Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen on luonteeltaan Neitsyt-miehesi?

Vierailija
30.03.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On valmis venyttämään totuutta hyvinkin paljon (oikeasti valehtelemaan kirkkain silmin), jotta kellekään ei tulisi paha mieli eikä tulisi riitaa. Mukava, tulee toimeen hyvin erilaistenkin ihmisten kanssa. Puhuu pahaa jopa lähimmistä ystävistään, muttei myönnä sitä. Kuulemma ei ole pahan puhumista sanoa että "Pasi nyt on ihan idiootti" koska kuitenkin pitää ko. henkilöstä ja valitsee viettää aikaa hänen kanssaan.

En oikein ymmärrä. Minä leijonanainen.

Vierailija
2/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykäs, rauhallinen, pitkäpinnainen, epäjärjestelmällinen ja ihana ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä. Minä leijonanainen.

Vierailija
4/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oloissaan viihtyvä. ei mielellään lähde oikein minnekkään, ilman että houkuttelen. pyrkii olemaan rauhallinen. vitsailee paljon ja puhuu mielestäni ihan älyttömiä juttuja. vitsit ovat yleensä toisia ihmisiä loukkaavia. ei kauheesti kykene keskustelemaan kenen tahansa kanssa, toisin kuin minä. itse olen supersosiaallinen ja viihdyn isossa porukassa, mies taas pienemmissä ja koti oloissa. minä haluisin olla useammin menossa. olen jousimiesnainen.

Vierailija
5/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat toisilleen huonoiten sopivia, tuntuuko teistä koskaan siltä leijonat, joiden mies neitsyt?

Vierailija
6/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen apatiaan asti, hidasliikkeinen ja hitaasti käynnistyvä. Pelkää uusien asioiden opettelua. Paljon tuttavia, muttei kaipaa läheisempiä ihmissuhteita. Arkea rakastava, rutiineihin tyytyväinen. Tekee kiltisti kotitöitä, muttei ikinä järjestä mitään romanttista tai repäisevää yllätystä. Pelkää riitoja ja konflikteja, mutta niihin jouduttuaan ylireagoi ja joutuu tunnekuohun valtaan. Kiltti ja kunnollinen. Viihtyy kotona. Säästäväinen - pahimmillaan pihi. Osaa nalkuttaa ja mököttääkin.

t. jousimiesnainen (ja täysin eri radalla kuin tuo neitsytmies)

Vierailija
7/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen apatiaan asti, hidasliikkeinen ja hitaasti käynnistyvä. Pelkää uusien asioiden opettelua. Paljon tuttavia, muttei kaipaa läheisempiä ihmissuhteita. Arkea rakastava, rutiineihin tyytyväinen. Tekee kiltisti kotitöitä, muttei ikinä järjestä mitään romanttista tai repäisevää yllätystä. Pelkää riitoja ja konflikteja, mutta niihin jouduttuaan ylireagoi ja joutuu tunnekuohun valtaan. Kiltti ja kunnollinen. Viihtyy kotona. Säästäväinen - pahimmillaan pihi. Osaa nalkuttaa ja mököttääkin.

t. jousimiesnainen (ja täysin eri radalla kuin tuo neitsytmies)

Vierailija
8/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella älykäs, mutta huonot sosiaaliset tuntosarvet. Usein loukkaa ihmisiä ja ajaa heidän ylitseen keskusteluissa. Itse pitää itseään positiivisena ja rakentavana, mutta muut eivät koe häntä sellaisena.

Mielenkiintoinen ihminen, mutta todella kuluttava.

Vierailija
9/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on siisteysintoilija! Siis oikeesti paino sanalla intoilija. Itsekään en ole mikään sottapytty, mutta lähes aina kun olen puunannut kämpän lattiasta kattoon löytyy miljoona asiaa joista valitetaan, ja siivoaa sitten itse uudestaan. ja jumalavita kun naiset aina valittaa ettei miehet puhu tunteistaan.. No tää senkin kahdenkin edestä! Ja sitten valittaa kun ei tiiä mitä mun päässä liikkuu, jos en joka päivä itsekin avaudu syvällisesti jostain.. Myös äärettömän puhelias, sosiaalinen ja luova. Tulee kaikkien kanssa toimeen, superdiplomaattinen.

Vierailija
10/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitsyt. Tarkka, pilunnussija, ylisiisti (silittää kaiken) Laskee kaiken tarkkaan, on maailman suunnitelmallisin ihminen. Helvetin ärsyttävää.