Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni aika huono sängyssä

Vierailija
30.03.2012 |

Osaisiko joku neuvoa onko jotain keinoja vielä olemassa viiden vuoden avion jälkeen kun ei mieheni vieläkään osaa yhtään ottaa minua huomioon eikä yhtään lukea minua mikä minusta tuntuu hyvältä.

Aina vaan kaikki loppuu siihen kun mieheni tulee aika pian ja esileikkikään ei ole hääppöistä. Alkuun ajattelin että kai se joku päivä tästä mutta ei se taida miksikään muuttua. Alkaa vuosien jälkeen turhauttaa kun ei puhekaan vaikuta lopulta yhtään mitään. Mitä voisi tehdä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainenkin osallistuisi itsensä laukaisuun edes jollain tavalla. On tylsää naida lahnaa, joka vain odottaa miehen räpläävän ja tekevän hiki päässä hommia jotta MOLEMMAT nauttisivat.

Eli nainen voi aivan hyvin itsekin laittaa niitä sormiaan paneskelun aikana juuri sinne, missä makeimmalta tuntuu. Mieskin saattaa yllättäen innostua ja kiinnostua sinunkin laukeamisestasi. Passiivisuus naisessa on romanssintappaja nro 1.

Ei seksi saa olla sitä, että toinen veivaa henkensä edestä, keksii aina uutta ja on yllätyksellinen toisen tyytyessä arvostelemaan ja olemaan passiivinen ja veltto.

Penu

Vierailija
22/32 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nainen voi aivan hyvin itsekin laittaa niitä sormiaan paneskelun aikana juuri sinne, missä makeimmalta tuntuu.

Juuri näin. Olen akalleni satoja kertoja sanonut, että voisi sormettaa itseään samalla, kun naidaan, mutta ei. En käsitä, sitten vingutaan tyytymättöminä, ettei saada orgasmia yhdynnässä. Ei pidä vinkua, jos konstit on olemassa, mutta niitä ei suostu käyttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nainen voi aivan hyvin itsekin laittaa niitä sormiaan paneskelun aikana juuri sinne, missä makeimmalta tuntuu.

Juuri näin. Olen akalleni satoja kertoja sanonut, että voisi sormettaa itseään samalla, kun naidaan, mutta ei. En käsitä, sitten vingutaan tyytymättöminä, ettei saada orgasmia yhdynnässä. Ei pidä vinkua, jos konstit on olemassa, mutta niitä ei suostu käyttämään.

Pistää ihmetyttämään, että jos nainen tyydyttää itse itsensä, niin mitä se sillä miehellä enää tekee? Jos minä harrastan itsetyydytystä, en tarvitse siihen miestä. Tässä "suorituksessa" mies on ylimääräinen turhake, joka vain tyydyttää itsensä naiseen. Käsittämätöntä, kuinka surkeita miehiä voi olla olemassa... huh huh.

Vierailija
24/32 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää ihmetyttämään, että jos nainen tyydyttää itse itsensä, niin mitä se sillä miehellä enää tekee? Jos minä harrastan itsetyydytystä, en tarvitse siihen miestä. Tässä "suorituksessa" mies on ylimääräinen turhake, joka vain tyydyttää itsensä naiseen. Käsittämätöntä, kuinka surkeita miehiä voi olla olemassa... huh huh.

eipä siinä sit mitään, jos koet masturboivasi kun hierot vaikka nännejäsi tai klitorista yhdynnän aikana.

BTW, harva mies on mustekala jonka kädet yltää joka paikkaan nussiessa. Ilmeisesti sä oletkin sellainen liian vaativa ahdistelija, miehen pitää nussia, sormettaa pyllyä ja litorista sekä leipoa nännejä, vetää tukasta ja hieroa niskaa. Tämä siis kaikki samaan aikaan kun yhtyy lähetyssaarnaajassa yhteen käteensa tukeutuen.

Vierailija
25/32 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo täti-ihminen tuossa muutama viesti ylös kuvastaa juuri sitä seksuaalista rajoittuneisuutta eli kansanomaisemmin lahnamaisuutta, joka jo sinänsä enteilee suhteessa hyvin lyhyttä intohimoisen seksin jaksoa.

Sanoisin samoin, että jos vaikkapa aamurunkkaan suihkussa, niin en välttämättä tarvitse siinä naista avuksi, ja ehkä tuo runkkaus sujuukin parhaiten yksin ihan jo häveliäisyyssyistä.

Ajatteleppa tilanne toisinpäin: Mies makaa siinä tyypillisessä lahna-asennossa selin, ja nainen ratsastelee. Samalla nainen tietysti hakee sormillaan ne miehen herkimmät muut erogeeniset alueet, ja suukottelee samalla jokapuolelta. Itsestään selvää on lisäksi ne kaikki verbaaliset tuotokset, joilla nainen pyrkii kartoittelemaan miehen juuri senhetkistä viritystasoa, ja löytäessään oikean "nuotin" tietysti miehen mieliksi mahdollisimman monipuolisesti tuottaa lisänautintoa. Ja mies edelleen makaa kuin lahna, odottaen ja pitäen silmiään tyytymättömänä kiinni. Vaatien mutkikkaampia liikesarjoja.

Ja koka saakelin kerta jotain uutta olisi sinun naisena keksittävä. Muuten olet säälittävä seksikumpåpani ja surkea sängyssä.

