Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilisessä VoFissa Aki Louhela oli yököttävä.

Vierailija
31.03.2012 |

Sen kommentit ja sitten siihen päälle se limaanuljaskamaisesti esitettu biisi.

Yök koko jätkälle!

Näkee jo kauas et se pitää itseään naisten parhaana lahjana.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan voi ulkoisilla ominaisuuksilla koreilla...

Vierailija
2/29 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi Akin laulu näkemättä.

Ihmettelen kyllä tätäkin laulajaa, kun ei ole breikannut, vaikka ilmeisesti levyjäkin tehnyt ja pitkään alalla ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää mainiosti vertailun alkuperäiseen!

Vierailija
4/29 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvin kuvitella esim. laivashown sille ja yleisöksi noin viis-kuuskymppisiä rouvia.

Vierailija
5/29 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekö selittää sen punakan värin?

Vierailija
6/29 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että molemmissa joukkueissa loistavat laulajat tippuivat, kun valmentaja päättikin ottaa epäonnistuneen laulajan jatkoon...

Vierailija
7/29 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ylimielisyys paistoi läpi ja laulu oli kamalaa katsottavaa ja kuunneltavaa

Vierailija
8/29 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti mies näyttää kyllä vähän elähtäneeltä ja äänikin on jo kulunut. Jos on pitkä rellestelyhistoria takana, niin niitä jälkiä ei elämäntaparemontitkaan kovin nopeasti poista.

Vierailija
9/29 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veti eilenkin vaikean biisin tosi hyvin. Hyvä juttu, että vähän vanhemmatkin laulajat pääsevät esiin eivätkä valmentajat ihannoi vain nuoria.

Vierailija
10/29 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten ärsytti se kiekasu lauseen I Heard It Through the Grapevine lopussa. Sitten kun se grapevaiin alkoi ärsyttää, aloin kuunteleen, että pystyykö se kertaakaan laulaan säkeistön OIKEIN eikä omilla maneereillaan, eikä pystynyt. Lähinnä tuli mieleen keskitason laivalaulaja.

Vierailija
11/29 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on mies laulamaaan. Tyyliä toki vois vähän uudistaa, mut äänessä ja esityksessä ei ollu mitään vikaa!!

Ei se olis tuossa kisassa jos olisi huono laulaja. oLisipa kiva kuulla miten tämän palstan mammat kiekuu.. Ei taitais niillä kiekumisilla kauas päästä.

Vierailija
12/29 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinähän voit,,,?

Vierailija
13/29 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä lapsellisen oloisia mammoja tällä palstalla, ainaki kommentit tuntuu olevan kuin teinien suusta, kenties teinejä ovatkin.. Aki on erittäin hyvä laulaja vaikkei hänestä voittajaa tullutkaan. Mielestäni hän osaa laulaa virheettömämmin kuin esim. pari muuta jatkoon päässyttä.

Vierailija
14/29 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTubessa on Akin esityksiä eri keikoilta. Tosi kiva kuunnella! Huumorikin iskee täysillä :) :D Hyvä Aki!

Vierailija
15/29 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetytti se valmentajien kehuminen esim. Tanjan ja sen nuoren tytön kohdalla. Laulu oli kireää ja karmeaa kuultavaa, silti nää kehuu suu vaahdossa.

Vierailija
16/29 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täällä tosiaan saattaa palstailla jopa musiikin ammattilaisia, ja mä todellakin pystyn arvosteleen Aki Louhelan kiekasuja, vaikka en itse ole Voffissa esiintymässä. Ja sen valitettavasti huomaa, että on lauleskellut kauan ja omaa piinttyneet maneerit, jotka ei mun korvaa miellytä. Mua ei miellytä myöskään hänen ulkonäkönsä, kaipaan jotain tuoreempaa otetta. Onneksi siellä on parempiakin laulajia, että ei ole pelkoa Akin voitosta. Ugh, olen puhunut :)

Vierailija
17/29 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täällä tosiaan saattaa palstailla jopa musiikin ammattilaisia, ja mä todellakin pystyn arvosteleen Aki Louhelan kiekasuja, vaikka en itse ole Voffissa esiintymässä. Ja sen valitettavasti huomaa, että on lauleskellut kauan ja omaa piinttyneet maneerit, jotka ei mun korvaa miellytä. Mua ei miellytä myöskään hänen ulkonäkönsä, kaipaan jotain tuoreempaa otetta. Onneksi siellä on parempiakin laulajia, että ei ole pelkoa Akin voitosta. Ugh, olen puhunut :)

Kuka voi olla kuka vaan =) Minäkin voin sanoa olevani pokeri miljönääri vaikken olekaaan.. täällä todistelu ei siis ole tae siitä että ihmisten sana on totta. UGH!

Vierailija
18/29 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/29 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sen englannin lausuminenkin oli jotenkin hirveää.

Vierailija
20/29 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii erittäin hyvin esim cover-bändin solistiksi. Mutta jotenkin se olemus on liian rasvainen, liian Frederik.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan