Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten itsetyydytys, teenkö oikein.

Vierailija
30.03.2012 |

14-vuotias tyttöni on alkanut puhella kaveriensa poikaystävistä ja jopa seksipuuhista. Olen kehottanut häntä tyydyttämään halunsa itse ja odottamaan aikuisuutta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotias tyttöni on alkanut puhella kaveriensa poikaystävistä ja jopa seksipuuhista. Olen kehottanut häntä tyydyttämään halunsa itse ja odottamaan aikuisuutta.

runkkari sitten jaksat.

Mene hoitoon!

Vierailija
2/9 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön oven takana tämän juttuja? Sairasta hommaa, sanon minä. Jos sitä tyttöäsi panettaa ja siltä tuntuu, niin ei sun neuvot sitä hetkauta suuntaan eikä toiseen. Tuossa iässä ei oikein noi "odota vielä" -kommentit auta, niitä se teini miettii ehkä vuosia myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön oven takana tämän juttuja? Sairasta hommaa, sanon minä. Jos sitä tyttöäsi panettaa ja siltä tuntuu, niin ei sun neuvot sitä hetkauta suuntaan eikä toiseen. Tuossa iässä ei oikein noi "odota vielä" -kommentit auta, niitä se teini miettii ehkä vuosia myöhemmin.

siinä tuo runkkari vastailee itselleen...

Hianoo!

Vierailija
4/9 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tää provo onkin.

Kuule, antakaa jo 14-vuotiaiden olla rauhassa. Antakaa niille rauha päättää seksistä itse. Kyllä jotkut on tekopyhiä/naiiveja, kun luulevat, ettei asiat olisi niille jo selviä.

Vierailija
5/9 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Vauva-lehden keskustelupalsta näyttää olevan joku pedofiilien temmellyskenttä???

Hyi saakeli...!!!

Vierailija
6/9 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin kehottaisit odottamaan vakituista suhdetta ja siinäkin odottamaan ainakin muutaman kuukauden ennen seksiä,jotta pystyy tutustumaan poikaan ensin kunnolla.

Vierailija
7/9 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin noi oikein villiintyy täällä.

Vierailija
8/9 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko teidän muiden mielestä pitänyt sanoa 14vuotiaalle, että nussi vaan kaikkia jätkiä ja jakele pilluas niin paljon kuin sielu sietää!

Itse ostin 13v tyttärelle lahjaksi pienen suristimen (violetti perhonen).. Neiti rauhoittui silminnähden. =)

Vierailija
9/9 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin kehottaisit odottamaan vakituista suhdetta ja siinäkin odottamaan ainakin muutaman kuukauden ennen seksiä,jotta pystyy tutustumaan poikaan ensin kunnolla.

Miksi olet kieltämässä seksin, maailman ihanimman asian, muilta ihmisiltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän