Onko teillä toiminut kissan pöydälle nostaminen?
Mun elämässä joka kerta kun olen ottanut jonkun asian vakavasti puheeksi, niin siitä ei ole ollut hyötyä. Siis ongelmakohtien esiinnosto työntekijän, kumppanin, sukulaisen, tms kanssa. Seurauksena ollut irtisanoutuminen, ero, välien katkeaminen, jne
Vaikka tarkoitus olisi ollut tulla vastaan ja saada ongelmat korjattua. Ei toimi, ei
Kommentit (11)
Meillä ei tarvitse edes nostaa. Hyppäävät itsekin
No mieluummin annan välien mennä poikki kuin annan jonkun ääliön pompottaa. Ei läheskään kaikki kykene itsereflektioon, ja voihan se olla että joidenkin lapsuudentraumojesi takia oikein ajaudut tällaisiin ihmissuhteisiin.
Miesten kanssa on joskus toiminut, naisten kanssa ei ikinä.
Ei tartte täällä nostella, kun hyppää ihan itse! Miau.
Taidat olla melkoinen ongelma jokapaikassa.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla melkoinen ongelma jokapaikassa.
No juu, kerran 10 vuodessa tilanne tullut eteen
Ap
Sanoin kovaan ääneen että sukupuolia on kaksi ja vihvassut sukulaiset pöydän ympärillä katselivat kengänkärkiään...
Vierailija kirjoitti:
No mieluummin annan välien mennä poikki kuin annan jonkun ääliön pompottaa. Ei läheskään kaikki kykene itsereflektioon, ja voihan se olla että joidenkin lapsuudentraumojesi takia oikein ajaudut tällaisiin ihmissuhteisiin.
Olet siis vihvassu??
Vierailija kirjoitti:
Mutta semmosen söpön maatiaiskissan pöydälle nostaminen toimii kuitenkin stressinpoistossa :) Kisulit alentavat verenpainetta purraamalla ihmisen rauhalliseksi kaikkien ongelmien keskellä
Mä nostan rotweiler-uroksen pöydälle. Aina on toiminut. Suosittelen lämpimästi!
No kun se kissa kerran on pöydälle nostettu, niin kai sillä voi saman tien sen pöydän myös pyyhkiä!
Mutta semmosen söpön maatiaiskissan pöydälle nostaminen toimii kuitenkin stressinpoistossa :) Kisulit alentavat verenpainetta purraamalla ihmisen rauhalliseksi kaikkien ongelmien keskellä