Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen vauvanukke 1-vuotiaalle on hyvä?

Vierailija
31.03.2012 |

Sopiiko Baby born vai onko se liian iso.

Olen lapsenlapselleni hankkimassa ja haluan, että nukke on hyvä lapsen käsitellä, ei krääsää, eikä pehmeä vartalo vaan jota voi kylvettää. Mitään sänhkötoimintoja en halua, ei konttaamista tms.

Etsin siis kestävää, suloista perusvauvanukkea.

Olen toistaiseksi katsonut vain Citymarketista jossa oleva Baby born vaikutti mielestäni aika painavalta kun on melkein vauvan itsensä kokoinen..

Kiitos

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tykänneet aina mieluummin kunnon kokoisista nukeis kuin aivan pienistä.

Vierailija
2/11 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapseni poimivat kumpikin aikanaan otuksistaan yhden jota rakastivat ja raahasivat joka paikkaan, eikä se kummankaan kohdalla ollut mitenkään erityisen söpö josta suosikki tuli. Ostin itsekin niille Baby Bornin kun ajattelin että se olisi kivan toiminnallinen, sitä tosiaan voi kylvettää jne, mutta eivät ne koskaan oikein ottaneet sitä omakseen.

En tiedä onko sattumaa vai ei, mutta kummankin suosikki oli sellainen nukke jolla on pehmeä keskivartalo mutta kova pää, kädet ja jalkaterät. Toisella on paljon takkuista tukkaa, toinen on vauvanukke.

Minulla poika ja tyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapseni poimivat kumpikin aikanaan otuksistaan yhden jota rakastivat ja raahasivat joka paikkaan, eikä se kummankaan kohdalla ollut mitenkään erityisen söpö josta suosikki tuli. Ostin itsekin niille Baby Bornin kun ajattelin että se olisi kivan toiminnallinen, sitä tosiaan voi kylvettää jne, mutta eivät ne koskaan oikein ottaneet sitä omakseen.

En tiedä onko sattumaa vai ei, mutta kummankin suosikki oli sellainen nukke jolla on pehmeä keskivartalo mutta kova pää, kädet ja jalkaterät. Toisella on paljon takkuista tukkaa, toinen on vauvanukke.

Minulla poika ja tyttö.

joo tietenkään siihen kiintymyssuhteeseen ei voi vaikuttaa, lapsella on oma maku. Mutta omilla tytöilläni (tämän vauvan äidillä) on kuitenkin ollut aina yksi nukke jonka voi viedä sateeseen ja ottaa rannalle mukaan, jonka kastumista ei tarvi varoa. Siksi aion ostaa kovavartaloisen nuken. Aikoinaan esikoisella vajaa 20 vs itten oli ihana "kova" nukke, mutta joka kuitenkin oli jotain silikonintapaista ainetta, aika painava mutta tuntui pehmoiselta ja lämpimältä aidolta iholta. En ole semmoisia enää nähnyt. Ehkä jotain myrkylliseksi todettua :)

Kiitos, t ap joka vielä vastaanottaa kommentteja lisääkin

Vierailija
4/11 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

baby bornia jo alle vuoden vanhana. Kyllä se jaksoi sitä sitten kantaa, kun oppi kävelemään tuossa vuoden täytettyään. Ja on kyllä hänen lempinukkensa, nimikin on tutto (tyttö) :)

Tykkää kyllä sellaisesta pienestäkin nukesta jolla on pehmeä keskivartalo ja kovat raajat ja pää.

Johtuu ehkä lapsen kovasta hoivavietistä, että tykkää nukesta niin kovin. Ystävienkin luona leikkii enimmäkseen vauvanukkejen kanssa, laittaa niitä nukkumaan ja silittelee ja taputtelee :)

Vierailija
5/11 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 v:lle sopii joku värikäs ja kestävä mollamaija tai puunukke.

Vierailija
6/11 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 v:lle sopii joku värikäs ja kestävä mollamaija tai puunukke.

etsittiin KOVAA KYLVETETTÄVÄÄ NUKKEA

Monet lukee vain otsikon ja itse pointti on sitten hukassa kun vastaa.

Vierailija
7/11 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin oman lapsenlapsen kohdalla. Itselläni on hoitolapsia, alle kolmevuotiaita, nuorin täytti 1v helmikuulla. Meillä on kovin kysyntä Fisher Pricen (pehmeävartaloisesta) vauvanukesta. Muitakin vaihtoehtoja on kyllä tarjolla, mutta tuntuu tämä olevan helpoin puettava. Sitä vain ei tunnu nyt mistään löytyvän. Ostan sen jos vain löydän ja sitten myöhemmin kylvetettävän... luulisin niin :)

Vierailija
8/11 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin ekaksi nukeksi 1-vuotiaana sellaisen puolet babybornia pienemmän kovavartaloisen nuken, ihan K-supermarketista leluhyllystä. Se oli joku annabel tai maribel tms nimeltään, ja on ollut tosi hyvä. Nyt tyttö leikkii isommillakin, mut ekan vuoden hoivas tätä pientä, kylevtti ja kantoi mukanaan.

Että kyllä sellaisia pienempiä kovavartaloisia (just sellaista pehmeää muovia se iho) on yhä, mutta en valitettavasti osaa paremmin neuvoa mistä sellaisen löydät.

Vierailija
9/11 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko Baby born vai onko se liian iso.

Olen lapsenlapselleni hankkimassa ja haluan, että nukke on hyvä lapsen käsitellä, ei krääsää, eikä pehmeä vartalo vaan jota voi kylvettää. Mitään sänhkötoimintoja en halua, ei konttaamista tms.

Etsin siis kestävää, suloista perusvauvanukkea.

Olen toistaiseksi katsonut vain Citymarketista jossa oleva Baby born vaikutti mielestäni aika painavalta kun on melkein vauvan itsensä kokoinen..

Kiitos

Osta pienempi Ja kevyempi. Mina myos ostin BB:n yksi vuotiaalleni aikoinaan. Ikaa nyt 5,5v Ja ei vielakaan tykkaa. Liian iso Ja painava.

Mutta, kuten joku sanoi, ei voi tietaa etukateen, mihin ne kiintyy

Vierailija
10/11 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan ku pyysin joululahjaks joskus 5-6vuotiaana babyborn-nukkea koska kaikilla kavereillaki oli sellanen. En kuitenkaa saanu sitä koska oli niin kallis mut sain nuken joka tuli paketissa jossa oli kaikkee kylvetystavaraa sille nukelle. Se oli ihanaa ku sai kylvettää sitä nukkea ihan nuken omassa kylvyssä! Muutama asia siinä nukessa kyllä harmitti: 1. Aina kylvyn jälkeen sinne jalkoihin ja käsiin jäi vettä sisälle eli ne täyty aina irrottaa(oli siis irrotettavat) ja jättää pyyheen päälle kuivumaan. 2. Sillä oli tukkaa eli se meni heti ensimmäisestä kylvetyksestä ihan pilalle ja takkuun ja se menetti vähän sitä väriänsäkin.

Eli kato että sen pysyy kuivaamaan helposti ja ettei sillä mieluusti oo tukkaa.

Vierailija
11/11 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä tykänneet aina mieluummin kunnon kokoisista nukeis kuin aivan pienistä.

Juu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä