Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikea tilanne... Mies petti, alkuraskaus... Mitä tekisit? (ov)

Vierailija
31.03.2012 |

Lyhyestä virsi "kaunis"...

Mies on reissussa Lapissa ja myönsi eilen puhelimessa mokanneensa eli oli pettänyt toisen naisen kanssa. Itse taas tein eilen aamulla positiivisen raskaustestin. En kertonut miehelle, koska olisin halunnun kertoa hänelle asiasta huomenna iloisella mielellä. Vauva on/olisi miehen jo yli puoli vuotta "kärttämä" iltatähti. Itse lämpenin ajatukselle vasta alkuvuodesta, koska mielessä oli monta asiaa, mitkä puhui tätä iltatähtiasiaa vastaan. No, nyt sitten ollaan siinä, missä vähän pelkäsinkin! Pää lyö tyhjää. Lähinnä tärisen, voin pahoin ja tekisi mieli juosta lähimmille heikoille jäille :(. Lasten harrastuksissa pitäisi kuitenkin jaksaa viikonloppu painaa ja tehdä töitäkin unelmieni duunin eteen... Miehelle ei tee enää mieli koko raskausasiasta edes kertoa. Yleensä olen tosi rauhallinen ja hillitty tapaus mutta nyt en ole itsestäni ollenkaan varma, miten huomenna käyttäydyn, kun mies tulee kotiin :/!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei aio aborttia tehdä.

Eikä se ole mikään ratkaisu.

Olen uusi täällä eikä pää ihan toimi vielä näiden lyhenteiden kanssa..

Vierailija
22/23 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI JUMALAUTA KUN TAAS JOKKUT VIITTII VALITTAA.

EI IHME ETTÄ MIEHESI PETTI! TOIVOTTAVASTI EDES NAUTTI.

Taitaa olla patterit lopussa. Mies toivoo lasta ja nainen suostuu, vaikka hänellä on unelmaduuni, niin on ihan oikein, että mies petti eikä edes mikään ihme...

Joo, vintti on pimeenä tällä vastaajalla varmaan pysyvästi.

Ap, minusta sinun on lähdettävä liikkeelle nyt ihan omista voimavaroistasi. Lapsi on tosiasia (jos ei ole tuulimuna) ja unelmaduunisi hetken historiaa. Ei hätää, ehdit vielä vuosikymmeniä sen parissa puurtamaan.

Mieti, mikä on nyt oma jaksamisesi ja oma parhaasi. Onko mahdollista tämän pettämisen jälkeen rakastaa ja luottaa? Nämä kaksi ovat parisuhteen perusta, eikä lasten parasta ole elää perheessä, jossa ei näitä ole pohjalla. Ei tarvitse päättää heti. Ottakaa aikalisä. Käykää parisuhdeterapiassa puhumassa. Mies asuu hetken muualla. MIettikää molemmat tahoillanne, miksi näin kävi ja käykö uudestaankin. On tärkeää, että molemmat ovat yhtä sitoutuneita perheeseen, jos päätätte jatkaa. Eikö olisi miehen vuoro osoittaa sitä sitoutumista jäämällä hoitovapaalle, kun äitiys- ja vanhempainvapaa päättyy? Hänhän sen iltatähden halusi ja hänen olisi tässä syytä todistaa sitä omaa sitoutumistaan.

Tässä nyt jotain pohdittavaa. Toivon paljon tsemppiä ja erityisesti toivon, että pystytte keskenänne kommunikoimaan rakentavasti. Itse kun en varmaan pystyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin potkinut miehen pois elämästäni jo ekan pettämiskerran yhteydessä. Mutta tiedän kyllä ettei se kaikille ole noin mustavalkoista, ja jokaisen oma asia se onkin!

Jos haluat jatkaa suhdetta, niin koita hankkia apua neuvolasta vaikka. Että pääsisitte pariskuntana jossain juttelemaan aiheesta.

Onko teillä suhde muuten hyvä? Riitelettekö paljon jne? Muista että olet vastuussa myös lapsistasi ja heidän hyvinvoinnista. Lasten näkökulmasta ajatelle ero on AINA parempi kuin jatkuva perhehelvetti.