Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tekee remppaa ja on koko ajan niiin äreä!

Vierailija
31.03.2012 |

Pakon edestä niin että minä hoidan lapset ja mies tekee remppaa, minäkin tekisin sitä mieluusti mutta mies tietää ko. jutut paremmin ja siksi jakautuu nyt näin. Mutta on sitten koko ajan niin äksy meille. Harmittaa kun nelivuotias haluaisi olla välillä isän mukana "apupoikana" mutta miehen hermot ei pidä yhtään, äyskii että älä koske siihen, älä sählää, älä tee sitä! Ja kun tulee ruokatauolle, on omissa ajatuksissaan ja tyly lapsille tai ei juttele heille juuri mitään, vaikka lapset kovasti isiä kaipaavat. Pitäisikö mun vaan ymmärtää? On mullakin hommaa hoitaa yksin lapset, ja tylsää puuhahaan se sinänsä on, mies ainakin saa remontissa keskittyä kokonaan juttuunsa. Mutta näköjään ei siedä meitä ollenkaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee ohi kun remppa hellittää.

meillä oli 3v remppaa. ja oli se aika helvettiä.. odotus palkitaan!

Vierailija
2/6 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudunhan minäkin venymään kun hoidan villit pikkulapset yksin ja teen kotihommat päälle. Mies tekee sentään vaan rauhakseen itsekseen sitä remonttia, ja näkee meitä vain vähän päivän aikana. Pitäisi tajuta, ettei äyski lapsille ja mulle sitä aikaa! Kaikkihan tässä venyvät ja joustavat nyt..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on koko ajan äreä

Vierailija
4/6 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet harvemmin osaavat sitä että huomioidaan samalla lapsia ja tehdään jotain muuta siinä samalla.

Vierailija
5/6 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo: niinhän sitä sanotaan, että iso remontti/talon rakennus tuhoaa avioliiton.

Vierailija
6/6 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten te jaksatte/siedätte jos mies on koko ajan äreä? Lähinnä jo lasten kannalta. Ettekö ensinnäkin vaadi että mies huomioi (positiivisesti) lapsia ja mitä ajattelette lapsiin vaikuttavan isän jatkuva äreys ja negatiivisuus? Näitä mä itse mietin, jos mies kiukkuilee paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi