Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pidät tähänastisen elämäsi suurimpana saavutuksena?

Vierailija
30.03.2012 |

Onko odotettavissa vielä jotain suurempaa?

Tero

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eritellä yhtä asiaa.

olen selvinnyt skitsofrenian, päihdeongelmien ja masennuksen keskellä lapsuuteni. Noussut sieltä omaan elämääni, jossa tällä hetkellä suoritan toista yliopistotutkintoani, kasvatan kahta ihanaa lasta, olen koulutustani vastaavassa työssä ja asun mukavasti elän turvattua elämää. Olen nyt 29-vuotias.

Hyvinvoivat lapset on tietysti valtava saavutus.

Tuoreena saavutuksena se, että pystyin hankkimaan sijoitusasunnon alle 30veenä.

Mutta ehkä kuitenkin itselleni yllättävin ja tuttavapiirissänikin erikoinen saavutus on se, että minulla on näin nuorena jo 14 vuotta kestänyt ja todella onnellinen rakkaussuhde.

Vierailija
22/24 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tähän 40 ikävuoteen. Ja toivottavasti jatkossakin.

Elämän peruskuviot kunnossa ja ne saavutettu mitä pitääkin :) Ihana asia on oma mökki lapissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä vakaa parisuhde, unelma-ammatti ja haastava työ, jossa olen hyvä, omistusasunto haluamaltani alueelta. Ikää minulla alle 30v.

Elämäni ei ole ollut erityisen vaikeaa, joten en voi vastoinkäymisten voittamisella kehuskella. Lapsia on kaksi, mutta en pidä synnyttämistä saavutuksena. Ylpeä olen siitä, millaisia he nyt 1- ja 3-vuotiaina ovat. Omaksi saavutuksekseni lasken kuitenkin vasta sen, jos osaan kasvattaa heidät ihmisiksi, jotka pärjäävät omassa elämässään, ja ottavat huomioon myös muut ihmiset ja ympäristönsä.

Vierailija
24/24 |
31.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 22 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan