Ei tuo Halla-aho tunnu kyllä Suomen etua ajavan enää ollenkaan...
Haluaa väkisin sotkea Suomen tuohon Ukrainan konfliktiin. En olisi uskonut kuulevani häneltä tuollaisia kommentteja. Olin ymmärtänyt että hän ensisijaisesti ajaa Suomen etua. No eipä näytä enää siltä.
Kommentit (23)
Etpä ole ikinä ilmeisesti mitään ymmärtänytkään.
Ensimmäinen kerta kun Halliksen kanssa olen samaa mieltä.
Persut on systeemioppositio, kuten on moneen kertaan todettu.
Koko liike luotiin patoamaan oppositiomieliala.
Varmasti kommaria harmittaa kun Halla-aho on Ukrainan ja lännen puolella.
Eka kerta kun Tavio on alkanut vaikuttaa fiksummalta tyypiltä mitä Halla-aho.
Joo sehän on Suomen etu, ettei liittoumattomia maita auteta, kun Venäjä hyökkää. 🙄
Pelkurimaista nuolla itänaapurin saappaita pelosta.
Mä oon valmis tappamaan venäläissotilaita jos on pakko eikä mun liipasinsormi tärise.
Krim kuuluu Ukrainalle ja Karjala Suomelle.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon valmis tappamaan venäläissotilaita jos on pakko eikä mun liipasinsormi tärise.
Krim kuuluu Ukrainalle ja Karjala Suomelle.
Krim on vanha osa Venäjää. Hrutshev kännissä antoi sen Ukrainalle 60-luvulla NL:n aikana.
Krimillä on ollut iät ja ajat venäläinen sotilastukikohta.
Halla-aholla on maailmanparantaja-vaihde silmässä. Sitä se kantakaupungin kuplassa eläminen teettää, koko maailma pitää Suomen pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krim kuuluu Ukrainalle ja Karjala Suomelle.Krim on vanha osa Venäjää. Hrutshev kännissä antoi sen Ukrainalle 60-luvulla NL:n aikana.
Krimillä on ollut iät ja ajat venäläinen sotilastukikohta.
Ukraina itsenäisty 1991 ja sen rajat on koskemattomat.
Vierailija kirjoitti:
Joo sehän on Suomen etu, ettei liittoumattomia maita auteta, kun Venäjä hyökkää. 🙄
Suomi ja Ukraina eivät ole kyllä lainkaan samassa kategoriassa.
Suomi on EU-maa, JEF-maa ja Nato-kumppanimaa.
Ja lisäksi historiallinen ja kulttuurinen ero Ukrainaan on valtava.
Älytöntä moraaliposeerausta Halla-aholta. Ja pitääkö Suomen muka olla koko maailman puolustusvoimat?
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä moraaliposeerausta Halla-aholta. Ja pitääkö Suomen muka olla koko maailman puolustusvoimat?
Joo annetaan Venäjän hyökkäillä vapaasti naapurimaihinsa eikä tueta niitä. Ai niin, Suomikin on sellainen eikä me mitään tukea itsekään kaivata, jos joku päivä Suomen itärajalle keskitetään 100 000 sotilasta ja Venäjä vaatii välittömiä neuvotteluja yya-sopimuksesta ja sotilastukikohtien vuokraamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo annetaan Venäjän hyökkäillä vapaasti naapurimaihinsa eikä tueta niitä. Ai niin, Suomikin on sellainen eikä me mitään tukea itsekään kaivata, jos joku päivä Suomen itärajalle keskitetään 100 000 sotilasta ja Venäjä vaatii välittömiä neuvotteluja yya-sopimuksesta ja sotilastukikohtien vuokraamisesta.
No mene sinne taistelemaan jos noin innokas olet, sinne on monet muutkin jo lähteneet.
Jussi on kuin jäinen vihreä. Erikoinen tapaus.
Jos ulkovallat eivät anna Ukrainalle apua, niin turha Suomenkaan odottaa itselleen apua. Suomen etu on mahdollisimman laaja kansainvälinen apu Ukrainalle, eikä Suomi voi silloin itse jättäytyä ulkopuolelle. Ei ihan ydinfysiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mene sinne taistelemaan jos noin innokas olet, sinne on monet muutkin jo lähteneet.
Ei Suomi sinne sotilaita lähettäisi, vaan materiaaliapua ja kenties aseita. Mm. Baltian maat ovat jo antaneet pst-ohjuksia, toki Suomen putinistit vastustavat kiivaasti mitään Suomen antamaa apua.
Jussin aatetoverit on ainakin toistaiseksi vielä vallassa Kiovassa.
Jos jossain humaanissa Ruotsissa olisi häslinkiä, niin eihän Halla-aho muuta kuin irvistelisi "tätähän tilasitte". Kuten on tainnut tehdäkin sikäläisten t-iskujen jälkeen aina.