Mistä voin päätellä onko naiseni uskoton?
Olen hyvin kriittinen miespuolisten kaverien kasvaneeseen määrään facebookissa (vain baari-iltojen jälkeen), parin mutkan kautta olen myös kuullut että aikanamme on ihastunut toiseen mieheen useammin kuin kerran. Ilmeisesti mitään ei ole tapahtunut, mutta haluaisin tietää mitä mieltä te AV-mammat asiasta olette? Tämä asia todella raastaa, enkä osaa sulattaa sitä vaikka kuinka yritän
Kommentit (4)
Nainen voi käyttätyä ihastuneesti vaikka ei olisi tehnyt mitään, eikä haluaisikaan tehdä. Tunteitaan ei voi ihminen määräillä. Ne tulee ja menee.
Koita perehtyä siihen mikä itsessäsi saa pelkäämään, että nainen on kiinnostunut muistakin kuin vain sinusta. Olen nainen, joka ihastui rajusti toiseen, mutta tajusi jättää asian sikseen, kun sain mieheltäni varauksetonta tukea siihen, että näin on käynyt ja nekin mun tunteet piti jonnekin mahduttaa ja se oli sitten joku ulkopuolinen häiskä. Rakastin silti miestäni, koska olimme kokeneet paljon enemmän yhdessä.
Kysymällä se selviää, älä kuuntele vastausta vaan eleitä
Jaa, nyt on tuttua tekstiä, voisin kuvitella oman miehekkeeni siellä kirjoittelevan ;)
S
Et mistään...