, Myy, Minttu, Ilona, Eerin.
Väännös Erik-nimestä, joka on tosi vahva ja "kuninkaallinen" nimi.
Te jotka ehdotitte Ronjaa, tuleeko Ronja ryövärintyttärestä? Mulla tuli tuo heti mieleen..
Muita mielestäni topakoita ovat esim. Emma, Iida, Reetta, Ellinoora, Aino.
ainakin on tulta ja tappuraa täynnä oleva Ella ;) Sellainen vauhtivekara ja temperamenttia piisaa vaikka naapurille antais. Voipi näköjään tulla tytön luonne sitten yllärinä jos hissukkana pidetään nimen perusteella :D
Mun mummon, äidin, minun ja tyttäreni nimet on mainittu kaikki ketjussa. Ei muuten jäädä jalkoihin kukaan. Tulta ja tappuraa löytyy.
On Peppi ja vastaa täydellisesti tuota kuvausta.