Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä sanot, jos *eekerilapsi tulee virpomaan ovellesi?

Vierailija
31.03.2012 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet vesapönttö

Vierailija
2/19 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet vesapönttö

kun sanot sitä vessanpöntöksi??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnenkin tummia lapsia, jotka varmasti käyvät virpomassa.

Vierailija
4/19 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenloruja. Tässä lisää huippulaatua:

Mä roska-autoon ihastuin, ei toiset kippaa niin. Sen lava nousee humahtain ihan pilviin sinisiin.

Se roskat vie ja roskat tuo.

Minä kaipaan roska-auton luo.

Vierailija
5/19 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset niin kovasti valittelee että ulkomaalaiset käyttäytyvät täällä niin kuin itse tahtovat eivätkä kunnioita suomalasiten perinteitä. Tuossahan ulkomaalainen olisi oppinut jotain suomalaisia tapoja (virpominenkin tosi on tullut Suomeen varmaan jostain muualta). Mun tietääkseni tuo virpominen on ortodokseille aika tärkeä juttu uskonnollisessa kasvatuksessa. (korjata saa, voin olla väärässäkin).

Itseäni ärsyttää välillä ulkomaalaiset, he usein tulevat tänne meidän elätettäviksi ja silti eivät halua millään oppia suomalaista kulttuuria. Se on ärsyttävää, kouluissakin lopetetaan joulu vietto, että ulkomaalaiset joille joulu ei kuulu eivät tuntisi oloaan syrjityksi. Tuo menee jo liian pitkälle. On niitä paljon fiksujakin ulkomaalaisia, jotka ovat kiitollisia, haluavat kunnioittaa suomalaisia jne. Mutta noita kiittämättömiä on ihan liikaa, luultavasti se aiheuttaa osittain suomalaisten rasismia

Vierailija
6/19 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihonväristä riippumatta. Ovi ei aukea joten menkää muualle.

Vierailija
7/19 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sanoisin että tervetuloa ja tässä on karkkia. Kiitos ja näkemiin. :)

Vierailija
8/19 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti tulisi tänä vuonna joku virpomaan. Ihan sama minkä värinen virpoja tulee. Viime vuonna ei käyny ja jouduttiin ihan itse syömään kaikki valmiiksi ostetut palkat.

Vierailija
9/19 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäisin ja antaisin palkan.

Vierailija
10/19 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläpäin ei tummaihoisia asustele

Vierailija
11/19 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"voi ei, mä en ole tajunnut ostaa karkkia kun kuvittelin että virpojat tulevat vasta ensi viikolla".

Onko se oikeasti jo nyt?

Vierailija
12/19 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kerran itse pääsiäistä vietetä niin ei aukee meidän ovet niidne viettäjillekään.

Vierailija
13/19 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eivät osanneet lorua niin pyysivät vain karkkia ja tarjosivat pelkkää risua. Oli niin hellyyttävä näky että annoin pojille suklaamunat.

Vierailija
14/19 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sanoisin että tervetuloa ja tässä on karkkia. Kiitos ja näkemiin. :)

Koska olen normaali sivistysvaltion kansalainen.

Vierailija
15/19 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten taikinanaama- ja eekerilapset eivät saa täältä mitään. Pidän huomenna sälekaihtimet kiinni ja tyhjennän suklaajemmani omin voimin.

Vierailija
16/19 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai eduskunnan pitäis kieltää virpominen oikein lailla. Minun mielestä tuo on vaan verhoiltua kerjäämistä. Pistetään samaan nippuun noiden romanialaisten kanssa.

Mies 40v.

Vierailija
17/19 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai eduskunnan pitäis kieltää virpominen oikein lailla. Minun mielestä tuo on vaan verhoiltua kerjäämistä. Pistetään samaan nippuun noiden romanialaisten kanssa.

Mies 40v.

Vierailija
18/19 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"voi ei, mä en ole tajunnut ostaa karkkia kun kuvittelin että virpojat tulevat vasta ensi viikolla".

Onko se oikeasti jo nyt?

Jos olet meilläpäin, niin virpominen tapahtuu lanka lauantaina, viikon päästä, enkä minäkään olisi varautunut palmusunnuntaina. Jos joku tänään tulisi, toivottaisin hänelle hyvää joulua ja pistäisin merkille kuka on rahastamassa/kerjäämässä.

Vierailija
19/19 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eivät osanneet lorua niin pyysivät vain karkkia ja tarjosivat pelkkää risua. Oli niin hellyyttävä näky että annoin pojille suklaamunat.

Meiltä lähtee puoliksi albaanityttö virpomaan, mutta lorun ja nätin oksan kanssa. Tosin persuja on nykyään niin paljon että en anna syödä kuin tutuilta saatuja karkkeja, persut laittavat varmaan rotanmyrkkyä pikkualbaanien karkkeihin.