HILJAISIN PÖLYNIMURI MIKÄ ON OLEMASSA???
Kommentit (11)
Se suhisee joka himputin välistä niin paljon, että loppupelissä ääntä lähtee yhtä paljon kuin tavallisesta imurista.
Electroluxit menettävät tehonsa nopeasti. Meillä on ollut niitä monta - en kyllä ymmärrä miksi - mutta enää ei tule.
electroluxin ultrasilence imuri, mulla on sellainen!
Hei kertoisitko lisää? Onko se hiljainen vain pienimmällä teholla? Millainen ääni on jos laitat imutehon täysille? Onko ihan samanlainen ääni kuin "perus"imureissa?
ultrasilence. Meluaa se jos se on isolla teholla, pienellä ei ole ihan mahdoton, mutta kyllä se on kumma että avaruuteen lennetään mutta imurit huutavat
Electroluxit menettävät tehonsa nopeasti. Meillä on ollut niitä monta - en kyllä ymmärrä miksi - mutta enää ei tule.
Voitko kertoa mitä kaikkea olet yrittänyt tehdä asian korjaamiseksi? Ehkä jokin suodatin on vain tukossa, kuten moottorin suodatin tai poistoilman suodatin, ja se pitää vain vaihtaa/puhdistaa..? Tai sitten letku vuotaa.
ultrasilence. Meluaa se jos se on isolla teholla, pienellä ei ole ihan mahdoton, mutta kyllä se on kumma että avaruuteen lennetään mutta imurit huutavat
On tutkittu, että naiset (!) luulevat kovaäänisempää imuria tehokkaammaksi kuin hiljaisia.
Kukapa ei haluaisi käyttää tehokkaampaa imuria?
Tekin kerrotte, että se silence menettää nopeasti tehoaan. Jospa teistä vain tuntuu siltä, kun siinä ei ole tarpeeksi ääntä ;)
juuri uuden elektroluxin ultra silencen, ja täytyy sanoa, että yllätyin, kuinka píeni ääni siitä todella lähtee. ja kyllä, täydelläkin teholla. suosittelen!
valinnan vaikeus!
Olen perustamassa siivous yritystä ja kovasti olen miettinyt minkä imurin ostaisin.olen kokeillut tuota elektroluxin hiljaista mallia ja kyllähän seon mukava kun kuuleekin mitä asiakas puhuu vieressä. jäin vain miettimään kun joku mainitsi että menee pian tehot??
:)