Lue keskustelun säännöt.
Reladrops D3 annostus?
31.03.2012 |
Mitenköhän tuota annostellaan kun vauva pääsääntöisesti juo korviketta?
Normaali annostus olisi viisi tippaa, mutta jos annan vähemmän niin onko maitohappobakteereista hyötyä? Jos annan täyden annoksen, saako liikaa D-vitamiinia? Korviketta menee n. 500-600 ml/vrk
Kommentit (2)
Ei taatusti saa liikaa D-vitamiinia. Ei todennäköisesti tulisi ongelmia, vaikka antaisit kokonaisen pullon kerrallaan joka päivä, mitä nyt vatsa kipeäksi sivuaineista sun muista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
nykyään annostus on sama oli korvikkeella tai rintamaidolla. Eli 5 tippaa mäkin annoin.