Vierailija
26/32 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haah, juuri noin :D

Jos mies yrittää saada naiselleen nautintoa kehoittamalla hieromaan yhdynnässä itseään juuri siitä mistä parhaimmalta tuntuu niin saa haukut paskaksi rakastajaksi :)

Helvetin kumma juttu kun ämmät ei saa nussimalla orkkua ja sitten kun siihen koittaa keksiä ratkaisuita niin saa vittuilua aikaiseksi?

Vierailija
27/32 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kertaa yrittäny ojan kaivuussa känsittyneillä, ahavoituneilla ja kovaksi kuivaniella käsilläni hieroa riemukieltä, mutta akka vetäsee käden heti pois. No, miksi ei sitte itte hiero, kun tietää vielä, mikä tekee hyvääkin. Saatara, olokoon hieromati sitte, mutta nussin mä kumminkin, sano mitä sano.

Vierailija
28/32 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haah, juuri noin :D

Jos mies yrittää saada naiselleen nautintoa kehoittamalla hieromaan yhdynnässä itseään juuri siitä mistä parhaimmalta tuntuu niin saa haukut paskaksi rakastajaksi :)

Helvetin kumma juttu kun ämmät ei saa nussimalla orkkua ja sitten kun siihen koittaa keksiä ratkaisuita niin saa vittuilua aikaiseksi?

No onhan viestissä nro 16 kerrottu miten nainen saa orgasmin yhdynnässä! Ei se niin vaikeaa ole. G-piste orgasmi tuntuu myös miehenkin vehkeessä, eikä se tunnu ollenkaan pahalta ;) Tiesitkö?

Mutta seksuaalisuuskin on asia, mikä kehittyy ikää myöten (kaikki eivät kehity). Ei voi olettaa että 18v kykenisi samanlaiseen seksiin kuin 38v. Sinä taidat olla kovin nuori?

Vierailija
29/32 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa taitaa olla pääasiassa yksi täti ja loput teinipoikia. Teiniseksi on vielä aika lapsellista, ja teinitytöt saavat orgasminsa vain klitoriksesta, g-piste tulee kuvioon 10 vuotta myöhemmin. Tyttö voi saada orgasmin yhdynnässä, jos poika painaa itseään klitorista vasten, eli "pohjaan" asti, ja liikuttelee siinä. Tai sitten esim. nuolemalla.

Vierailija
30/32 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haah, juuri noin :D Jos mies yrittää saada naiselleen nautintoa kehoittamalla hieromaan yhdynnässä itseään juuri siitä mistä parhaimmalta tuntuu niin saa haukut paskaksi rakastajaksi :) Helvetin kumma juttu kun ämmät ei saa nussimalla orkkua ja sitten kun siihen koittaa keksiä ratkaisuita niin saa vittuilua aikaiseksi?

No onhan viestissä nro 16 kerrottu miten nainen saa orgasmin yhdynnässä! Ei se niin vaikeaa ole. G-piste orgasmi tuntuu myös miehenkin vehkeessä, eikä se tunnu ollenkaan pahalta ;) Tiesitkö? Mutta seksuaalisuuskin on asia, mikä kehittyy ikää myöten (kaikki eivät kehity). Ei voi olettaa että 18v kykenisi samanlaiseen seksiin kuin 38v. Sinä taidat olla kovin nuori?

Et sinäkään kovin vanhalla kuulosta jos yleistät, että viestissä 16 on kerrotu joku The Totuus, näin nainen saa orgasmin. Vittu mitä ääliöitä...

Vierailija
31/32 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haah, juuri noin :D Jos mies yrittää saada naiselleen nautintoa kehoittamalla hieromaan yhdynnässä itseään juuri siitä mistä parhaimmalta tuntuu niin saa haukut paskaksi rakastajaksi :) Helvetin kumma juttu kun ämmät ei saa nussimalla orkkua ja sitten kun siihen koittaa keksiä ratkaisuita niin saa vittuilua aikaiseksi?

No onhan viestissä nro 16 kerrottu miten nainen saa orgasmin yhdynnässä! Ei se niin vaikeaa ole. G-piste orgasmi tuntuu myös miehenkin vehkeessä, eikä se tunnu ollenkaan pahalta ;) Tiesitkö? Mutta seksuaalisuuskin on asia, mikä kehittyy ikää myöten (kaikki eivät kehity). Ei voi olettaa että 18v kykenisi samanlaiseen seksiin kuin 38v. Sinä taidat olla kovin nuori?

Et sinäkään kovin vanhalla kuulosta jos yleistät, että viestissä 16 on kerrotu joku The Totuus, näin nainen saa orgasmin. Vittu mitä ääliöitä...

Kaikilla naisilla ei edes ole G-pistettä, joten tuo ei tietenkään voi toimia kaikilla, mutta on naisia joilla toimii! Vaikka minulla toimii, niin se ei toimi kaikkien miesten kanssa, mutta mieheni kanssa se toimii. Eihän se mikään The Totuus ole, vaan yksi ehdotus kokeiltavaksi. Luetun ymmärtäminen?

Vierailija
32/32 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla naisilla ei edes ole G-pistettä, joten tuo ei tietenkään voi toimia kaikilla, mutta on naisia joilla toimii! Vaikka minulla toimii, niin se ei toimi kaikkien miesten kanssa, mutta mieheni kanssa se toimii. Eihän se mikään The Totuus ole, vaan yksi ehdotus kokeiltavaksi. Luetun ymmärtäminen?

Oletko sä vähän tyhmä? Jauhat jotain luetun ymmärtämisestä kun itse kirjoitat tyylillä joka todellakin yleistää kaikki naiset saamaan jonkun "ohjeen" perusteella! Ja päälle vielä viisaus, että vain joillakin naisilla g-piste :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän