Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän miestäi ja haluaisin erota - mutta en jaksa.

Vierailija
30.03.2012 |

Vuosien mitaan miehestäni on kuoriutunut homofoobikko ja rasisti.

Hän vihaa vihreitä ja sanoi eilen ihmisistä jotka tekevät polttoitsemuurhan: "Mitä idioottejka nuo tyypit on, nythän ne ei kuolleena pysty vaikuttamaan enää mihinkään, kylä pitää ihmisellä olla joku muu keino ku tollanen typerä"

Illalla eilen ehti vielä haukkumaan vihreät jotka vastustavat yksityisliikennettä ja lemmikin omistajat.

Hän on kaikessa mielttömän negatiivinen ja paaasaa aina kuin parempikon poliitikko. On korkeakoulutettu, väikkärin tehnyt, joten älliä pitäisi olla.

Minä en vaan millään jaksaisi erorumbaa. Meillä on kaksi lasta pv ja 11v.

Mies ei myöskään ikinä myönnä että mikään on raskasta. Hän on usein työmatkoilla, 2-4päivää viikosta, jolloin minä hoidan kodin ja lapset yksin. Ja käyn myös töissä.

Miehen mielestä ei voi olla raskasta hoitaa kotia ja lapsia, nehän ovat ihan helpppoja duuneja. Miehen mielestä siivoaminen ja ruuanlaitto ja tiskaaminen ovat "aivotonta homaa jonka kuka tahansa idiootti hoitaa vasemmalla kädelle, ei niistä pidä kenenkään valittaa". Ei silti itse niitä juurikaan tee.

En käy mieheni kanssa enää missään, en ole käynyt kahteen vuoteen koska en kehtaa katsoa ja kuunella kun hän taas laittaa päällee paasaamisvaihteensa.

No, oma vika kun en eroa. Mutta olen kyllä puhunut miehelle erosta kerran jos toisenkin. Mies ei kuuntele, ei puhua asiasta, ei ota kantaa. Lähtee pois tai alkaa tehdä jotain muuta samalla.

Sori kun vuodatin tän tänne.

Ja kai mun on kestettävä tätä mutta häpeän miestäni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ero kun sen aika tulee. Tai elä elämääsi erikseen, kuten olet jo tehnytkin. Lomat ym erikseen. Tyhmä mies. Tsemppiä!

Vierailija
2/9 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät onkin tekopyhiä umpiporvareita. Saa niitä haukkua niin paljon kuin jaksaa. Hölmöt vain luulevat niiden oikeasti elävän kuten opettavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa kuunnella keneltäkään mitään jatkuvaa vihapuhetta, joka ei oikeastaan perustu muuhun kuin omiin älyttömiin ennakkoluuloihin, jotka siirtyy sitten näppärästi lapsille.

Vierailija
4/9 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni on sellainen. Mitä ihmettä pitäisi ihmiselle tapahtua, että hän havahtuisi, heräisi ja alkaisi miettiä syvällisemmin omia mielipiteitään? On ympäristölle todella raskasta elää tuollaisen ihmisen kanssa. Tietääkö kukaan, voiko ihminen muuttua tämän asian suhteen? Itse on tietysti sitä haluttava.

Vierailija
5/9 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan olette olleet yhdessä?

Esim. tuo polttoitsemurha-kommenttihan on asian yksi puoli ja sisältää ihan oikean ajatuksen. Vähän sama kuin itsemurha yleensäkin, pitäisi olla joku muu keino. Ehkä miehesi vain ilmaisee itseään huonosti? Omakin mies kritisoi vihreitä yksityisautoilun vastustamisesta, mutta äänestää vihreitä silti muista syistä... Monissa suhteissa ei edes keskustella moisista asioista, meillä käydään kiivaitakin väittelyitä ja se on minusta yksi parhaita juttuja suhteessamme. :-)

Monilla miehillä on kovat ennakkoluulot kotitöistä. Eihän ne rakettitiedettä ole, mutta aikaavieviä silti. Vaativinta niissä kai on rutiinin jaksaminen ja samojen hommien tekeminen uudestaan ja uudestaan.

En tiedä, ymmärrän kyllä kyllästymisesi, mutta kuulostaa lähinnä suhteelta, joka on arkipäiväistynyt. Kumppani kyllästyttää, hänen juttunsa menettävät viehätystään ja ärsyttävät. Ongelmat eivät kuitenkaan ole suuren suuria, ehkä niistä voisi selvitä muuten kuin eroamalla?

Vierailija
6/9 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa kuunnella keneltäkään mitään jatkuvaa vihapuhetta, joka ei oikeastaan perustu muuhun kuin omiin älyttömiin ennakkoluuloihin, jotka siirtyy sitten näppärästi lapsille.

Mistä tiedät vaikka tohtoritason mies olisi perustanut ennekkoluulonsa ihan faktoihin, esim maahanmuttajien rikollisuuteen ja huonoon työllistymiseen, muiden maiden huonoihin kokemuksiin mamuista?

Vierailija
7/9 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

homofobia? Joihinkin tutkittuihin faktoihin vai, give me a break.

Mistä tiedät vaikka tohtoritason mies olisi perustanut ennekkoluulonsa ihan faktoihin, esim maahanmuttajien rikollisuuteen ja huonoon työllistymiseen, muiden maiden huonoihin kokemuksiin mamuista?

Vierailija
8/9 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman äitini, enää ei ole mitään puheenaihetta, josta voisi puhua neutraalisti, kaiken hän kykenee siirtämään omaan vihamielisyyteensä kaikkea kohtaan, tämä kaikki on nykyään naiset, vihreät, mamut, lista on siis loputon. Rasittavaa.

Oma isäni on sellainen. Mitä ihmettä pitäisi ihmiselle tapahtua, että hän havahtuisi, heräisi ja alkaisi miettiä syvällisemmin omia mielipiteitään? On ympäristölle todella raskasta elää tuollaisen ihmisen kanssa. Tietääkö kukaan, voiko ihminen muuttua tämän asian suhteen? Itse on tietysti sitä haluttava.

Vierailija
9/9 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman äitini, enää ei ole mitään puheenaihetta, josta voisi puhua neutraalisti, kaiken hän kykenee siirtämään omaan vihamielisyyteensä kaikkea kohtaan, tämä kaikki on nykyään naiset, vihreät, mamut, lista on siis loputon. Rasittavaa.

Joka saakelin asiasta paasaa yltiönegatiivisesti. Sitten kun teen pari tarkentavaa kysymystä, ei osaa sanoa mitään. Tietotaso siis samaa luokkaa kuin kastemadolla.

Olen pari kertaa uhannut jättää maantien varteen ellei jutut muutu tai suu pysy kokonaan hiljaa. Uhkauksen teho kestää tasan perille saakka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän