Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolukoiden perjantai

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=magenta]Äkkii tulin vaan kurkkaan mitä tänne kuuluu.

HANNELELLE oikein muksaa viikonloppua kans :) Masutyyppi on todellakin potkinut tänään... autossa en meinannu löytää hyvää istuma-asentoa kun koko ajan tyyppi moksi mua kylkiin.

Alkaa muuten oleen maha jo sen verran tiellä, että kenkien sitominen on todella tuskaista. Mies on onneksi avittanut aina ehtiessään. Mä meen huomenna kaverien kanssa syömään ulos :) Kiva kun saa laittautua pitkäsyä aikaa. Tosin vaatetta en tiiä mitä saan mahtumaan päälle, siis sellasta siistimpää...

Mukavaa perjantaita kaikille! JJ 28+3 + Masutyyppi♥;

Vierailija
22/33 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt taas täällä töissä.. Käytiin siis siskon kanssa jouluostoksilla ja päädyttiin ostamaan veljen pojalle junarata. Poika on vähän vajaa 3v, mutta kaipa se kuitenkin on ihan hyvä lahja.. Ikäsuositus siis 3v->

Muuta ei ostettukaan..

Itiksessä siis oltiin ja siellä kävi nää idols finalistit, ihan eri näköiset oli näin livenä.. Jotenkin tuntuu esim tytötkin on paljon pitempiä TV:ssä ja se vietnamilainen Roni oli tosi lyhyt Mutta ei kai se mitään, kunhan vaa laulaa hyvin. Mun suosikki on Agnes.. Luin eilisyönä sitten ke- lehteä ja siinä oli että sillä on poika siellä Puolassa :O (=hämmästynyt)Jotenkin tuntuu hassulta että joku voi näin pitkäksi aikaa jättää lapsensa toiseen maahan. Sen vanhemmat on siis huolehtinut pojasta siitä asti kun Agnes meni suomalaisen kanssa naimisiin parisen vuotta sitten. Ja kotimaassa hän käy pari kertaa vuodessa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hankalaahan se on lähtee spekuloimaan tuota Agnesin ja lapsen tilannetta, mut henk.koht en ymmärrä miten helvetissä äiti voi jättää lapsensa puolaan ja tulla tänne miehen metsästykseen ja jatkaa onnellisena elämää uuden ukkonsa kanssa. Anteeks avautuminen ja rankka kommentti,mutta tuota ihmettelen vähän...

Mun suosikki on katri. Ollut alusta asti, jotenkin mukavan luonnollinen. Katoitteko muuten sen viime viikon kisan, kun niina tuomari sano ronille, ett kato ettei nouse pissi päähän menestyksen myötä, siinä voi muuten hyvin käydäkin niin hänen kohdallaan, vaikka mukavalta ja nöyrältä vielä vaikuttaakin. no se idolseista...

Olipahan taas rankka ilta töissä, jotkut potilaat osaa vaan olla niin vi...n ärsyttäviä, ett voi luoja ,ei jaksais...tasa-arvoa. Laitoin kahvihuoneen pöydälle " perjantai-pullo keräyksen" , vähän niinku kumman kaa ohjelmassa. ei saatu pikkujouluihin sponsoreita niin pitää maksaa ite ruoka+ ohjelma, kun oon ehtinyt järkätä salaista ohjelmaa sinne...=) kivaa ett saa jotain erikoista normaalin joululaulun ja syömisen lisäks.

nyt BB:tä kattelee.

palataan huomenna

Golda

Vierailija
24/33 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golda: miten sun työkaverit suhtautui asiaan? Oliko kaikki ihan ok? Katoin kyllä sen Kumma kaa jakson jossa ne kehitteli samaa juttua. Ei tullut kyllä mieleen että vois sellaisen pullon pystyttää kahvihuoneeseen. Luulen kyllä että meijän osastolla tykättäis ideasta ;)

Olen ihan samaa mieltä sun kanssa siitä Agnesista.. En vaan tajuu miten se on mahollista..

MIITSU: mä valvon vielä tään ja 2 seur yötä. Toivottavasti ei oo flunssa iskemässä toden teolla, koeta nyt jaksaa. Mä yleensä (vähän eri tilanne ku sulla) meen töihin varsinkin yöhön kun henki vaa jotenkuten pihisee.. :) Yölisät on aika merkittäviä tuloja. Ei siis niin että aamuvuorot jäis vähän väliä väliin, mutta anyway..

LUNA: ne napit oli sellaiset litteät ja pyöreät, virkkasin siis kaksi napin puolikasta ja ompelin samalla langalla kiinni, niin ettei sitä ees huomaannut :) Aika helppoa se oli ja oli ihan sopivan tiukat..

Ja tosta vauva-asiasta: että mun mies oottaa kans sellaista ikävaihetta että vois lapsen viedä retkelle, leikkiä sen kanssa autoilla ja jutella.. Eli puhutaan varmaan 2-3 vuotiaista..

Vierailija
25/33 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika näppärältä peitolta vaikuttaa.. Eikö oo tekeminen kuitenkin aika yksitoikkoista? (anteeksi suorasukkaisuuteni). Kun tässä mietin että pitäis varmaan aika monta " patalappua" olla ennen ku voi puhua peitosta.. Onneksi langat on eri väriset.. Siitä tulee varmaan ihan hauskan näköinen..

Nyt tais tulla aika monta viestiä putkeen..

Miten se muuten on että pitääkö sitten hedelmällisinä päivinä ottaa jotain huomioon? kuten esim alkon käyttö tai valvominen tai muu vastaava? Että siis vähentääkö jotenkin mahdollisuuksia tulla raskaaksi?

Galtsu

Vierailija
26/33 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Coral]En ollenkaan muistanutkaan miten kivuliaita menkat on ilman pillereitä! Hyvä että töissä pystyin oleen, onneksi siellä oli jotain särkylääkkeitä. Tosiaan, ihan ihmettelin etten ollutkaan sen kummemmin masentunut tädistä, periaatteellinen mahdollisuus kun kuitenkin oisi ollut. Iloitsen oikeastaan oman kroppani toiminnasta, joka pian palautui, tämä kierto saisi olla vielä vähän lyhempi. Miehelle kun kerroin puolukkapäivistä, niin se sanoi vaan että no, toisaalta ihan hyvä. Eli siis TOISAALTA:)! Oli siis valmentautunut jollain tasolla että toisinkin oisi voinut käydä. Nyt vaan greippimehua ja b-vitamiineja nassuun! Ihan kiva kun taas saa tikutella.

Galtsu&Miitsu: valvon myöskin huomenna ja sunnuntaina, pidetään siis myös öisin pinoa pystyssä! Mua kiinnostaisi kans tuo että mitkä kaikki asiat vaikuttaa hedelmöittymiseen. Golda, onko tietoa? Toivon kovasti että sulla oisi tärppi käynyt♥

Jaanica, toivotaan että joku sitkeä siimahäntä oisi onnistunut uimaan oikeaan paikkaan ab-kuurin ansiosta! Pidä meidät ajan tasalla!

Luna, luulen että moni mies vähän " pelkää" ihan pieniä vauvoja, ja ovat innostuneempia sitten kun vauva ei ole enää niin tiivis kaksikko äidin kanssa...näin voisin kuvitella. Mun mies ainakin on kauhuissaan ihan pikkusista, mutta nyt kun mun kummityttö on reilu puolivuotias ja ottaa kontakti niin mieskin mielellään sen touhuja seurailee. Onneksi vauvoilla on taipumus kasvaa taaperoiksi, että sitä aisaa ei ainakaan voi käyttää tekosyynä;)

-Lumiina kp 1/34

Vierailija
27/33 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä varmaan mitään erikoista täydy ottaa huomioon, ihan relax kun ottaa eikä liikaa mieti asiaa, niin kaikki menee varmaan ihan ok.

Mitäs työkaverit... eihän ne mitään, rentoo porukkaa =) osaston ylilääkärillekin ihan pokalla sanoin, ett pistähän kolme euroo, niin saahaa ohjelmaa pikkujouluihin !

Kai se ois nukkumaan käytävä kun huomella aamuvuoro =(

öitä!

