Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on aivan ihanat lastenhoitajat! Ei ole muita turvaverkkoja lähimailla,

Vierailija
30.03.2012 |

mutta nämä kaksi ihanaa lastenhoitajaa tulevat avuksi tarvittaessa. Oli pakko tulla hehkuttamaan. Nyt aamulla sain hoidettua tunnin palaverin asiakkaan kanssa, kun hoitaja tuli sairaan lapsen luo. Ja aurinkokin paistaa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun saisin tuollaisen hoitajan lapsilleni! Meillä ei ole mitään tukiverkkoja - vaikka 4 tervettä eläkeläisisovanhempaa onkin - mutta isovanhempia ei lapsenlapset kiinnosta tipan vertaa eivätkä ikinä ole auttaneet hetkeäkään hoitamisessa. (ei vaikka olisi nätisty pyydetty tai olisi ollut oikein todellinen hätä).

Joten tarvitsisin minäkin tuollaisen hoitajan! Ovatko ne MLL hoitajia vai opiskelijatyttöjä? Suostuvatko esim. joskus hoitamaan yön yli jollain könttähinnalla? Ovatko nuoria vai vanhoja?

Itselläni jarruttaa hoitajan hankintaa se että meidän paikkakunnalla on MLL hoitajat sellaisia 16v tyttöjä joita ei saa oikein kesken päivää hommiin kun ovat koulussa. Ja enin avuntarve olisi päivällä kun pitää kuskata lapsia kuntoutukseen tms. Lisäksi mietin että osaako noin nuori olla esim. vuosikkaan kanssa joka ei vielä osaa puhua sanaakaan.

Vierailija
2/3 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan tajunnut sitä miksi täällä aina paheksutaan tai pidetään jotenkin hankalana käyttää maksullista lastenhoitopalvelua.

Meillä on se tilanne, että isovanhemmat elossa, mutta kaukana ja/tai sairaita, joten emme voi heitä käyttää lastenhoidossa. Meillä on kuitenkin muutama vakihoitaja, joita ollaan käytetty ja tietenkin ovat tulleet lapsille tutuiksi.

Ei ole mitään kiitollisuudenvelkaa, kieltäytyvät jso ei sovi, tekevät sovitusti jne.

Mä olen ollut ihan tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenhoitajat? Oletteko tehneet jonkin sopimuksen hopitopäivien min/max -määrästä kuukaudessa, vai otatteko heihin yhteyttä tarvittaessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä