Onks se jotenkin muotia olla lapsivihamielinen?
Kommentit (21)
yleensä lapset on olemassa kun ne on olemassa kun niitä ei ole ei niitä haluakaan olevan.
Siis lapsethan on pieniä idiootteja, ja sadisteja.
Ihan nuorena ne puhuu paskaa ja vielä paskoo housuihinsa.
Teineinä ne lyö toisia ihmisiä.
Lapsilla on paskoja käsityksiä asioista, ja ne perustuu MUTUun.
Omituista, ettei useammat vihaa niitä paskakonepikkuhitlereitä!
vähän isommassa ja rupsahtaneemmassa pakkauksessa vaan :D
Ja ajaa vain oman ryhmänsä etua. Yhteisöllisyys on mielestäni vähentynyt, sen huomaa toki myös kokoomuksen noususta.
Nämä nykypäivän aikuiset kun eivät ole koskaan olleet itse lapsia.
Nuorten aikuisten parissa on nykyään ihan korrektia (ja joissain porukoissa jopa oletusarvoista) sanoa ääneen, että lapset ovat rasittavia, omituisia, kuolaisia, rumia eikä niiden kanssa tiedä mitä tehdä.
he kokevat lapset jonain uhkana, ikäänkuin vallankaappaajina, joiden myötä heidän oikeus olla lapsellisia ja maailman napoja vähenee. Se lienee kivuliasta monelle nykypäivän aikuisen mittoihin kasvaneelle lapselle.
Nuorten aikuisten parissa on nykyään ihan korrektia (ja joissain porukoissa jopa oletusarvoista) sanoa ääneen, että lapset ovat rasittavia, omituisia, kuolaisia
Mikä näistä asioista ei sitten ole totta?
he kokevat lapset jonain uhkana, ikäänkuin vallankaappaajina, joiden myötä heidän oikeus olla lapsellisia ja maailman napoja vähenee. Se lienee kivuliasta monelle nykypäivän aikuisen mittoihin kasvaneelle lapselle.
30-vuotiaana, on hämmentävää huomata että käyttäytyy kuin alakoululaiset. Kehitystä ei ole tapahtunut yli 20 vuodessa yhtään...
Mene Elleihin keskustelemaan huulipunista ja kynsilakoista ja siitä poikaystävästäsi, joka vaihtoi sut 20-kesäiseen?
Lapset ovat vain hetken lapsia. Onneksi et ole ikinä ollut itse lapsi, voi kuinka itseäsi silloin vihasitkaan:)
Mulkaisen aina kiukkuisesti juuri sinua joka et ole osannut kasvattaa lastasi.lapsi on vain uhri, huonon kasvattajan uhri.
Mene Elleihin keskustelemaan huulipunista ja kynsilakoista ja siitä poikaystävästäsi, joka vaihtoi sut 20-kesäiseen?
Lapset ovat vain hetken lapsia. Onneksi et ole ikinä ollut itse lapsi, voi kuinka itseäsi silloin vihasitkaan:)
Tiedän tarkalleen, että olin lapsi. Tiedän tarkalleen, että olin lapsena pieni räkäpallo yms.. Juu, ei kiva.
Poikaystävistä yms.. Öh? Olen mies.
Kaikki, mitä kerroin, on ihan totta (miten kukaan voi tätä ihan oikeasti epäillä?). Voit sulkea silmäsi todellisuudelta, mutta todellisuus ei sulje silmäänsä sinulta.
Ei lapsia kukaan vihaa vaan vanhempia
Minä vihaan lapsia. Ihan oikeasti kaikille on selvää, että jos on kusipääaikuisia, niin on kusipäälapsiakin. Lopettakaa jo toi teeskenteleminen.
onko sulla jotain tunnetason ongelmaa vai vaan vaikea lapsuus?
Tiedän tarkalleen, että olin lapsi. Tiedän tarkalleen, että olin lapsena pieni räkäpallo yms.. Juu, ei kiva.
Poikaystävistä yms.. Öh? Olen mies.
Kaikki, mitä kerroin, on ihan totta (miten kukaan voi tätä ihan oikeasti epäillä?). Voit sulkea silmäsi todellisuudelta, mutta todellisuus ei sulje silmäänsä sinulta.
ÖH ÖH ÖH
puhuu paskaa, näyttää lihavalta hylkeeltä ja kännissä paskoo housuihinsa?
Mä tykkään paljon enemmän lapsista kuin aikuisista noin yleensä ottaen. Poikkeuksia aina löytyy mutta lapsenomaisuus on paljon viehättävämpää kuin aikuisten piirteet joita yleensä inhoan.
Mutta vaikea niitä on kestää, jos omia ei ole. Toki helpot tapaukset on erikseen. Helpottaa kyllä kun ymmärtää lasten rajallisuuden tunteiden ilmaisussa yms. mutta välillä se rasittaa silti, mikä on ihan normaalia. Rasittaa myös aikuisten ihmisten jotkut piirteet.
Ihan hyvä että ihmiset, jotka eivät todella pidä lapsista, eivät niitä tee tai niiden pariin hakeudu.
Yleinen asenne n. kolmekymppisten itsekeskeisten ikiteinien keskuudessa.