Vierailija
28/33 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä sitä valvoskellaan... ei sitten moraali antanu periksi ja soittaa sitä työkaveria tekee mun vuoroa, vaikka pätkääkään ei hotsittais... mutta kuten sanottua: lisäliksat ei oo koskaan pahasta. Mieskin sanoi että lusmuu sitten sen mahas kanssa; silloin voi ihan reilusti hakee saikkua jos ei jaksa olla töissä. Ja niinhän se on ollaan nyt kun pystytään. Vaikka täällä pikkujoulukansan keskellä onkin varmaan aika he****in hauskaa olla selvinpäin! :)

Tuohon idols asiaan en oikein voi kommentoida mitään(kuka paras). en oo seurannu sitäkään. Mutta aika hurjalta kuulostaa sen Agnesin lapsi siellä ulkomailla (puola?) en kyllä vois jättää omaani toiseen maahan, mutta voihan olla että isovanhemmat on kokoajan huolehtineet lapsesta, siis jo silloinkin kun tää nuori äiti on lapsensa saanut. Niinpä kynnys jättää lapsi sinne ei olisi niin suuri kun vastuu onkin ollut kokoajan jo muilla... Paremmin tietämättä kuitenkin paha mennä sanomaan.

mutta pidetään pinkat pystyssä yöllä.. nyt täytyy mennä hetkeksi hom,miin...

Vierailija
29/33 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, koetan nyt sit ottaa rennosti :) Niinhän sitä sanotaan että paremmin menee ku ei ota liikaa ressiä asiosta.. Kiitti viknkistä. Mulla on siis hedelmällinen päivä ens viikon ke vauva-lehden laskurin mukaan ;) Tää kierto olis vielä tätä kortsukautta, mutta toivon kyllä että mies jättäis ne yöpöydän laatikkoon.. Kun jo kerta suostui tuplailuun. Katsotaan miten käy. Jänskättää jo valmiiksi.

Lumiina: mikä juttu siinä greippimehussa ja b-vit:issa on? Parantaako siittiöiden liikkumiskykyä?? ¤epätietoinen¤ Olen nimittäin jo vähän aikaa ihmetellyt tätä asiaa, ei vaan tullut kysytyksi

Miitsu: kyllä mäkin oon miettinyt sitä että miten mä uutena vuotena (pikkujoulut on ohi ens viikolla) sitten juhlin jos tuunkin raskaaksi.. Kun pitäis miehen kanssa mennä yksiin bileisiin. Sitä vaan että pitääkö mennä ollenkaan kun en halua asiaa kaikille paljastaa ihan heti vai juoda siellä tuoremehua. Mies sanoi että voidaan mennä hieman myöhemmin kun kaikki on jo kännissä niin ne ei huomaa ollenkaan mitä juon ja miksi ;O) Saas nähdä miten käy. En kuitenkaan siirrä tuplailua yhtään sen pidemmälle kun on tarpeen. Se on päätetty jo ;O)

Vierailija
30/33 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että pitäiskö meidän sit avata jo aamuyöstä vaikka uus pino?

Vierailija
31/33 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

surffailenn miehen puhelimella. just nyt vi***taa aika isosti. tuo mies nimittäin. sillon harvon kun on mahollisuus nauttia toisista ajan kans, ei okiire nukahtaa kun ei oo aikasta herätystä niin tämä haluaa kupata koko yön ja juoda viinaa. oon vaan sanoinkuvaamattoman pettynyt. koskaan ei oo aikaa vaan maata sängyssä vierekkäin ennen nikahtamista kun seuraavAN AAMUN HERÄTYS TRESSAA. ja sen tiiän että mun sukulaisten seurasta se ei niin palijua piittaa mutta kun viinaa on tarjolla niin ei mun kans nukkumaan meno kiinnosta. seki vituttaa ihan sairaasti ku on lopettanu tupakanpolton mutta parin paukun jälkeen moonen unohtuu. mitään mää en vihaa niin paljon ku tuotsen kännipolttamista tekiss taas mmieli heittää koko ukko pihalle. ettikööt jo nku muun jota ärsyttää...

hyvää yötä rakkaat puolukat,, nyt mää koitan alkaaa lukemaa tuota 450 sivuista kirjaa.

Vierailija
32/33 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, mitäs sä teet täällä?? Tosin kello ei oo niin paljon ettei joku (joka ei valvo) vois pistäytyäkin :)

Vierailija
33/33 |
19.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin tulin ihmettelemään mitä sä täällä teet? ;)

avataax uus pino???