auttakaa ihmiset
Ensimmäisenä haluan sanoa tämä ei oo mikään pila tai provo!!! Mitä teen en saa nukuttua ajattelen tänään tapahtunutta asiaa.Vieras mies tunkeutui minun asuntoon hakkasi ja kuristi minua, 2v lapseni katsoi vierestä ja huusi peloissaan.Nyt mietin jääkö lapselle tästä traumoja ja miten pääsen eroon ajatuksista jotka heräsivät pintaan.Ajatelen " mitä jos olisinkin nähnyt lapsen viimeisen kerran tänä aamuna" tai " mitä jos olisi tehnyt lapselleni jotai" minä selvisin suht pienillä vammoilla viis niistä, mitä vammoja tämä näky jättää lapseeni? jos täällä ehkä joku saman kokenut voisi kertoa miten selvinnyt yli. t.rikkinäinen
Kommentit (23)
Kyllä huomannut miten helpolla pääsee rikolliset. Ei ole ensimmäinen kerta kun minuun käsiksi käytii (entinen mies pahoinpiteli) tämä mies olikin ilmeisesti hänen asiallaan näin päättelin. Ex miehelle on läh kielto jo vaivalla sekin irtosi vaikka olin heikolla hapella hänen käsittelyn jälkeen. Kohta joku varmasti kysyy miksi asiasta täällä kerron ,no juuri siksi että se helpottaa omaa oloani.Uskon että täällä todella on ihmisiä joilla kokemusta tälläisestä ja niin niitä olikin
niin sittenkin aseettomina tuollaisten kusipäiden edessä, eikä lakikaan puutu.
Tuntuu niitä miehiä olevan jotka kunnioittavat vain toista miestä, esim. jättävät naisen rauhaan, ei hänen itsensä vuoksi vaan siksi että on jonkun " hyvän jätkän" omaisuutta. Saakeli!
Mene ihan oman mielenrauhasi vuoksi jollekin itsepuolustuskurssille, esim. potkunyrkkeily tai karate. ja hanki taloon hälyttimet jos asut omakotitalossa.
Toivon tosiaankin että exäsi saa jotain muuta ajateltavaa jostain ja jättää sinut rauhaan. Kauhea tilanne. jos tuo tunkeilija oli tosiaan exäsi lähettämä (ja voipa hyvin olla että olikin, äärimmäisen harvinaista että tuntematon ilman syytä käy kimppuun) kyseessähän voi olla melkein tapon yritys (josta mielestäni tuomio pitäisi olla sama kuin taposta) - toivottavasti oikeuskin tulee siihen tulokseen.
jopa talousrikollisilla on kovemmat tuomiot!
Paljon jaksamista ap:lle. Toivottavasti tekijä saa vielä ansionsa mukaan (enemmän kuin sakot).
Tiedän että joku nyt älähtää mutta onko sinulla sukulais- tai ystävämiehiä jotka voisivat käydä tekijän luona vähän kylässä. Henk.tiedot varmaan tulevat ilmi oikeudenkäynnissä.Tällaisissa tapauksissa kyllä on niin että jos oikeutta haluaa se pitää hakea oman käden kautta.
Oikein raivostuttaa puolestasi ap! miten vähän ihmistä kunnioitetaan lain edessä, uhria siis, rikollista kyllä paapotaan.
itse nukun pesismaila käden ulottuvilla, vaikken tiedä kuinka paljon siitä lopulta apua olisi, mutta onpahan turvallisempi olo.