Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HEINÄSIRKKASET perjantaipinoon

18.11.2005 |

Huomenta kaikki,

Mulla ei tässä mitään ihmeempiä kuulumisia ole, mutta pinoa silti aloittelen...

Kohta pitäis lähteä päivän rientoihin, mut hetken ennättää tässä kirjoitella. Olen tässä lueskellut ihan täpinöissäni Lennart Nilssonin kuvateosta " Syntyy uusi ihminen" , kirjastosta kävin sen hakemassa ja täytyy kyl sanoa, että huikeita kuvia pikkuisista. Suosittelen!

Oikein ääreismukavaa viikonloppua kaikille! :)

Simu rv 4+4

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole minä kerennyt pitkään aikaan kirjoitella tänne, luettua kyllä tulee pikasesti muiden viestejä.

Aamulla tuntu et en selvii tästä päivästä.Esikko 1v valvotti viime yön. Oli tarkotus siivota mutta eipä jaksa. Mies kävi puol 10 maissa kotona ja sano et menkää pihalle niin piristyn. Kummasti auttoi ulkoilu väsymykseen ja pahaan oloon. Nyt esikko vetää päiväunia, munkin ois tarkotus lähtee mutta netti veti puoleensa. Pakko ois ees vähän levätä ku neidin päiväunet kestää nykyään alta tunnin...

Pikkujouluista. Mulla ois vasta 16.12 ja muistaakseni olen silloin rv 11+ joten saatan siellä jo kertoa et raskaana oon jos sinne asti raskaus kestää.

Ensi keskiviikkona ois eka neuvola

sassa 7+3

Vierailija
22/29 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin kirjoittamassa teille hyvin pitkää valitusmeiliä raskauden kurjuudesta, mutta sitten esikoinen tuli ja napsautti koneen kesken kiinni. Parempi ehkä niin, koska nyt on jo huomattavasti parempi olo. Säästyitte tällä kertaa:))

Kerroin juuri äidilleni raskaudesta. Vaikka välimatkamme on 600km tällä hetkellä niin olipa tuo haistanut jo jotain... Soitteli mun pikkusiskolle ja uteli kuulumisia jne. Viimeksikin esikoisen aikaan hän soitti samana päivänä mun pikkusiskolle ja uteli mun raskauksia kun olin juuri plussannut.

Töihin pitäisi vääntäytyä. Pelottaa iltapäivä, kun olen niin uninen just 5-6 aikoihin, et mitenkähän jaksan töissä?! Onneksi pahin pahoinvointi ei ole vielä töissä yllättänyt.

Eilen soitin np ultra-ajan ja sain sen jouluviikolle. Ihanaa kun saa jouluksi tietää, miten masussa voidaan.

Luin uusimmasta Vauva-lehdestä raskausajan diabeteksesta ja mieleeni palasi ekan raskauden sokerirasitus... Yök, yök... Pakko alkaa jo alkuraskaudesta syömään terveellisesti, ettei tarvi sit lopussa juosta tutkimuksissa. Viimeksi selvisin onneksi yhdellä sokrasituksella. Mut niin kauan kuin pahoinvointia riittää, laitan suuhuni kaikkea mikä alas vain menee. Tällä hetkellä mehujäät ja omenamehu suosikkeja.

Valoisaa talvipäivää ja alkavaa viikonloppua teille!

t.murmeli & pikkusintti 7+5 (neuvolan mukaan)

ps. Esikoisen aikaan join pikkujouluissa alkuraskaudessa alkoholitonta siideria ja täydestä meni. Sanoin olevani kuskina... Mutta huomenna olis illanistujaiset ja ei taida kaverit enää mennä halpaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen en kerinnyt ollenkaan tänne, kun oli niin kiireinen päivä. Esikoinen oli kipeänä ja sainpahan sitten hyvän syyn olla pois koulusta. Toisin sanoen tein kotona suursiivousta tytön pyöriessä jaloissa. No, olihan siitä välillä vähän apuakin vaikka aika ränänen oli tuon flunssan kourissa. Viime yönä tuli nukuttua ehkä pari tuntia, kun tyttö herätteli vähän väliä ja muutenkin tuli nukuttua todella huonosti. No, johan sitten oli uni tullut vähän ennenkuin klo herätti ennen kuutta :( Ja arvatkaapa väsyttikö aamulla ajella töihin..

No, joo..pientä väsymystä on muutenkin koko ajan ilmassa ja silloin tällöin yökötystä. Aika helpolla olen päässyt, siksi varmaan alkaa mieltä painamaan km :( No, luottavaisin mielin kuitenkin odotan 2 viikon päästä olevaa ekaa neuvolaa ja ultraa.

Mullekin on tullut tuota palelemista, varsinkin koululla palelee ja sitten illalla töissä. Välillä enemmän välillä vähemmän..En muista näitä palelemisia esikoisen odotuksesta.. Mahaa vihloo aina välillä, varsinkin sängyssä, jos vaihdat nopeasti kylkeä. Mutta tuota samaa mulla olikin aina jo esikoista odottaessa. Loppuvaiheessa jo aloin pelätä istukan irti lähtemistä, tosin ei siitä kukaan mitään puhunut neuvolassakaan. Kaipa ne on vain sitten jotain kasvua ja pehmenemistä..tms.

