Haluaisitko asua Midsomerissa tai jollain muulla brittisarjan paikkakunnalla?
Ihailen aina noita kauniita kyliä ja pieniä kaupunkeja. Murhista en niin välitä, mutta on mukava katsella maisemia. Olen ollut Englannissa vain Lontoossa ja sen ympäristössä, mutta haluaisin kierrellä muuallakin. Ehkä myös asua. :)
Entä te muut?
Kommentit (31)
mutta en asua. Sitä aina haikailen kun katson noita sarjoja.
Ensin junalla ja sitten busseilla. Jäisi aina pois kyydistä, kun näyttäisi hyvältä, ja etsisi bed and breakfast -paikan yöksi. :)
ap
kohta on koko kylä hautuumaalla kun populaatio joku 300 asukkia ja puolet kohta listitty ;)
Vaarallista seutua. Yllättävää siinä mielessä, että melkein kaikki taitavat olla valkoihoisia.
ap
Älkää unohtako Peter Kingdomia ja Market Shipborugh eli oikeasti Swaffham ja Wells-next-the-sea, upeat maisemat.
http://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/01/2f/9e/5f/swaffham-nor…
http://wells-next-the-sea.com/wp-content/uploads/2010/08/Wells-next-the…
Ei Midsomeriin voi muuttaa, siellä pääsee hengestään, kohta on koko kylä hautuumaalla kun populaatio joku 300 asukkia ja puolet kohta listitty ;)
kreivikunta, joka vastaa jotkauinkin Suomen lääniä.
kohta on koko kylä hautuumaalla kun populaatio joku 300 asukkia ja puolet kohta listitty ;)
olevan tosi onnettomia. Ainoastaan Barnabyt vaikuttavat onnellisilta.
Oxford kyllä kelpaisi minulle. Olen käynyt muutaman kerran Lontoossa ja yksi kesä oli tarkoitus piipahtaa Oxfordissa. Sattui vaan just silloin ne rankkasateet ja junaradatkin oli veden vallassa. Juu, Morsea kaipaan minäkin.
Englantilaisessa pikkukylässä e kauan uskaltaisi viivähtää. Henki sen verran herkässä että yksi yökin voisi olla kuolemaksi. Jos ei murhaaja iskisi niin kuolisi pelosta sydänkohtaukseen.
mitä nuo paikat todellisuudessa ovat.
Ei Midsomeriin voi muuttaa, siellä pääsee hengestään, kohta on koko kylä hautuumaalla kun populaatio joku 300 asukkia ja puolet kohta listitty ;)
kreivikunta, joka vastaa jotkauinkin Suomen lääniä.
Midsomer murders location. Lähinnä Buckinghamshiressä, Oxfordshiressä ja Berkshiressä. Eli Lontoosta länteen ja luoteeseen.
kans rakastan niitä brittisarjojen maalaiskyliä! Aina kun niitä katsoo, tulee hinku päästä sellaiseen. Kolme kertaa olen Englannissa käynyt, mutta pikkukyliin en juuri ole päässyt. Ehkä joskus vielä. En kylä yhtään osaa sanoa mikä niissä ränsistyneissä taloissa viehättää...