Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain just melkein 40€ askartelujuttuja virpomisoksiin.

Vierailija
30.03.2012 |

Tuli mieleen että aika kalliiksi tämä lasten "kerjääminen" vanhemmille tulee, halvemmalla pääsis kun ostais itse ne karkit kaupasta :)

Mutta toisaalta lapsista on kivaa askarrella niitä oksia ja itse virpominen on hauskaa ja jännää. Vaikkei nuo kierrä kuin ihan lähinaapurit ja sukulaiset.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun mun lapset oli virpomisiässä, keräsin materiaaleja jemmaan aina etukäteen. Vanhoista oksista otin höyhenet ja piipunrassit talteen, kirppareilta keräsin muuta edullisesti ja Tiimarin poistoalesta pääsiäisen jälkeen -70%.

Askartelu on kyllä kivaa ja kehittävääkin :-)

Vierailija
2/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse eilen kaupassa kauhistelin, kun edellä oleva sai menemään n 20eur virpomistarvikkeisiin. Ei tajua.

Itse ostin 3 pussia höyheniä, ei menny ku 2 euroa. Oksat on ilmaisia, silkkipaperia, liimaa, jotain muuta koristetta löytyy vielä kotoa jemmasta... Ymmärrän siis, jos ekaa kertaa askartelee ja kaikki pitää ostaa samalla, mutta ei nyt noin paljoa yksien oksien väsäämiseen voi mennä rahaa. Ehkä teil on sit tosi hienot oksat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun mun lapset oli virpomisiässä, keräsin materiaaleja jemmaan aina etukäteen. Vanhoista oksista otin höyhenet ja piipunrassit talteen, kirppareilta keräsin muuta edullisesti ja Tiimarin poistoalesta pääsiäisen jälkeen -70%.

Taidan itsekin kehitellä niistä jotain :) ap

Vierailija
4/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse eilen kaupassa kauhistelin, kun edellä oleva sai menemään n 20eur virpomistarvikkeisiin. Ei tajua.

Itse ostin 3 pussia höyheniä, ei menny ku 2 euroa. Oksat on ilmaisia, silkkipaperia, liimaa, jotain muuta koristetta löytyy vielä kotoa jemmasta... Ymmärrän siis, jos ekaa kertaa askartelee ja kaikki pitää ostaa samalla, mutta ei nyt noin paljoa yksien oksien väsäämiseen voi mennä rahaa. Ehkä teil on sit tosi hienot oksat.

haukkuu saamiaan oksia rumiksi ja liian vähän koristelluiksi. Meidän oksat ei sitä taida olla ;) No ei vaiskaan, ostin ehkä liikaa, mutta jäävätpä ens vuoteen ja saadaan väsätä myös muita pääsiäisjuttuja. ap

Vierailija
5/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan itsekin kehitellä niistä jotain :) ap

äideillekin sopivaa.

Taidanpa itsekin kaivella kaapit ja tehdä jotain koristeita vaikka terassin pöydälle narsissien kaveriksi. Taatusti löytyy jotain sopivaa vieläkin vaikka ei tosiaan olla virpomisoksia tehty viime vuonnakaan enää. Toissa vuonna nuorin tais paria naapurinmummoa vielä käydä virpomissa. Vanhemmat ihmiset naapurustossa kun niin odottaa noita virpojia.

Nyt on paljon muuttanut uusia lapsiperheitä tähän alueelle, pääsee itsekin taas virvottavaksi ja palkkoja jakamaan.

Vierailija
6/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 euroa meni koristeisiin.

Kummatkin pojat saa oman kinder laatikon eli 24 munaa.

Eivät todellakaan mene karkkien takia virpomaan.

Poikani menee ensimmäistä kertaa virpomaan.

Itki tosi katkerasti viime vuonna, kun me vanhemmat ollaan salattu häneltä virpominen.

Vierailija
7/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljän vanha, ja askarrellaan yhdessä virpomisvitsat. Kyllä noihin rahaa meni, koska kreppipaperit, silkkipaperit jne. on ostettava isossa köntsässä, mut noihan riittää vuosikausiksi. Ostin myös tuollaisia kalliimpia pikkumunia ja kanoja, joita lapsi voi itse ripustella oksiin. Meillä oli niin älyttömän hauskaa koristella oksia (ja nättejäkin niitä tuli) ettei harmita yhtään. :)

Vierailija
8/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ostin korttitarvikkeita muutamaan korttiin ja muuhun pääsiäisaskarteluun meni reilu 30€. Usein ostan aina alennuksesta seuraavan vuoden askartelutarvikkeet nyt ei ollut oikein enää mitään jäljellä.

Vierailija
9/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tehdä se kieltolappu ja tulostaa ennen kuin työpäivä päättyy. Kotona on muste loppu printteristä.

Vierailija
10/10 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On höyhentä (monta pussia että saadaan oksat täyteen9, helmiä, piippurasseja, silkkipaperia jne.)

Halvemmaksi todellakin ja pienemmällä vaivalla sais ostettua ne munat itse kaupasta mutta virpominen on ihana perinne ja sitä halutaan vaalia.

Kova vaiva oli oksissa lapsen kanssa, toivottavasti kelpaavat vaativammallekkin!