Huomenna olisi ekat " pikkujoulut" kaverin luona. Sillä on pitkästä aikaa viikonloppuvapaa ja haluaa lähteä synttäreittensä kunniaksi hieman viihteelle. Lupauduin heti kuskiksi ja sanoin olevani aika tyhjätaskuna ;) Että veronpalautuksia odotellessa ;)

~suviande ja rv 6+5~

Vierailija
24/29 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan onnen kukkuloilla...:) Tulin juuri ultrasta ja näin siellä pienemme sykkeen :)))

Pahoinvointi on vielä kamalaa ja lääkärin odotushuoneestakin piti juosta vessaan yökkimään...:( Mutta masussa on kaikki hyvin ja viikot piti paikkansa. Olo on mielettömän ihana, pahoinvoinnista huolimatta! Tuijottelen tässä pikkuisen kuvaa, on se söpö, heh heh...:))))

Mukavaa viikonloppua heinäkuiset!

Terv. Sandin ja pomppiva pikku sydän, 7+4

Vierailija
25/29 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en tiedä kuinka usein ehdin koneelle. Lueskeltua ehkä tulee enemmän mutta ehkä joskus kirjoiteltuakin.

Kolmatta pikkuista odotellaan meidän perheeseen, vaikka tuntuu vielä niin epätodelliselta tää odotus, kukaan muu ei tiedä paitsi mies tietysti ja yksi ystävä. Etova olo ja vatsanseudun turvotus kyllä muistuttaa siitä usein...

t.Karoliina rv 6+3 (omien laskujen mukaan)

Vierailija
26/29 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tultiin äsken ultrasta.. :) :) :)

Pikkuruinen pötkelö siellä möllötti ja sydän löi vimmatusti. Saatiin kiva kuvakin mistä näkee selvästi valtavan kokoisen pään ja sivuilla kaksi räpylän aihetta.. pylly olikin sitten epämääräinen. Viikot meni kohilleen niin että nyt onkin sitten 7+6 eli laskettu aika on nyt sitten 1.7. :) Kokoa oli hurjat 15 mm.

Varasin neuvolankin 29.11. tiistaille. Silloin on 9+3.

Vaakkuvariz: Omissa juhlissa on onneksi helpompi huijata juomalla ite vaikka alkoholitonto glögiä ;)

Tervetuloa kaikille uusille <:)

Ninni rv7+6

Vierailija
27/29 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Sandin ja Ninni!! Odotus on nyt varmaan paljon todentuntuisempaa (= Mun ulta on vasta joulun tienoilla näillä näkymin. No, täytyy malttaa vaan odottaa.

Ja uusille tervetuloa mukaan jännäämään yhdesässä.

Tälle päivälle ei mitään erityistä...käytiin tuossa aamulla kävelylenkillä miehen ja tytön kans, oli oikein piristävää! Nyt sitten odotellaan huomista ja niitä pikkujouluja, joissa ihan varmasti joudun paljastamaan salaisuuden!

G:onko mitään mielitekoja ilmaantunut? Mun tekis mieli päivittäin syödä keitettyjä makaroneja ketsupin kera!!! Tarkemmin kuin muistelen niin ekassakin alkuraskaudessa oli sama juttu.

Saara ja pikkuruu rv5+3

Vierailija
28/29 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin ensimmäinen ultra ajan.Alkuraskauden ultran,minulla kun oli keskenmeno edellisessä kierrossa.Ja sainkin ajan 16.12.Neuvolaan mennään ihka ensimmäistä kertaa sitten jouluviikolla 21.päivä.Huisin jänää.Tästä alkaa uusi erilainen elämä.

Toivottavasti aika menee nopsaa vaikka vanha sanontahan kuuluu:odottavan aika on pitkä ;)

Hauskat viikonloput kaikille. Täällä viikonloppu kuluu Jyväskylän koiranäyttelyssä.

Vierailija
29/29 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina silloin tällöin lueskellut näitä heinäsirkkojen pinoja, mutta nyt vasta ehdin ensimmäistä kertaa kirjoittamaan. Täällä viikkoja täynnä tasan kuusi, ja oireita ei oikein minkäänlaisia. Plussaamisen aikoihin ja sen jälkeen oli alavatsan jomotusta, mutta mitään muita oireita ei sitten ole ollutkaan. Joten taidanpa myös varata sen ultran yksityiseltä ja käydä varmistamassa että siellä todella joku köllöttelee! Vatsa on kyllä kasvanut, mutta ihan vain siitä syystä että herkkuja on tullut syötyä : )

Olen yrittänyt varata myös neuvolaan aikaa, mutta en saa terkkaa ikinä kiinni, koska olen soittanut ajanvarausajan ulkopuolella. Ja olen aina töissä kun se soittoaika on, eikä meidän töissä ole privaattia paikkaa puhua. Höh...

Meillä on siis kaksi lasta ennestään, mutta silti en muista, miten np-ultraan saatiin aika Hus:n alueella? Toiset teistä kertovat että olette itse soittaneet, mutta mites täällä pääkaupunkiseudulla, laittaako terkkari lähetteen ja pitääkö sen jälkeen soittaa aika, vai oliko niin että sairaalasta tulee sitten kutsu jossa aika on? Kättärille olisi tarkoitus mennä. Ja onko nyt tällä hetkellä se käytäntö että molemmat ultrat samassa sairaalassa vai miten? Edellisten lasten kohdalla oli kummankin kohdalla erilaiset käytännöt (v.-01 ja -03)

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille! En taidakkaan ehtiä koneelle kuin vasta sunnuntaina.

Maisa 6+0