Kellään muulla seborreaa?
Mulla aina puhkeaa se kun on stressi. Nyt on päänahka ihan auki, korvan taukset vereslihalla ja kipeät, hiusraja punaisena, niska ja yläselkä kutiavat. En kestä! :(
Kortisonia kuluu...
Kommentit (8)
Mulla lähtee, joskaan ei ole seborreaa.
Ja on muuten pirun ärsyttävä. Välillä parempi ja välillä huonompi. Tällä hetkellä käytän Eloconia liuoksena joten ihottumaa ei juurikaan ole. Joskus tekisi mieli vetää kaljuksi ja vetästä joku rasvamyssy päähän :/
Haaveilen ksljusta päästä pahimpina aikoina...
-Ylähartiat ihan rikki ja kutiavat
-päänahka ärtynyt, pieniä rupia
-jaloissa ja käsivarsissa karheaa ihottumaa, joka ilmestyy yhtäkkiä, enkä ole allerginen millekään, ei myöskään atopiataipumusta ollut ainakaan 7 vuotta sitten allergiatesteissä...
Kertokaa lisää?
-Ylähartiat ihan rikki ja kutiavat
-päänahka ärtynyt, pieniä rupia
-jaloissa ja käsivarsissa karheaa ihottumaa, joka ilmestyy yhtäkkiä, enkä ole allerginen millekään, ei myöskään atopiataipumusta ollut ainakaan 7 vuotta sitten allergiatesteissä...Kertokaa lisää?
tästä enemmän psori mieleen kuin seborrea, vaikka voihan se kai sekin olla...
Itsellä seborrea ja aina talvisin päänahkä+korvien alue ihan kauheassa kunnossa. Ja stressi vaikuttaa myös, olen huomannut. Mulla on päänahkaan kortisoniliuosta ja korviin sellaista antibioottirasvaa + erikseen sellainen ylläpitorasva. Minä en voi myöskään värjätä hiuksia enää, koska päänahka ei kestä... Hiukset on ohentuneet jonkin verran, mutta vielä vähän arpomista, että onko seborreasta vai imetyksestä johtuvaa...
Mitä oireita pahimmillaan korvien alueella?
Ja on muuten pirun ärsyttävä. Välillä parempi ja välillä huonompi. Tällä hetkellä käytän Eloconia liuoksena joten ihottumaa ei juurikaan ole. Joskus tekisi mieli vetää kaljuksi ja vetästä joku rasvamyssy päähän :/